Nog een BMW rijder erbij
Moderator: RT_Patrick
Forumregels
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
- robi
- Type: R1200RT
- Bijz: Graphit
V-stream ruit
Zumo 595
Sena SMH10 - Land: nederland
- Woonplaats of omgeving: overijssel
Nog een BMW rijder erbij
Goedenavond allemaal,
Ik zal mij eerst even voorstellen. Mijn naam is Rob en ben 42 jaar. Woonachtig in het mooie vechtdalgebied in overijssel. Ik ben sinds 1993 in het bezit van mijn motorrijbewijs, alleen destijds nooit geen motor gekocht. Wel de eerste jaren wat gereden links en rechts, maar de afgelopen 15 jaar niet meer. Toch begon het weer te kriebelen. Volgens mijn vrouw geheel te wijten aan een aankomende midlife..... maar goed....
Vanmiddag mocht ik dan eindelijk mijn eigen motor ophalen. Een BMW 1100 RT. 90.000 km op de teller, in de kleur lichtgroen. Dat is ook het enige waar ik nog even aan moet wennen. Maar wat rijdt dat fantastisch.
Ik hoop dan ook veel plezier te beleven aan deze motor en aan dit forum. Ik zal gauw enkele foto's maken.
Overigens ik heb voordat ik de motor kocht toch maar enkele rijlessen genomen om alles weer op te frissen.
Met vriendelijke groet,
Rob
Ik zal mij eerst even voorstellen. Mijn naam is Rob en ben 42 jaar. Woonachtig in het mooie vechtdalgebied in overijssel. Ik ben sinds 1993 in het bezit van mijn motorrijbewijs, alleen destijds nooit geen motor gekocht. Wel de eerste jaren wat gereden links en rechts, maar de afgelopen 15 jaar niet meer. Toch begon het weer te kriebelen. Volgens mijn vrouw geheel te wijten aan een aankomende midlife..... maar goed....
Vanmiddag mocht ik dan eindelijk mijn eigen motor ophalen. Een BMW 1100 RT. 90.000 km op de teller, in de kleur lichtgroen. Dat is ook het enige waar ik nog even aan moet wennen. Maar wat rijdt dat fantastisch.
Ik hoop dan ook veel plezier te beleven aan deze motor en aan dit forum. Ik zal gauw enkele foto's maken.
Overigens ik heb voordat ik de motor kocht toch maar enkele rijlessen genomen om alles weer op te frissen.
Met vriendelijke groet,
Rob
Knowledge speaks, but wisdom listens
- JOS WRSM
- Erelid
- Type: Ik heb geen motor (meer)
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Amsterdam
- Contacteer:
Re: Nog een BMW rijder erbij
Hallo Rob,
welkom op het forum en gefeliciteerd met je
.
Glacier grun is best een mooie kleur, is mijn mening en geloof me het went . . .
Jos
welkom op het forum en gefeliciteerd met je

Glacier grun is best een mooie kleur, is mijn mening en geloof me het went . . .
![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
Jos
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
Jos WRSM
- Egbert van zalk
- Type: R1150RT
- Bijz: Graphit Grau Metallic
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Nunspeet
Hey Rob,
Gefeliciteerd met je aankoop
En tja, dat is het enige nadeel van gebruikt kopen, een ander zoekt de kleur uit.......... :lol:
Je woont wel in een prachtig toer gebied, daar ga je je RT pas echt leren kennen en waarderen!
Ennuhh midlife? je bent pas 42, dat is de helft van 84!
Groeten,
EgbeRT
Gefeliciteerd met je aankoop

En tja, dat is het enige nadeel van gebruikt kopen, een ander zoekt de kleur uit.......... :lol:
Je woont wel in een prachtig toer gebied, daar ga je je RT pas echt leren kennen en waarderen!
Ennuhh midlife? je bent pas 42, dat is de helft van 84!

Groeten,
EgbeRT
Rijd nóóit sneller dan je bankrekening toelaat!
- robi
V-stream ruit
Zumo 595
Bedankt voor jullie reacties. Ik woon inderdaad in een prachtige omgeving, alleen sta je erzelf niet zo vaak bij stil. Ik denk dat ik dat nu eens vaker (moet) gaan doen met de motor.
Mijn vrouw heeft ook al motorkleding gekocht, die wil graag achterop mee toeren.
Hierbij een foto van mijn nieuwe aanwinst.

Mijn vrouw heeft ook al motorkleding gekocht, die wil graag achterop mee toeren.
Hierbij een foto van mijn nieuwe aanwinst.

Da's een mooie Tundra-gruene, geen glacier-gruene...
Met de nadruk op mooie!
[welkom]
Met de nadruk op mooie!

[welkom]
- Egbert van zalk
- Type: R1150RT
- Bijz: Graphit Grau Metallic
- Woonplaats of omgeving: Nunspeet
Kijk, dat zijn berichten! je vrouw is ook motor-minded (ideale vrouw?)
Wij (mijn ideale vrouw en ikzelf) zijn net terug van een motorvakantie in de dolomieten.
Ook zij heeft het prima naar haar zin achterop onze RT
Kleine tip, een topkoffer geeft steun in de rug voor je ideale vrouw.
Veel plezier met toeren!
EgbeRT

Wij (mijn ideale vrouw en ikzelf) zijn net terug van een motorvakantie in de dolomieten.

Ook zij heeft het prima naar haar zin achterop onze RT
Kleine tip, een topkoffer geeft steun in de rug voor je ideale vrouw.
Veel plezier met toeren!
EgbeRT
Rijd nóóit sneller dan je bankrekening toelaat!
- mveenstra
- Type: R1100RT
- Bijz: Corbin zadel
V-stream scherm
Stuurverhogers - Land: nederland
- Woonplaats of omgeving: Baarn/Terschuur
ja de RT is echt prima geschikt om een vrouw mee te nemen achterop. Zeker met een topkoffer is het ideaal zitten voor ze. Ik ben met mijn vrouwtje richting Duitsland geweest en ze vond het heerlijk rijden. Maar ze geeft wel de voorkeur aan zelf rijden (moet ze wel eerst haar rijbewijs halen)
Groetjes Mike,
Het is maar weer gebleken een RT rijd het beste met 100% afstelling. Iedere afwijking heeft effect op haar rijgedrag.
Het is maar weer gebleken een RT rijd het beste met 100% afstelling. Iedere afwijking heeft effect op haar rijgedrag.
- EL SCORPIO
- Type: Ik heb geen motor (meer)
- Bijz: BMW R1200R helaas verkocht
- Woonplaats of omgeving: Haarlem
Hoi Rob,
Welkom op dit gezellige forum en je weet waar die MB op je nummerplaat voor staan?
MOOOOOOOOOOOOOOOOOIE BMWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW.
Richard
Welkom op dit gezellige forum en je weet waar die MB op je nummerplaat voor staan?
MOOOOOOOOOOOOOOOOOIE BMWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW.
Richard
- BertL
- 2024
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: K1200GT/2008
- Woonplaats of omgeving: Ommen
Ha die Rob,
Van harte welkom op dit forum en veel veilige kilometers toegewenst.
We komen elkaar vast nog wel eens tegen....
Van harte welkom op dit forum en veel veilige kilometers toegewenst.
We komen elkaar vast nog wel eens tegen....

GrTz
BertL
BertL
Van harte welkom, Rob!
Mooie motor heb je, goed gedaan!
groet,
John
Mooie motor heb je, goed gedaan!
groet,
John
- robi
V-stream ruit
Zumo 595
Bedankt voor al jullie reacties.
En Bertl, ik zal naar je zwaaien als ik je tegenkom. Gisteren een eind wezen toeren. 's Ochtends eerst naar Hengelo en toen binnendoor naar Ootmarsum en via Duitsland weer terug naar huis. 's Avonds met mijn vrouw nog een eind gereden. Kortom een leuke motordag gehad.
Toch heb ik ook nog een aantal wensen. Ik heb gelezen over een nedplex ruit. Ik vind dat ik met de standaard ruit nogal behoorlijk wat windgeruis aan mijn hoofd heb. Nu lees ik dat ik met een hogere en iets bredere ruit iets meer in de luwte kan zitten. Daarnaast ga ik nog op zoek naar een topkoffer met een steuntje.
Kortom er blijven altijd wensen bestaan.
Met vriendelijke motorgroet,
Rob
En Bertl, ik zal naar je zwaaien als ik je tegenkom. Gisteren een eind wezen toeren. 's Ochtends eerst naar Hengelo en toen binnendoor naar Ootmarsum en via Duitsland weer terug naar huis. 's Avonds met mijn vrouw nog een eind gereden. Kortom een leuke motordag gehad.
Toch heb ik ook nog een aantal wensen. Ik heb gelezen over een nedplex ruit. Ik vind dat ik met de standaard ruit nogal behoorlijk wat windgeruis aan mijn hoofd heb. Nu lees ik dat ik met een hogere en iets bredere ruit iets meer in de luwte kan zitten. Daarnaast ga ik nog op zoek naar een topkoffer met een steuntje.
Kortom er blijven altijd wensen bestaan.
Met vriendelijke motorgroet,
Rob
- Willem Rietveld
- Type: R1200RT/LC
- Bijz: 2014
- Land: Ned
- Woonplaats of omgeving: Almere
Rob,
Gefeliciteerd met de aanschaf van de fraaie r1100rt. Heb daar ook vele heerlijke kilometers mee gereden.
Leuk dat je vrouw graag meerijd, die van mij wil niet meer achterop en dat is met leuke weekendritjes toch wel jammer.
Ik had op mijn 1100rt een marathonscherm van wunderlich waar ik heel erg beschermd achter zat, een aanrader...
Sinds de laatste tijd zijn we ook regelmatig in de vechtdalstreek weekendjes weg en de streek is zéér de moeite waard (sibculo-hardenberg).
Mooie natuur, fraaie binnenweggetjes en heel erg lekker eten....
Hoop dat je veel plezier aan de BMW zult hebben.
gr. Willem
Gefeliciteerd met de aanschaf van de fraaie r1100rt. Heb daar ook vele heerlijke kilometers mee gereden.
Leuk dat je vrouw graag meerijd, die van mij wil niet meer achterop en dat is met leuke weekendritjes toch wel jammer.
Ik had op mijn 1100rt een marathonscherm van wunderlich waar ik heel erg beschermd achter zat, een aanrader...
Sinds de laatste tijd zijn we ook regelmatig in de vechtdalstreek weekendjes weg en de streek is zéér de moeite waard (sibculo-hardenberg).
Mooie natuur, fraaie binnenweggetjes en heel erg lekker eten....
Hoop dat je veel plezier aan de BMW zult hebben.
gr. Willem
Keep on beeming
Honda CB72, Honda CB550K3, 28 jaar vier wielen, BMWR1100RT, BMWR1200RT, BMWR1200RT/LC
Honda CB72, Honda CB550K3, 28 jaar vier wielen, BMWR1100RT, BMWR1200RT, BMWR1200RT/LC
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!