Afscheid doet pijn...............soms dan !

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

Tobias de Eerste

Afscheid doet pijn...............soms dan !

Ongelezen bericht door Tobias de Eerste »

Beste vrienden(innen) van het RT forum,

Ik schrijf even een stukje als dank, en ter afscheid van dit gezellige forum !

Omdat ik meer dan 10 jaar met een K- had gereden, en dus een gewaagde overstap naar een boxer wilde maken, heb ik in 2009 een R1100RT gekocht........en dat is zo goed bevallen, dat ik de RT verkocht heb en.......................aan het kijken ben naar een GS :oops:

Dus de boxer is bevallen, ik vind mezelf te jong voor een RT (zonder vooroordeel of hokjes denken) en was terstond verkocht toen mijn dealer (die in Lijnden) mij een GS in mijn handen duwde en zei : "ik zie je morgen weer terug!" _004

Dat betekent, afscheid nemen van een gezellig motorforum, waar ik met name al lezer HEEL VEEL nuttige informatie vanaf heb gehaald, met name ten tijde van de aanschaf........................en een heel gezellig treffen heb mogen meepikken in 2010 ! Waarvoor speciale dank aan Jos en Walter + aanhang !! _004

Ik wens iedereen veel veilige motorkilometers toe op zijn of haar RT en wellicht treffen we elkaar nog eens ?

Met dank en vriendelijke groet,

Jeroen
(Tobias de Eerste)
ex-R1100RT
tamme

Re: Afscheid doet pijn...............soms dan !

Ongelezen bericht door tamme »

Snif _002 Snif _002 dat is jammer. _oo_
[groet] Tamme
wil51
Type: R850RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Heemstede

Ongelezen bericht door wil51 »

Woonplaats Den Haag en je dealer in Lijnden??? Ken je nagaan hoe goed Harry is. :D
Maar wat heeft leeftijd met een RT te maken. :$ ;)
Tobias de Eerste

wil51 schreef:Woonplaats Den Haag en je dealer in Lijnden??? Ken je nagaan hoe goed Harry is. :D
Maar wat heeft leeftijd met een RT te maken. :$ ;)
Tja, als je 20 jaar ergens komt, en opeens zomaar moet verkassen naar Den Haag............zo ver is B'hoevedorp nou ook weer niet ! :D

Niks ! :neutral: maar de gemiddelde leeftijd onder RT rijders ligt wel >50 volgens mij...........?? En daar word ik mee gepest _002 door mijn vage motorvrienden (die overigens allemaal Italiaans rijden??!) Oia
Laatst gewijzigd door Tobias de Eerste op 15 jul 2011, 23:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Mototaz

Ongelezen bericht door Mototaz »

Niks van aantrekken 8-)

Aldus deze 21 jarige RT rijder Big RT Smile
Toine

Ongelezen bericht door Toine »

Succes met de GS ;-)
Vorie
Type: Ik heb een ander type BMW
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Genemuiden

Ongelezen bericht door Vorie »

hmmm, ben 32 jaar, voel me nog ontzettend jong en heb net een r1100rt gekocht. het maakt mij allemaal niet uit, ik rijd met een vette Big RT Smile rond!

maar goed, RT of niet..... veel motorplezier toegewenst!
groeten, Coen
Ton1959

Ongelezen bericht door Ton1959 »

Maar een GS is toch ook een motor met hetzelfde blok. Dus waarom het afscheid? Ik heb ook geen RT maar onze motoren hebben toch veel dezelfde probleempjes . Al hebben beide motoren weer andere voordelen. Als je vrienden Italiaans rijden dan missen ze best veel denk ik.

Ton _004
Tobias de Eerste

Ton1959 schreef: Als je vrienden Italiaans rijden dan missen ze best veel denk ik.

Ton _004
Haha, dat wil je niet weten..........als er onderweg iets stuk gaat, verloren wordt, uit elkaar spat of het gewoon begeeft.........is het nooit de BMW ! _004 en altijd een Aprilia of Duc :D

Maargoed, ik was toe aan iets anders en zeer blij verrast door het rijgedrag van een GS, vandaar, doet helemaal NIETS af aan een RT _004 De motorproblemen zijn inderdaad hetzelfde...................GS rijders communiceren iets anders, dat wel :twisted:
Laatst gewijzigd door Tobias de Eerste op 15 jul 2011, 23:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Bimmert

Ongelezen bericht door Bimmert »

Tobias de Eerste schreef:
Dus de boxer is bevallen, ik vind mezelf te jong voor een RT (zonder vooroordeel of hokjes denken) en was terstond verkocht toen mijn dealer (die in Lijnden) mij een GS in mijn handen duwde en zei : "ik zie je morgen weer terug!" _004
Beste Tobias de Eerste, je begrijpt dat je met deze actie het vooroordeel alleen maar erger maakt? Als 37-jarige draag ik mijn steentje bij de RT bevolking jong te houden :D
JOS WRSM
Erelid
Erelid
Type: Ik heb geen motor (meer)
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Beste Jeroen,

Zo is het maar net, je bent immers niet getrouwd met een RT. De GS is een machtig mooie fiets en het forum van de GS club is een prima forum waar je je goed zult vermaken.
Bedankt voor je aardige woorden over ons en veel plezier met je nieuwe fiets gewenst.

[groet]
Jos
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”