 MET de nieuwe motorRT
  MET de nieuwe motorRT  
 Dus op Hemelvaartsdag 2011 vertrok ik voor mijn allereerste echte motorvakantie. Via Noord-Frankrijk
 , Duitsland en Oostenrijk
, Duitsland en Oostenrijk langs de Zugspitze reed ik via de Hochgurgl
 langs de Zugspitze reed ik via de Hochgurgl en het Timmelsjoch (mijn allereerste pas!)
 en het Timmelsjoch (mijn allereerste pas!)  Noord-Italie binnen, waar ik uiteindelijk in Vilpiano precies in het midden tussen Merano en Bolzano een week zou neerstrijken
 Noord-Italie binnen, waar ik uiteindelijk in Vilpiano precies in het midden tussen Merano en Bolzano een week zou neerstrijken .
.Van daaruit heb ik een week lang tochtjes en tochten in de omgeving gemaakt, met als hoogtepunten de Passo Stelvio (waar het slechts 4,5 graad boven nul was)
 
 


en de Passo Pordoi


Vooral de terugrit vanaf de Passo Pordoi naar mijn overnachtingsadres was genieten. 100 km alleen maar bergweg en bochten en zoveel mooie vergezichten

Afgelopen zondag ben ik weer thuisgekomen. Totaal heb ik een kleine 4000 km gereden, met een gemiddeld verbruik van 1 op 20.



 
 


 
 ![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg) BMWRené
 BMWRené


 , alleen tijdens de passages van de ene naar de andere camping en de laatste paar dagen op de Duitse Autobahnen (saaaaai  :roll: ) had ik volle bepakking (zie foto bij de Hochgurgl) en dan is het in mijn optiek logisch dat de motoRT wat meer verbruikt. Maar 1:17 vind ik wel erg veel
  , alleen tijdens de passages van de ene naar de andere camping en de laatste paar dagen op de Duitse Autobahnen (saaaaai  :roll: ) had ik volle bepakking (zie foto bij de Hochgurgl) en dan is het in mijn optiek logisch dat de motoRT wat meer verbruikt. Maar 1:17 vind ik wel erg veel