Even voorstellen door Moos.

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

Moos
Type: R1100RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Zuid-Holland

Even voorstellen door Moos.

Ongelezen bericht door Moos »

Hallo alle BMW rijders/sters en bezitters.

Mijn naam is Henk, gebruikersnaam Moos. Sinds 17 maart geregistreerd. Ik ben 53 jaar, woon in een erg klein plaatsje onder de rook van Rotterdam op ongeveer 500 meter afstand van de Oude Maas. Geboren en getogen in Rotterdam en 20 jaar geleden vertrokken naar onze huidige woonplaats. Dat betekend veel natuur, rust in mijn achtertuin, maar ook in onze leefomgeving. Vrouw, 3 kinderen, 2 honden, 1 rode kater. Hobby's: natuur, buiten zijn, Bourgondische leven, lekker biertje drinken, hondensport, recreatief motorrijden, soms ook voor het werk. In de zomer zorgen dat ik genoeg hout en kolen binnenkrijg om in de winter de kachel goed te kunnen opstoken. Ik werk sinds mijn 18 de jaar in de geestelijke gezondheidszorg en de laatste 6 jaar in de verslavingszorg vnl. alcohol en medicijnen, soms ook drugsverslaving. Mijn eerste motor was een BMW R 80. Jarenlang plezier van gehad zonder echt gekke mankementen. Zomer en winter woon/werkverkeer, dagelijks 36 km. Toen een antal jaren niets meer gehad en vorig jaar een BMW R 1100 RT gekocht uit 1995 met weinig kilometers op de klok. Blauw Metallic. Erg tevreden mee. Ik lees vaak berichten etc. op het BMW RT forum. Ben verder (nog) niet actief maar vind het allemaal erg leuk en probeer er mijn voordeel mee te doen.

Groet, Moos.
Ton1959

Re: Even voorstellen door Moos.

Ongelezen bericht door Ton1959 »

Hoi Moos

Welkom hier en veel succes met je RT. Je hebt natuurlijk wel net het RT treffen gemist of ben je wel geweest?

Ton _004
Moos
Type: R1100RT
Woonplaats of omgeving: Zuid-Holland

Ongelezen bericht door Moos »

Ton1959 schreef:Hoi Moos

Welkom hier en veel succes met je RT. Je hebt natuurlijk wel net het RT treffen gemist of ben je wel geweest?

Ton _004
Hallo Ton,

Het RT treffen heb ik gemist. Volgend jaar zal ik het zeker in de gaten gaan houden. Door mijn werk ben ik vaak in het weekend aan het werk, of in de avonduren. Door mijn beroep werk je vaak op momenten en tijdstippen dat een ander thuis de krant leest o.i.d.

Moos.
Erteetje

Ongelezen bericht door Erteetje »

Moos schreef:Hallo alle BMW rijders/sters en bezitters.

Mijn naam is Henk, gebruikersnaam Moos. Sinds 17 maart geregistreerd. Ik ben 53 jaar, woon in een erg klein plaatsje onder de rook van Rotterdam op ongeveer 500 meter afstand van de Oude Maas. Geboren en getogen in Rotterdam en 20 jaar geleden vertrokken naar onze huidige woonplaats. Dat betekend veel natuur, rust in mijn achtertuin, maar ook in onze leefomgeving. Vrouw, 3 kinderen, 2 honden, 1 rode kater. Hobby's: natuur, buiten zijn, Bourgondische leven, lekker biertje drinken, hondensport, recreatief motorrijden, soms ook voor het werk. In de zomer zorgen dat ik genoeg hout en kolen binnenkrijg om in de winter de kachel goed te kunnen opstoken. Ik werk sinds mijn 18 de jaar in de geestelijke gezondheidszorg en de laatste 6 jaar in de verslavingszorg vnl. alcohol en medicijnen, soms ook drugsverslaving. Mijn eerste motor was een BMW R 80. Jarenlang plezier van gehad zonder echt gekke mankementen. Zomer en winter woon/werkverkeer, dagelijks 36 km. Toen een antal jaren niets meer gehad en vorig jaar een BMW R 1100 RT gekocht uit 1995 met weinig kilometers op de klok. Blauw Metallic. Erg tevreden mee. Ik lees vaak berichten etc. op het BMW RT forum. Ben verder (nog) niet actief maar vind het allemaal erg leuk en probeer er mijn voordeel mee te doen.

Groet, Moos.
Ondanks dat ik uit zuid-limburg kom kon je qua levensstijl een broer van me zijn. Jee wat herkenbaar.

Luc
BertL
2024
2024
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: K1200GT/2008
Woonplaats of omgeving: Ommen

Ongelezen bericht door BertL »

Moos, van harte welkom op dit prachtige forum. Naast Limburg, zul je je hier ook wel thuis voelen.
GrTz
BertL

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”