Ik overweeg de aanschaf van een topkoffer, maar vind de originele BMW koffers nogal prijzig.
Op ebay vond ik een aanbieding van Hepco&Becker, speciaal voor de R1200RT.
48L voor iets meer dan €. 200 incl. bevestigingsplaat.
Zijn er leden op dit forum die hier ervaring mee hebben?
Kofferset Hepco & Becker voor R 1200 RT
Moderator: RT_Patrick
- jaybmw
- Type: R1200RT
- Bijz: z-technikscherm,wunderlich schakelpookverlenger.
- Land: nl
- Woonplaats of omgeving: Brabant !
Re: Kofferset Hepco & Becker voor R 1200 RT
Ik adviseer de originele kleine topkoffer.Dit merk ik al als deze gemonteerd zit qua stabiliteit op de snelweg.Ik wil hiermee zeggen dat de grotere maten dit alleen maar versterken en het rechtuitrijden erger beinvloeden.Verders lijkt me de originele bevestiging beter/degelijker omdat er geen tussenplaat gebruikt wordt.Het is mijn advies,kiezen doe je zelf!
.
MVg J.

MVg J.
kawasaki gpz 600 r ,2jaar
kawasaki zx6 r ,8 mnd
kawasaki zx7 r ,4jaar (totall los )
kawasaki zx9 r ,10jaar
bmw r1200 rt
kawasaki zx6 r ,8 mnd
kawasaki zx7 r ,4jaar (totall los )
kawasaki zx9 r ,10jaar
bmw r1200 rt
- Hazeldonk
- Type: R1200RT
- Bijz: Xenon verlichting, valbeugels, HyperPro veren.
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Dordrecht
- Contacteer:
Re: Kofferset Hepco & Becker voor R 1200 RT
Nog afgezien van het feit of die grote, niet BMW, koffer mooi is, lijkt mij de instabiliteit van het geheel met nog een tussenplaat eerder af als toenemen. Bij hogere snelheden en eventueel vol beladen zou ik me nog een keer bedenken, zeker als dat vaak voorkomt. Als de koffer begint te deinen om de een of andere reden heb je toch een probleem.jaybmw schreef:Ik adviseer de originele kleine topkoffer.Dit merk ik al als deze gemonteerd zit qua stabiliteit op de snelweg.Ik wil hiermee zeggen dat de grotere maten dit alleen maar versterken en het rechtuit rijden erger beïnvloeden.Verders lijkt me de originele bevestiging beter/degelijker omdat er geen tussenplaat gebruikt wordt.Het is mijn advies,kiezen doe je zelf!.
MVg J.
Ben
R 1200RT 2005 met Pilot Xenon 5000K, Zumo 350LM, SHOEI MULTITEC, SENA SMH5 headset, Nikon D60 en Sony Cyber-shot. Lid BMW Club Nederland, ANWB, WW.
Ooit:
Jawa 350
Honda 250N
Yamaha 1100XS
Kawasaki 1000ST
BMW R 90S
BMW R 100RS
BMW K 1200LT
Qua Patet Orbis.
http://www.r-1200rt-onderweg.nl
Ooit:
Jawa 350
Honda 250N
Yamaha 1100XS
Kawasaki 1000ST
BMW R 90S
BMW R 100RS
BMW K 1200LT
Qua Patet Orbis.
http://www.r-1200rt-onderweg.nl
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht