Ik heb al heel wat gezocht hier op het forum en kom verschillende oplossingen tegen.
Direct op de accu, aan het achterlicht, via zekering kast mbv fuse bypass, radio aansluiting en accessoires aansluiting.
Nu heb ik de volgende vragen:
- Onder mijn kilometerteller zit een opgerolde kabel die netjes is afgestopt met isolatie tape, is dit de radio aansluiting die ik eventueel kan gebruiken? En wat voor draden komen hieruit als ik die open maak? En welke zou ik dan kunnen gebruiken?
- Is er iets mis met het direct aansluiten op de accu? Er blijft dan continu stroom op staan maar dat is ook zo bij de accessoires aansluitnig. Dit lijkt mij de makkelijkste oplosing.
- De fuse bypass, is dit een vervanger voor een zekering + aansluiting voor de zumo ? (in dit geval) en in welke poort moet deze?
Ik ben niet z'n kenner van electra dus voor mij lijkt me de direct op de accu met een zekering er tussen de veiligste oplossing, ben bang dat als ik draden ga openmaken en bij de zekeringen ga rommelen misschien een hoop schade kan toebrengen en in de electra heb je dan een groot probleem.
Ik hoop op wat goede tips
![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
Jasper