Paasweekend Sauerland 2011

Vertel over je motorritten en -vakanties.

Moderator: RT_Patrick

Gesloten
Toine

Paasweekend Sauerland 2011

Ongelezen bericht door Toine »

Na de rit de tijd gevonden om de foto'kes online te zetten... bij het zien van de plaatjes is het nog maar eens nagenieten van een schitterend paasweekend.

Wie op zoek is naar een leuke bestemming om een paar dagen te toeren, biedt Sauerland heel wat moois. Het hotel Winterberg waar wij verbleven sluit schitterend aan bij de behoeften die wij hadden. Een correcte prijs, voor een correcte dienstverlening. Kamers waren OK, ontbijt was verzorgd, net als het avondeten (wel een uur reserveren, buffet was ook eerder beperkt in keuze), zwembad en kleine sauna... Op de website stond vermeld dat de motor in de garage kon overnachten, maar daar was helaas geen plaats meer. Er werd geen probleem gemaakt van het feit dat de motoren aan de hotelingang werden gestald om de nacht door te brengen, dus op zich was dat nog zo erg niet.

Ik heb volgende routes gereden, grotendeels geïnspireerd op de routes die ik gekregen heb van forummers hier, waarvoor nog is bedankt!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Op de terugweg ter hoogte van Monschau merkten we een gigantische rookpluim. Naarmate we dichter bij Eupen kwamen en we de tientallen brandweerwagens zagen uitrukken, hadden we al snel begrepen dat het ergens fameus aan het branden moest zijn... Nu weten we waarom.
Afbeelding

Klik HIER voor alle foto's...
Berrybeer
2023
2023
Type: R1150RT
Bijz: met alles d'rop & d'ran..
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Uden

Re: Paasweekend Sauerland 2011

Ongelezen bericht door Berrybeer »

Ziet er goed uit Toine... _004
Robin0341
Type: R1250RT
Bijz: 2024 Sport racing blue metallic 2
Land: NLD
Woonplaats of omgeving: Ermelo

Ongelezen bericht door Robin0341 »

Dat is zo te zien een erg prettig paasweekend geweest zeg! En met schitterend weer ook.
Mooie foto's hoor Toine.

Vandaag heb ik zelf een deel van de route van het RT-Treffen (tegen de klok in) gereden. Heerlijk :-)

Groet,
Robin _004
Ton1959

Ongelezen bericht door Ton1959 »

Hoeveel kilometer was je route Toine? Je foto's hebben mooie kleuren . En je hebt ook echt mooi weer gehad. Nou krijg ik weer zin in een ritje naar de Moezel ook. Ik blijf Duitsland ook erg mooi vinden. Al raak je met Oostenrijk Zwitserland en Italie ook wel verwend.

Ton _004
Toine

Ongelezen bericht door Toine »

Zaterdag 343km heen (via snelweg) en dan nog een toerke van 160km in de namiddag
Zondag nen toer van 335km en dan maandag binnendoor teruggereden, goed voor 521km motorplezier...

Eigenlijk waren de routes goed te doen, nergens in tijdsnood gekomen en toch de tijd gehad om regelmatig een terrasje te doen en een lekkere schnitzel te eten _005

Met OHH trekken we wellicht opnieuw naar Duitsland, maar dit keer de Eifelstreek. Kwestie van mijn RT'ke nog wat te roderen 8)_
JOS WRSM
Erelid
Erelid
Type: Ik heb geen motor (meer)
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Hoi Toine,

Bedankt voor je leuke verslag op, voor mij, bekende plekken. Zo krijgen we er allemaal weer zin in.

[groet]
Jos
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
Roelof Robbertsen
Type: R1100RT
Bijz: Gewoon super
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Leek
Contacteer:

Ongelezen bericht door Roelof Robbertsen »

Goedemiddag Toine,

Dit moet een prachtige rit geweest zijn. En de foto's zijn erg mooi.

Gr. Roelof Robbertsen

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “Over motorritten en -vakanties”