BMW 650

Alles op OFF TOPIC gebied

Moderator: RT_Patrick

Gesloten
Ton1959

BMW 650

Ongelezen bericht door Ton1959 »

Bmw heeft bij de 650 soms last van brekende voorvorken en toch roept BMW niet graag deze motoren terug om ze te controleren. Hieronder het effect van wat er kan gebeuren met de voorvork.

http://www.advrider.com/forums/showthre ... 385&page=1

Nu moeten ze er natuurlijk nog achter komen wie deze Showa vork heeft gemaakt. Deze 650 komt van de lopende band in China en is erg nieuw. Dan schrik je toch wel even denk ik.

Ton _004
Walter
Erelid
Erelid
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: Zumo 210 - GoPro Hero
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Naarden, 't Gooi
Contacteer:

Re: BMW 650

Ongelezen bericht door Walter »

even ter illustratie een foto geplaatst van de gebroken voorvorken.
Ernstig...:

Afbeelding
Walter
Medebeheerder BMW RT Forum
Afbeelding
doov650

Ongelezen bericht door doov650 »

Dat model wordt toch niet in Nederland geleverd?

Niet dat het daarmee minder ernstig is.
Ton1959

Ongelezen bericht door Ton1959 »

Dit model word ook in Nederland geleverd volgens mij. De huidige generatie F650's word in China in elkaar gezet en sommige delen worden misschien daar ook gemaakt. Ik weet dan niet zeker of dit geld voor de een en tweecilinder types.
Maar de F650's hadden al eerder last van gebroken voorvorken met drastische gevolgen. De voorvorken zijn al meerdere keren aangepast maar de gebroken voorvorken komen regelmatig weer terug. De eerste types hadden geen last maar de GS voorvorken waren niet hetzelfde als de eerste Funduro en Strada types. Het zou je maar overkomen zoiets.

Ton

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Gesloten

Terug naar “RT Café”