niet schrikken maar ik heb vanavond in de avondspits mijn motor kort gereden.
Ik ben er zelf nog goed vanaf gekomen :) mijn motor minder

Ikzelf heb alleen wat pijnlijke polsen/handen en een snee boven mijn oog/neus (10 centimeter en 11 hechtingen) maar verder gaat het naar omstandigheden goed. Geen blauwe plekken, niets gebroken, pak niet stuk, geen hoofdpijn of hersenschudding, raar maar waar. Ik denk zelf op dit moment dat ik mijn motor wel kan afschrijven.
Hoe het kwam? Het verkeer op de A1 (ter hoogte van Muiden) op de linkerrrijstrook was erg onrustig met hard optrekken en fel remmen, ik hou daar niet van. Ik was aan zoeken naar een gaatje in de rijstrook rechts van mij om wat meer de rust en ruimte te krijgen. Op het moment dat ik weer voor mij keek, ik reed 70 denk ik, stonden de autó's voor mij ineens stil. Door het naast mij kijken was ik al een belangrijk stuk van de 2 seconden tijd kwijt die de minimale afstand is. Remmen uit alle macht was niet genoeg en ik vloog met nog een behoorlijke vaart achterop een BMW. Omdat mijn motor (door ABS) recht en op koers bleef en niet onderuit ging en ik door goed rechtop te blijven (VRO) over mijn stuur vloog, viel de schade mee. Als in een reflex maakt ik er een soort judokoprol van, kwam hard met mijn helm/voorhoofd op de achterruit van de auto terecht (die is stuk), gleed weer terug en stond met beide benen op de grond, en niet eens te trillen, naast een gesloopte motor. Wel met niet veel zicht. Het bloed stroomde in en door mijn helm. Het montuur van mijn bril was met zo'n kracht in mijn voorhoofd gedrukt dat ik nu die jaap en 11 hechtingen heb. Als ik geen bril had gedragen had ik die verwonding ook niet gehad.
Afgevoerd naar het ziekenhuis, 1e keer hechten maar het bloeden wilde niet stoppen, lijmen: hielp niet, drukverband aanbrengen: hielp ook niet. Tweede keer hechten, dichtlijmen en drukverband, toen stopte het bloeden.
Het drukverband om mijn hoofd moet 2 dagen blijven zitten, mijn bril is aan gruzels en een nieuwe aanmeten kan pas als het verband eraf is en ik zie dus twee dagen niet zoveel.
Zo ik ben mijn verhaal even kwijt en aan iedereen in één keer, verder gaat het wel goed met mij, dank voor de aandacht, al ben ik er dan niet echt knapper op geworden ;-) en treur ik toch wel om mijn trouwe RT

hgr
Kees