hoi leden,
ik ben Rene, 48 jaar.
na 12 jaar harley gereden te hebben en daarna een kawa zx10( hoe verzin je het he?)een paar jaar gestopt met rijden.
de laatste jaren toch weer de kriebels gekregen en veel proefgereden op diverse bmw's.
zodoende wist ik al snel wat ik wilde, de uitkomst raden jullie vast. dus dat werd sparen.
afgelopen week kwam ik een r1100rt van 97 tegen in de kleur groen , en nog in de buurt ook.
afspraak gemaakt met de eigenaar en proefgereden. via dit forum waar ik de laatste week veelvuldig opzat veel tips meegenomen voor de proefrit.
conclusie dit werd mijn nieuwe motor.
de eigenaar kon mij niets vertellen of eventueel die versn bak al gemodificeerd was dus hier moet ik nog achteraan bij de dealer.
tenzij deze niet is gedaan dan heb ik van de winter een mooi klussie in de schuur.
nog even over de rt:
de laatste tijd is het een buitenslaper geweest( hoe kan iemand zo wreed zijn he?)dus de nodige boutjes moeten vern worden.
de km stand is net 80000, verder geen schade op een paar krasjes op de speigels na.
fotos volgen nog hoor
nu ga ik eerst lekker rijden en genieten op de rt en dan in de winter maar eens lekker sleutelen en modificeren. en tussen door veel op dit forum lezen.
iedereen veel motorplezier en groet Rene
nog een r1100rt erbij
Moderator: RT_Patrick
Forumregels
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
Re: nog een r1100rt erbij
Hoi Rene
Veel plezier met je R1100RT en natuurlijk ook hier op het forum. Ik zou misschien eerst eens kijken hoe de motor schakelt voordat ik al meteen modificaties ging doen. Al is het misschien wel meer belangrijk om de koppeling eens te inspecteren als je dan toch graag een mooi klusje wil.
Ton
Veel plezier met je R1100RT en natuurlijk ook hier op het forum. Ik zou misschien eerst eens kijken hoe de motor schakelt voordat ik al meteen modificaties ging doen. Al is het misschien wel meer belangrijk om de koppeling eens te inspecteren als je dan toch graag een mooi klusje wil.
Ton

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!