Ik ben met mijn vrouwke 6 dagen naar de Dolomieten geweest. Dat was echt geweldig: mooie routes, goede wegen, veel natuurschoon, vriendelijke mensen, lekker eten en goede motorvriendelijke hotels. Het enige dat ietsje tegenviel was de autozug. Heen zijn we van Düsseldorf naar München gegaan, terug gewoon met de motor en hebben we de trein zonder ons laten vertrekken.

Vertrek vanaf thuis

Wachten bij de Autozug, waar het erg druk was

Hier kwam ie te staan, bij het inrijden heb ik 3 keer mijn helm gestoten tegen het plafond. Ik kon niet lager door de tanktas. _003

Op 2000 meter hoogte

Indrukwekkend (die bergen

Heidi auf der Alm :lol:

Ze heeft het echt geweldig gedaan. De helft van alle motoren daar waren BMW's, al waren het vooral GS-en

Passo di Giau

De Pordoi vond ik de mooiste. Ik ben er 3 keer op en af geweest. Bij de laatste keer in recordtempo. Dat was kicken. Je leert je machine wel echt goed kennen zo.

Bij het Lago di Tenno was niet alleen het azuurblauwe meer geweldig; het gebak was ook niet mis...

Dit is de Timmelsjoch

Daar waren geen vangrails oid, maaar wel honderden meters afgrond

Dit was op de top (>2500 meter) waar de wolken over de weg joegen. Het was een beetje beangstigend....

Dit was op de Oostenrijkse kant van de Timmelsjoch. Let op de koeien die iedereen tot stoppen dwongen.