Even voorstellen: Klunco
Moderator: RT_Patrick
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
Even voorstellen: Klunco
Mijn naam is Eddie, ben 59 jaar en van mijn baas mag ik mijn verdere leven Rt rijden, met pensioen dus.
Ik woon in het noorden van het land.(Overschild)
Ik heb op diverse motoren gereden/gehad, n.m. Honda Cm400T(1e motor) Suzuki VX800, Honda Pan European, Transalp en nu dus een Rt.
De eerste Km op de rt waren wat onwennig maar naarmate de km toenemen wordt de waardering steeds groter. Prima bochtenwerk en flink wat power.
De reakties op het forum heeft mij doen besluiten om in oktober een rt van 2000, met 28.000 dkm op de teller, aan te schaffen.
Ik heb met veel plezier meerdere avonden op dit forum doorgebracht. (leuke sfeer onder de gebruikers).
Ik wens iedereen veilige km en misschien tot ziens.
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
Re: Even voorstellen
Welkom bij de bijna grootste familie van Nederland. :lol:
Wat een straf zeg nooit meer te hoeven werken enig idee hoe je dat vol gaat houden?
Enne You know the drill "showen he"
Veel plezier en groeten
Ruud
- Gerard
- Type: R1100RT
- Bijz: Zwart, Nedplex ruit, hyperpro veren
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Deventer
Re: Even voorstellen
mooie leeftijd om met pensioen te gaan, lijkt me.
geniet ervan
groeten
Gerard G.
Re: Even voorstellen: Klunco
Bedankt voor jullie reaktie. Het is inderdaad geen straf om met pensioen te gaan, heb redelijk veel hobby's, dus vervelen is er niet bij.
Ik woon naast een zoutdepot van de Provincie en baal als ze weer uitrijden, wil niet met de rt in de pekel rijden!!
De berichten voor de komende tijd zijn goed, dus de accu moet maar even weer opgeladen worden.
Groeten Eddie
- Wildripper
- Type: R1200RT
- Land: Tsss echt niet
- Woonplaats of omgeving: Westfriesland
Hartelijk welkom hier en veel plezier met de rt, en het pekelloze weer is in aantocht. En dan kun lekker dat fietsie buiten laten spelen.
Jack.
- Walter
- Erelid
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: Zumo 210 - GoPro Hero
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Naarden, 't Gooi
- Contacteer:
Vervelend zeg al je tijd te over hebt om lekker op je Rt te rijden....
zeker nu het mooiere weer er aan komt.
Natuurlijk ook lekker de tijd om dit forum van A tot Z door te spitten...
Deel lekker je ervaringen hier en plaats een paar mooie fotos van je RT!
Enjoy!
Medebeheerder BMW RT Forum