Beantwoord: aanschaf, radio, topkoffer BMW R1200 RT
Moderator: RT_Patrick
Beantwoord: aanschaf, radio, topkoffer BMW R1200 RT
Nieuw op het BMW forum.
wie kan mij vertellen, of de aanschaf voor een radio [bmw] en een topkoffer [blauw]goedkoper is in Duitsland.
of 2 HANDS IN NEDERLAND.
Wie is er bekend mee, om een normale auto radie in te bouwen in een BMW R 1200 RT. Ik heb namelijk een optie op een BMW R 1200 RT VANDAAR DAT IK ER NIET ZO BEKEND MEE BEN.
Of is er een dealer in Nederland die wat normalere prijzen hanteerd.
wie kan mij vertellen, of de aanschaf voor een radio [bmw] en een topkoffer [blauw]goedkoper is in Duitsland.
of 2 HANDS IN NEDERLAND.
Wie is er bekend mee, om een normale auto radie in te bouwen in een BMW R 1200 RT. Ik heb namelijk een optie op een BMW R 1200 RT VANDAAR DAT IK ER NIET ZO BEKEND MEE BEN.
Of is er een dealer in Nederland die wat normalere prijzen hanteerd.
Re: aanschaf, radio, topkoffer BMW R1200 RT
Voor €40 heb je er een die je op je helm kan zetten, zie kloon scala op dit forum. Is veel makkelijker! Ik heb het zelf en is helemaal top!
Sent from my HTC Desire aan alle forumleden
Sent from my HTC Desire aan alle forumleden
Re: aanschaf, radio, topkoffer BMW R1200 RT
Bij de
is het een redelijke uitdaging zoals men de OEM-radio heeft ingebouwd, gekoppeld aan het dashboard e.d.
Zover ik heb kunnen zien, de bedieningsknoppen aan de linkerkant en als ik het wel heb, radio+CD aan de rechterkant in de kuip.
Desondanks lijkt het mij wel mogelijk een standaard autoradio in te bouwen, mits je deze qua voeding aansluit (direct, al-dan-niet via een schakelaar) op de accu.
En dan natuurlijk de speakers in de kuip, antenne, e.d.
Bediening van de radio is natuurlijk afhankelijk van de radio zelf.
Sommige radio's hebben de mogelijkheid een zgn. draadgebonden afstandsbediening te gebruiken, en er zijn zelfs modellen waar je de infrarood afstandsbediening kunt gebruiken via een extern aangesloten IR-ontvanger.
En er zijn natuurlijk ook autoradio's met Bleutooth afstandsbedieningen.
Wel goed opletten hoe je e.e.a. gaat monteren in verband met water, vocht en vuil.
Ansicht is het te doen denk ik, maar inderdaad, er zijn eenvoudige oplossingen mogelijk met moderne Bleutooth headsets met ingebouwde radio.
En wat topkoffer betreft, 2ehands gaan ze meestal vanaf zo'n 300 ~ 350 euro voor de grote versie.
Bij de meeste BMW dealeRTs zal je de hoofdprijs betalen.

Zover ik heb kunnen zien, de bedieningsknoppen aan de linkerkant en als ik het wel heb, radio+CD aan de rechterkant in de kuip.
Desondanks lijkt het mij wel mogelijk een standaard autoradio in te bouwen, mits je deze qua voeding aansluit (direct, al-dan-niet via een schakelaar) op de accu.
En dan natuurlijk de speakers in de kuip, antenne, e.d.
Bediening van de radio is natuurlijk afhankelijk van de radio zelf.
Sommige radio's hebben de mogelijkheid een zgn. draadgebonden afstandsbediening te gebruiken, en er zijn zelfs modellen waar je de infrarood afstandsbediening kunt gebruiken via een extern aangesloten IR-ontvanger.
En er zijn natuurlijk ook autoradio's met Bleutooth afstandsbedieningen.
Wel goed opletten hoe je e.e.a. gaat monteren in verband met water, vocht en vuil.
Ansicht is het te doen denk ik, maar inderdaad, er zijn eenvoudige oplossingen mogelijk met moderne Bleutooth headsets met ingebouwde radio.
En wat topkoffer betreft, 2ehands gaan ze meestal vanaf zo'n 300 ~ 350 euro voor de grote versie.
Bij de meeste BMW dealeRTs zal je de hoofdprijs betalen.

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 8 Reacties
- 6596 Weergaves
-
Laatste bericht door RendeRT
-
- 46 Reacties