Hier ben ik weer!

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

mats1

Hier ben ik weer!

Ongelezen bericht door mats1 »

Hallo lieve RT forum leden,

Ruim een jaar geleden heb ik een R1100RT aangeschaft, helemaal gepimpt, om hem vervolgens wegens ziekte weer te (moeten) verkopen.

Ondertussen een heleboel (op medisch gebied) gebeurd, waardoor ik meer en meer "kan". Dus ook motorrijden, althans weer vrij regelmatig.

Eerst heb ik begin van het jaar een leuke K75RT gekocht, maar toen ik tijdens een onderhoudsbeurt een R1100RT mee kreeg als leenmotor, wist ik het wel.....

Zodoende vorige week weer een R1100RT gekocht. Weer een Glacier Grün, bj 1996, altijd van een oude man geweest, en nooit op gerookt!

En om het niet te moeilijk te maken; gelijk Irridium bougies erin gedraait, RAD/Givi ruit met deflector besteld, stuurverhogers (wunderlich) geplaatst, en een recyclizer besteld, en de ABS lampjes, die zo graag knipperden bij/na het starten, getrakteerd op een Odyssey PC680 accu.

Voordeel van mijn huidige motor is dat alle facturen, van begin af aan, erbij zitten. Ook al heeft deze motor 114000 km gelopen, het is net een nieuwe! En, bij 88000 km, een volledig nieuw type bak gekregen, en een nieuwe koppeling. En voor de rest ook super onderhouden! Dus dat wijst op nog jaren lang rijplezier!

Dus, ik ben er weer volop, en zolang het kan en wanneer het kan, zit ik op deze pracht-machine!

Dan wil ik nog een persoonlijk woord kwijt aan het bestuur van dit forum:

Toen ik vorig jaar te kennen gaf te moeten stoppen, kreeg ik spontaan een bloemetje en beterschapswensen gestuurd door het forum-hoofd!

Voor mij was dit echt een dikke steun, die als zeer aangenaam ontvangen werd. Het is raar als je eigenlijk alles hebt wat je hart kan wensen, en jouw gezondheid het niet/beperkt toelaat hetgeen te doen wat je echt wilt.

Derhalve nogmaals hartelijk dank. Mocht ik jullie eens ergens op een meeting tegenkomen, zal ik kist vol Bergeijkse worstenbroodjes meenemen!

Tot gauw allemaal, en veel rijplezier toegewenst! Ik geniet elke dag op dit moment van mijn schatje, de -1100-
Laatst gewijzigd door mats1 op 31 mei 2011, 09:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Robin0341
Type: R1250RT
Bijz: 2024 Sport racing blue metallic 2
Land: NLD
Woonplaats of omgeving: Ermelo

Re: Hier ben ik weer!

Ongelezen bericht door Robin0341 »

Hoi Mats,

Wat fijn om te lezen dat het weer goed met je gaat en dat je weer kunt genieten van het motorrijden :D
Ook erg leuk is het om te zien dat gelden uit het lief en leedpotje goed besteed worden en dat je daarover je waardering uitspreekt _004

Hoop je eens te ontmoeten.
Nog vele mooie kilometers in goede gezondheid op je RT gewenst.

Groet,
Robin.
Ton1959

Ongelezen bericht door Ton1959 »

Hoi Mats

Succes met je RT en mooi dat je weer kan rijden. Ook bij mij ging het serieus fout met de gezondheid net nadat ik de motor gekocht had. Maar gelukkig ook weer hersteld anders had ik de motor ook moeten verkopen. Nou word de volgende aankoop zeker de Hyperpro veren?

Ton _004
BertL
2024
2024
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: K1200GT/2008
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Ommen

Ongelezen bericht door BertL »

Ha die Mats,

Las juist nog op het K-forum dat je een R hebt aangeschaft. En nu heb je je hier aangemeld. Van harte welkom hier !
Veel plezier van je 1100RT !
GrTz
BertL
Erteetje

Ongelezen bericht door Erteetje »

Een berichtje, kaartje of bloemetje kan inderdaad heel veel betekenen :!: :!:
Mooi dat je deze gebaren nog tegen komt al is het beter ze niet nodig te hebben en gewoon gezond door het leven te kunnen ERTEEJEN.

Mooi verhaal met een goede afloop, daar hou ik van.

Luc
JOS WRSM
Erelid
Erelid
Type: Ik heb geen motor (meer)
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Hallo Mats,

Wat fijn dat je weer van de partij bent zeg. Wederom welkom. Een hou em gezond he . . . .

[groet]
Jos
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
KaleFietsbel

Ongelezen bericht door KaleFietsbel »

Hoi Mats,

Wat super te horen dat je nu weer kan rijden!

Hele fijne en veilige kilometers gewenst!

groet,

John

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”