Hallo forummers, voor 2 weken terug ben ik, samen met echtgenote, een paar dagen naar de Moezel geweest. We hebben elk jaar de planning om 1 week met ons 2en te gaan toeren, maar meestal komt er iets tussen wat tot gevolg heeft dat het iets korter word. Dit jaar was niets anders, dinsdagmorgen moest mijn vrouw nog werken en zaterdag hadden we een bruiloft wat inhoud dat we van woensdag tot en met vrijdag lekker weg geweest zijn.Op goed geluk richting Cochem gereden en in Treis - Garden kunnen overnachten bij Bike Inn van Petra en Herman, echt een topper. Zeer gastvriendelijke mensen, nette en goede kamer inclusief ontbijt, motor in de garage en dit alles zeer betaalbaar. Wij gaan in elk geval zeker nog een terug. Donderdags de hele dag aan het rijden geweest tussen Cohem en Koblenz, veel leuke en mooie bergpassen gereden. Onderweg genoten van de diverse uitzichten en ons helemaal uitgeleefd. Helaas moesten we vrijdag's weer terug, wat we helemaal binnendoor gereden hebben. Voor volgend jaar of dit najaar plannen we zeker weer een week in richting de Moezel met als beginpunt Treis - Garden.
Groeten Ben en Ria
Moezel juni 2011
Moderator: RT_Patrick
- Ben1200RT
- 2024
- Type: R1200RT/LC
- Bijz: Divers
- Land: Zweden
- Woonplaats of omgeving: Smalland
Moezel juni 2011
Wie op tijd vertrekt ................ hoeft zich niet te haasten.
Re: Moezel juni 2011

Ik ben er met een collega geweest in het pinksterweekend en ook 2x
overnacht bij Petra en Herman in Treis-Karden, was helemaal top!
Terugweg door de Eifel, ook een schitterende rit.
In die 3 dagen1043 km. afgelegd.

![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)

- Ben1200RT
- 2024
- Type: R1200RT/LC
- Bijz: Divers
- Land: Zweden
- Woonplaats of omgeving: Smalland
Re: Moezel juni 2011
Hierbij nog wat foto's van ons Moezel tripje.
Link: https://picasaweb.google.com/1120930979 ... 37Xh_I38Zw
Link: https://picasaweb.google.com/1120930979 ... 37Xh_I38Zw
Wie op tijd vertrekt ................ hoeft zich niet te haasten.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht