Weer eentje erbij.

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

Ferdinand

Weer eentje erbij.

Ongelezen bericht door Ferdinand »

Hallo iedereen,

Zoals het hoort wil ik me als nieuweling hier ook even voorstellen.
Mijn naam is Ferdinand zoals tevens vermeld staat als mijn gebruikersnaam. Niet meer van de jongste en van bouwjaar 1957, dus momenteel 54 jaar en een rasechte Vlaams-Brabander. :lol:
Een echte nieuweling in het motor gebeuren ben ik niet meer, maar ben er toch een aantal jaren mee gestopt geweest wegens zoals zoveel Belgen "Een baksteen in de maag".
De gemotoriseerde tweewielersmicrobe heeft me al lang te pakken. Reeds op mijn 12 de jaar crosten we met JLO en Flandria door het veld en de bossen. 't Ja toen kon dat nog op de buiten.
Na lang sparen op mijn 16 jaar een nieuwe Honda 50SS kunnen kopen welke me geen enkele keer in de steek heeft gelaten. Zoals zovelen op 18 jaar begonnen met een eerste motor Honda CB250 om vervolgens via een Honda CB750 Four, Kawasaki 750 Vulcan, twee maal een BMW K75, SkyTeam Dax 125, Honda Dylan 125, en Yamaha XMax 250 te belanden bij mijn huidige motor een BMW R 1200 RT. Te zien op de avatar en hieronder.
De Yamaha XMax 250 staat hier ook nog in de garage als tweede motor (scooter) en wordt gebruikt om in een aanhangwagen mee te nemen met de camper naar Zuiderse oorden, hiervoor is de R1200RT net iets te zwaar.
Hier in deze contreien rij ik bijna uitsluitend met de R1200RT wegens het rijplezier welke deze motorfiets geeft.

Een dikke proficiat voor de moderators en de gebruikers van dit forum. _004
Wanneer het past zal ik proberen om hier ook een positieve bijdrage te leveren.

[groet] ...Ferdinand

Afbeelding
boetsch1
2024
2024
Type: R1250RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Leiden

Re: Weer eentje erbij.

Ongelezen bericht door boetsch1 »

Welkom Ferdinand,

Mooie motor en prima kleur.

Groet Peter.
Geniet nu, het is later dan je denkt.

Honda 500four, Honda 550four, Honda GL1000, BMW K1200RS, BMW 1150RT, BMW K1300GT, R1200GS LC, R1200R LC, K1300GT, K1600GT, R1250RT, R1250GS.

Groet Peter den Hollander
KaleFietsbel

Ongelezen bericht door KaleFietsbel »

Hallo Ferdinand,

Van harte welkom hier, en hele veilige kilometers gewenst met je 1200RT!

groet,

John
BertL
2024
2024
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: K1200GT/2008
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Ommen

Ongelezen bericht door BertL »

Ha die Ferdinand,
Van harte welkom met je prachtige rode machine op dit forum !
GrTz
BertL
Danny Eerdhuyzen

Ongelezen bericht door Danny Eerdhuyzen »

Welkom Ferdinand

veilige kilometers toegewenst _004

[groet]

Danny

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”