Ik ben Aat en wil mezelf even voorstellen............

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

avannigt

Ik ben Aat en wil mezelf even voorstellen............

Ongelezen bericht door avannigt »

Hallo collegae motorrijders/-sters,

Ik wil als nieuwkomer mezelf even voorstellen. Mijn naam is Aat, ik ben 57 jaar en woonachtig in het mooie Wognum in Noord-Holland.
Momenteel rijd ik op een prachtige zwarte R1150RT van het bouwjaar 2004. Vorige eeuw, zo'n beetje 30 jaar geleden, ben ik begonnen met motorrijden. In eerste instantie puur uit noodzaak om het fileleed bij de Coentunnel te omzijlen. Later is motorrijden meer en meer ontspanning en hobby voor mij geworden. Momenteel rijd ik alleen nog voor mijn plezier en geen woon-werkverkeer meer.

Mijn eerste motor was een Kawasaki 440LTD (chopper), vervolgens een Honda CX500C (chopper), daarna een BMW R65 (omgebouwd, ex. politie Den Haag), gevolgd door een K75RT (helaas total loss ten gevolge van een overstekende hond .....hond ook total loss !), als opvolger een BMW R1100RT gevolgd door mijn huidige R1150RT. Dus ik ben aan de 4e BMW bezig (hopelijk nog niet mijn laatste !). Het merk BMW bevalt mij prima. Zeer degelijk en betrouwbaar.

Ik ben lid geworden van het forum vanwege mijn interesse in het merk BMW en het feit dat ik een echte doe-het-zelver ben die natuurlijk niet de wijsheid in pacht heeft, maar graag van anderen wil leren en eigen kennis met anderen wil delen.
Welnu, dit lijkt mij voor dit moment voldoende. Ik wens allen weer een fantastisch motorseizoen en vele veilige kilometers.
Mochten jullie een blije rijder tegenkomen op een prachtige zwarte R1150RT, dan is de kans groot dat ik het ben. Gegroet
Erteetje

Re: Ik ben Aat en wil mezelf even voorstellen............

Ongelezen bericht door Erteetje »

Welkom op dit forum. Hoe meer zielen hoe meer vreugd :!: :!: :!:
Hier op het forum krijg je in ieder geval altijd wel weer een zinnige tip als je daarnaar op zoek bent.

Groet
Luc
Marcel 1200rt
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: K1600GT
Land: nederland
Woonplaats of omgeving: heerlen

Ongelezen bericht door Marcel 1200rt »

Hoi Aat,

Welkom op dit RT-forum . Veel veilige kilometers toegewenst. _004

Groeten,
Marcel
Laatst gewijzigd door Marcel 1200rt op 17 apr 2011, 20:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Toen: Zündapp GTS50, KS50, Zündapp Super Combinette 515 ('63), Z650, Bol d'Or 750, Z1000R, ZZR1100, R1150RT, R1200RT, R1150GS, Honda XL600R, Suzuki M1800R, R1200RT
Nu: K1600GT
BertL
2024
2024
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: K1200GT/2008
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Ommen

Ongelezen bericht door BertL »

Ha die Aat,

Van harte welkom op dit forum !
GrTz
BertL

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”