HONDA VFR800 -> BMW :)
Moderator: RT_Patrick
Forumregels
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
HONDA VFR800 -> BMW :)
Hallo,
Even kort voorstellen :)
Mijn naam is Stijn. Ik woon in Vlaams-Brabant (Belgie), ben 31 jaar, woon gelukkig samen en heb geen kinderen.
Mijn motorverleden beperkt zicht tot:
- Suzuki GSXF 750
- Honda Bandit 600
- 6 Jaar zonder motor
Op dit moment rijd ik sinds een goed jaar met een Honda VFR800 (2002, 8700 km).
Een super motor, rustig maar gelijkertijd ook krachtig en sportief.
Omdat ik nogal snel last heb van de rug en nek ben ik aan het uitkijken om over te stappen naar een échte touring motor.
Mijn voorkeur gaat uit naar een R1150RT (liefst twin spark), budget is 7000 euro (max).
Voila, dat is het zowat!
nog wat foto's van de VFR vind je hier:
http://www.stijnsimons.be/vfr/
Stijn
Even kort voorstellen :)
Mijn naam is Stijn. Ik woon in Vlaams-Brabant (Belgie), ben 31 jaar, woon gelukkig samen en heb geen kinderen.
Mijn motorverleden beperkt zicht tot:
- Suzuki GSXF 750
- Honda Bandit 600
- 6 Jaar zonder motor
Op dit moment rijd ik sinds een goed jaar met een Honda VFR800 (2002, 8700 km).
Een super motor, rustig maar gelijkertijd ook krachtig en sportief.
Omdat ik nogal snel last heb van de rug en nek ben ik aan het uitkijken om over te stappen naar een échte touring motor.
Mijn voorkeur gaat uit naar een R1150RT (liefst twin spark), budget is 7000 euro (max).
Voila, dat is het zowat!
nog wat foto's van de VFR vind je hier:
http://www.stijnsimons.be/vfr/
Stijn
- HansD
- Type: R1200RT/LC
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Rotterdam
Re: HONDA VFR800 -> BMW :)
Hallo Stijn,ssimons schreef: Omdat ik nogal snel last heb van de rug en nek ben ik aan het uitkijken om over te stappen naar een échte touring motor.
Welkom op dit forum.
Nou, als er 1 echte touring motor is, dan is het wel de BMW RT serie. Ik zou wel lekker gaan proefrijden.
Zitpositie op de BMW is voor de meesten prima, maar er zijn stuur- en voetsteunverhogers en verlagers te koop om de zitpositie aan te passen.
Ook zou ik het zadel goed testen. er zijn nogal wat mensen die een ander zadel hebben aangeschaft. Wellicht wil je dus kijken naar een

Succes met zoeken en veel plezier met proefrijden!
Hans
- Benji
- Type: R1150RT
- Land: België
- Woonplaats of omgeving: Limburg
Re: HONDA VFR800 -> BMW :)
Hoi Stijn
Welkom op het forum, ben zelf ook overgestapt van een VFR800(2000) naar een RT en kan het je ook aanraden.
Veel suc6 met de zoektocht naar een RT en het verkopen v/d VFR.
Benji
Welkom op het forum, ben zelf ook overgestapt van een VFR800(2000) naar een RT en kan het je ook aanraden.
Veel suc6 met de zoektocht naar een RT en het verkopen v/d VFR.
Benji
Motorrijden is meer dan merk en type. Motorrijden wil je liefst zorgeloos doen ... en met zekerheden qua veiligheid en toekomstverwachting van zo weinig mogelijk kosten.
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!