Ruim een jaar geleden heb ik een R1100RT aangeschaft, helemaal gepimpt, om hem vervolgens wegens ziekte weer te (moeten) verkopen.
Ondertussen een heleboel (op medisch gebied) gebeurd, waardoor ik meer en meer "kan". Dus ook motorrijden, althans weer vrij regelmatig.
Eerst heb ik begin van het jaar een leuke K75RT gekocht, maar toen ik tijdens een onderhoudsbeurt een R1100RT mee kreeg als leenmotor, wist ik het wel.....
Zodoende vorige week weer een R1100RT gekocht. Weer een Glacier Grün, bj 1996, altijd van een oude man geweest, en nooit op gerookt!
En om het niet te moeilijk te maken; gelijk Irridium bougies erin gedraait, RAD/Givi ruit met deflector besteld, stuurverhogers (wunderlich) geplaatst, en een recyclizer besteld, en de ABS lampjes, die zo graag knipperden bij/na het starten, getrakteerd op een Odyssey PC680 accu.
Voordeel van mijn huidige motor is dat alle facturen, van begin af aan, erbij zitten. Ook al heeft deze motor 114000 km gelopen, het is net een nieuwe! En, bij 88000 km, een volledig nieuw type bak gekregen, en een nieuwe koppeling. En voor de rest ook super onderhouden! Dus dat wijst op nog jaren lang rijplezier!
Dus, ik ben er weer volop, en zolang het kan en wanneer het kan, zit ik op deze pracht-machine!
Dan wil ik nog een persoonlijk woord kwijt aan het bestuur van dit forum:
Toen ik vorig jaar te kennen gaf te moeten stoppen, kreeg ik spontaan een bloemetje en beterschapswensen gestuurd door het forum-hoofd!
Voor mij was dit echt een dikke steun, die als zeer aangenaam ontvangen werd. Het is raar als je eigenlijk alles hebt wat je hart kan wensen, en jouw gezondheid het niet/beperkt toelaat hetgeen te doen wat je echt wilt.
Derhalve nogmaals hartelijk dank. Mocht ik jullie eens ergens op een meeting tegenkomen, zal ik kist vol Bergeijkse worstenbroodjes meenemen!
Tot gauw allemaal, en veel rijplezier toegewenst! Ik geniet elke dag op dit moment van mijn schatje, de