Het wordt tijd om...

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

ieren

Het wordt tijd om...

Ongelezen bericht door ieren »

Hallo Forumleden. Ik ben al een tijdje lid maar had tot voor kort nog geen R-RT. Mijn K100RT begon enige kwalen te krijgen; 12 maanden per jaar rijden, matig onderhoud en weinig poetsen begonnen hun tol te eisen. Dit forum heeft geholpen om een keuze te maken en sinds een tweetal weken ben ik de trotse eigenaar van een R1100RT uit het jubileumjaar. Gekocht (via marktplaats) bij Simako. Er staan al 150.000 km op de teller waarvan de laatste 1000 door mij zijn gereden.
Het was wel even wennen na een K. Het maakt wel even verschil 100cc meer met 2 cylinders minder. Voor mijn K heb ik heel wat jaren twin gereden. Begonnen met een Norton Dominator op mijn 17de en later een Triumph T140. Na een groot aantal motorloze jaren heropgestapt op een Yamaha twin. Veel plezier gehad van een Guzzi hydro-convert (automaat). Daarna was de K mijn eerste 4 cylinder.
Ik wen steeds beter aan de R. Het gemak waarmee hij/zij zich laat sturen kende ik nog niet; geweldig fijn.
Ik heb nog een aantal zaken op mijn verlanglijstje staan: een topkoffer, binnentassen en een bevestiging voor mijn Zumo. Die kom ik vast nog wel eens tegen.
Als ik jullie op de weg tegen kom zal ik zeker zwaaien.
Groet, Gerard
Erteetje

Re: Het wordt tijd om...

Ongelezen bericht door Erteetje »

Ik ben benieuwd wanneer en vooral waar je gaat zwaaien :D :D :D
Veel plezier met je RT

Luc
JOS WRSM
Erelid
Erelid
Type: Ik heb geen motor (meer)
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Dag Gerard

Leuk dat je je toch even voorstelt . . . en gefeliciteerd met de aankoop van de -1100- . Net als de K ook een kilometervreter die je goed zal bevallen en misschien nog wel beter ivm de bescherming van de comfortabele kuip.
Hou onze advertentiepagina maar goed in de gaten want er worden regelmatig accessoires voor de RT aangeboden. Je kunt als je echt op zoek gaat natuurlijk ook een GEVRAAGD/GEZOCHT advertentie plaatsen op: viewforum.php?f=7

Veel plezier met je RT en het forum

[groet]
Jos
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
BertL
2024
2024
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: K1200GT/2008
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Ommen

Ongelezen bericht door BertL »

Ha die Gerard,
Van harte welkom op dit forum. Net als ik een voormalig K-rijder, maar die twee extra cilinders ben je zo vergeten.......
Veel veilige kilometers toegewenst.
GrTz
BertL
Danny Eerdhuyzen

Ongelezen bericht door Danny Eerdhuyzen »

Hoi Gerard

Welkom en je zult ontdekken dat het een geweldige fiets is _004
Ik beleef er veel plezier aan iedere dag woon werk en in de weekenden toeren :-)
en inderdaad stuurt perfect nou ik kom je vast wel eens tegen .
we zwaaien !
[groet] danny

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”