Ook even voorstellen.... ex R1150RS rijder... :)

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

Dutchie

Ook even voorstellen.... ex R1150RS rijder... :)

Ongelezen bericht door Dutchie »

Hallo, ik ben Hans.
Ben op iets latere leeftijd (44) begonnen met motorrijden, om precies te zijn in 2002. Ben toen begonnen op een nieuwe BMW R1150RS die al in de tuin stond
de dag voor ik moest afrijden. Gelukkig is dat allemaal goed afgelopen, en heb de afgelopen 9 jaar met heel veel plezier op de RS 96.000 km afgelegd.
Ik rij voor m'n plezier, maar ook vaak voor het woon-werk vervoer. Hoewel ik de auto kan nemen, vind ik het toch fijner op de motor.
Met enige regelmaat worden er ook tripjes van meerdere dagen gemaakt. Tot nu toe Noorwegen, Schotland, Duitsland, Belgie en Luxemburg.
Sinds vorige week is de RS dus ingeruild voor een nieuwe R1200RT met alles d'r op en d'r aan, behalve de audio. Ik heb een Schuberth C2 met SRCS systeem,
dus radio en muziek heb ik al.
Tot nu toe kan ik zeggen dat de RT toch wel een stuk lekkerder rijdt dan de RS, die toch wel wat gedateerd is natuurlijk.
Gaan we weer een hoop plezier aan beleven!
Ik hoop hier op het forum nog het een en ander te weten te komen en natuurlijk ook gewoon gezellige dingen te doen.

Groetjes
Hans
JOS WRSM
Erelid
Erelid
Type: Ik heb geen motor (meer)
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Re: Ook even voorstellen.... ex R1150RS rijder... :)

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Hallo Hans,

Welkom op het RT-forum en veel plezier van je -1200- . Je zult hier zeker de nodige info vinden en als je vragen hebt stel ze gerust. Er zijn hier veel bereidwillige en enthousiaste deelnemers met veel gebruikerservaring.

[groet]
Jos
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
KaleFietsbel

Re: Ook even voorstellen.... ex R1150RS rijder... :)

Ongelezen bericht door KaleFietsbel »

Hallo Hans,

Van harte welkom hier, en vele veilige kilometers gewenst!

groet,

John

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”