Meldingsplicht
Moderator: RT_Patrick
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
Meldingsplicht
uuuuuuuuuuuhhh,
Heb ik het mis of zie ik nu een nieuwe regel dat nieuwe leden zich moeten presenteren? :roll: :roll: :roll:
Groeten Ruud
Heb ik het mis of zie ik nu een nieuwe regel dat nieuwe leden zich moeten presenteren? :roll: :roll: :roll:
Groeten Ruud
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
- JOS WRSM
- Erelid
- Type: Ik heb geen motor (meer)
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Amsterdam
- Contacteer:
Re: Meldingsplicht
We hebben alle inactieve leden gevraagd om uit de anonimiteit te treden en eens iets van zich te laten horen.
Kennelijk heeft dat een positief effect.
grtz
Jos
Kennelijk heeft dat een positief effect.

grtz
Jos
RuudRT schreef:uuuuuuuuuuuhhh,
Groeten Ruud
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
Jos WRSM
Ooooooohhh,
Thank you captain for clearing the sky. :;
Groeten Ruud
Thank you captain for clearing the sky. :;
Groeten Ruud
Jos WRSM schreef:We hebben alle inactieve leden gevraagd om uit de anonimiteit te treden en eens iets van zich te laten horen.
Kennelijk heeft dat een positief effect.![]()
grtz
Jos
RuudRT schreef:uuuuuuuuuuuhhh,
Groeten Ruud
- Wildripper
- Type: R1200RT
- Land: Tsss echt niet
- Woonplaats of omgeving: Westfriesland
Hij is toch een toppertje hoor die Jos.
Maarre ze moeten zich uiteraard niet verplicht voelen. Maar voor het saamhorigheidsgevoel. (mooi woord voor galgje), is het wel een goed idee.
En ja we bijten niet.
Maarre ze moeten zich uiteraard niet verplicht voelen. Maar voor het saamhorigheidsgevoel. (mooi woord voor galgje), is het wel een goed idee.
En ja we bijten niet.

Zümo XT
- peijsj
- Type: R1100RT
Volgens mij is het ook niet bedoeld als verplicht nummer.
ik heb het gedaan nadat ik al maanden had geprofiteerd van de geweldige info die het Forum geeft.
Ook al kan ik op technisch gebied niet zo veel melden; op ander gebied mogelijk wel. Bv mijn trips naar de Dolomieten.
Ik beschouw dit dan een beetje als compensatie voor die technische tips.
Anderen laten zich zien; ik dan ook.
groet
Jan
ik heb het gedaan nadat ik al maanden had geprofiteerd van de geweldige info die het Forum geeft.
Ook al kan ik op technisch gebied niet zo veel melden; op ander gebied mogelijk wel. Bv mijn trips naar de Dolomieten.
Ik beschouw dit dan een beetje als compensatie voor die technische tips.
Anderen laten zich zien; ik dan ook.
groet
Jan