Alarm (cat21) uitbouwen
Moderator: RT_Patrick
Alarm (cat21) uitbouwen
Hallo Allemaal,
Ben even uit de lucht geweest maar we zijn er weer.
Weer een nieuwe accu door het alarm plus de andere vervelende zaken dwingen mij om afscheid te nemen van het alarm.
Maar ja hoe bouw je zo'n ding uit.
Kan er niets over vinden.
Wie heeft hier ervaring mee. Hat gaat om een Cat21van Acumen.
Op dit moment kan ik het alarm bijna niet meer van het alarm krijgen vorige week stond ik voor joker bij een tankstation, na 15 minuten proberen ging het ineens wel.
Het lampje van de afstandbediening werk wel en baterrijen heb ik de laaste weken al drie maal vervangen ( 9 euro per keer....)
Ik ga snel evne de rest van het fooru doorlezen ben al bijna een jaar niet meer ingelogd geweest dus een hoop telezen...
Ben even uit de lucht geweest maar we zijn er weer.
Weer een nieuwe accu door het alarm plus de andere vervelende zaken dwingen mij om afscheid te nemen van het alarm.
Maar ja hoe bouw je zo'n ding uit.
Kan er niets over vinden.
Wie heeft hier ervaring mee. Hat gaat om een Cat21van Acumen.
Op dit moment kan ik het alarm bijna niet meer van het alarm krijgen vorige week stond ik voor joker bij een tankstation, na 15 minuten proberen ging het ineens wel.
Het lampje van de afstandbediening werk wel en baterrijen heb ik de laaste weken al drie maal vervangen ( 9 euro per keer....)
Ik ga snel evne de rest van het fooru doorlezen ben al bijna een jaar niet meer ingelogd geweest dus een hoop telezen...
Re: Alarm (cat21) uitbouwen
Google is your Friend :lol:
Acumen komt bij AcuTrac vandaan;
http://www.acumen-electronics.co.uk/
En de handleiding via Google zoeken "CAT21 User Guide Sept 04.pdf"
Daarin staat ook de service-mode beschreven.
Als je het alarm verwijderen wilt zal je de zogenoemde "fitting guide" nodig hebben, maar die heb ik vooralsnog niet online gevonden.
Wellicht dat je die bij hun kunt opvragen.
Acumen komt bij AcuTrac vandaan;
http://www.acumen-electronics.co.uk/
En de handleiding via Google zoeken "CAT21 User Guide Sept 04.pdf"
Daarin staat ook de service-mode beschreven.
Als je het alarm verwijderen wilt zal je de zogenoemde "fitting guide" nodig hebben, maar die heb ik vooralsnog niet online gevonden.
Wellicht dat je die bij hun kunt opvragen.
Ik heb vandaag een alarm uitgeboud (uit een cbr 900
) Vrij simpel gewoon de draden volgen en goed zien welke originele door geknipt zijn en door gelust met het alarm . Draden loshalen en de originele weer met elkaar verbinden .
2 uurtjes werk ,maar dat zat meer in het demonteren van de tank en tupperware dan in het alarm.
peter

2 uurtjes werk ,maar dat zat meer in het demonteren van de tank en tupperware dan in het alarm.
![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
Dank voor jullie reacties, het volgens van de draden klinkt goed.
Maar al s het fout gaat zit ik echt met de gebakken peren.
De service mode heb ik gelezen maar dat is leuk als noodoplossing.
Niet als echte oplossing. En zeker nu er niets werkt zou ik iedere keer eerst het alarm af moeten laten gaan.
Ik ga morgen even bellen met de dealer die hem er destijds in heeft gezet, mogelijk komt daar een oplossing vandaag.
Naam van de inbouwer blijkt gewoon op de remotecontrol te zitten..... ;-(
Wel jammer kan nu alweer een week niet rijden omdat ik hem niet van het alarm af krijg.
Wel beide vast bedankt voor het meedenken.
Maar al s het fout gaat zit ik echt met de gebakken peren.
De service mode heb ik gelezen maar dat is leuk als noodoplossing.
Niet als echte oplossing. En zeker nu er niets werkt zou ik iedere keer eerst het alarm af moeten laten gaan.
Ik ga morgen even bellen met de dealer die hem er destijds in heeft gezet, mogelijk komt daar een oplossing vandaag.
Naam van de inbouwer blijkt gewoon op de remotecontrol te zitten..... ;-(
Wel jammer kan nu alweer een week niet rijden omdat ik hem niet van het alarm af krijg.
Wel beide vast bedankt voor het meedenken.
Het is gelukt hij is eruit (en de motor werkt nog .... ;-) )
Was dus een kwesite van kleuren en draadjes doorknippen en weer ana elkaar verbinden.
Een keer een gokje moeten wagen omdat de kleuren niet uitkwamen maar het kon eigenlijk niet anders.
Morgenavond de boel weer netjes in elkaar en we kunnen weer rijden.
Bedankt voor jullie hulp allemaal.
Was dus een kwesite van kleuren en draadjes doorknippen en weer ana elkaar verbinden.
Een keer een gokje moeten wagen omdat de kleuren niet uitkwamen maar het kon eigenlijk niet anders.
Morgenavond de boel weer netjes in elkaar en we kunnen weer rijden.
Bedankt voor jullie hulp allemaal.
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht