Miklos stelt zich ook maar eens voor

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

maRTin

Miklos stelt zich ook maar eens voor

Ongelezen bericht door maRTin »

Hallo,
Mijn naam is Martin, nickname Miklos. Zo werd ik genoemd door Hongaarse vluchtelingen die tijdens de Hongaarse opstand in 1956 naar Nederland waren gekomen en bij mijn Opa en Oma waren ingekwartierd. Niks asielzoekercentra, gewoon bij burgers onderbrengen. Zo ging dat toen!
Voor de dagelijkse kost ben ik leraar op een middelbare school.
Toen ik vorig jaar werd getroffen door een zwaar hartinfarct, en dus nog meer vrije tijd had, ben ik begonnen met het opknappen van motoren.
Eerst voorzichtig begonnen met een K1100LT, en waarachtig, het verkocht nog leuk ook!
Nu zo'n 12 fietsen verder.Alle types wel gehad. Kan dus wel zeggen dat een BMW geen geheimen meer voor me heeft :D
Huidig "projekt"is een mooie R1150RT uit 2001. dus als je interesse hebt? ;)
Waar ik het liefst op rondrijdt? De K1200 voor het snellere scheurwerk. De R1150 als ik een "blokje om"ga van een paar 100 km's !

Veel leuk en leerzaam leesplezier op dit forum!

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

JOS WRSM
Erelid
Erelid
Type: Ik heb geen motor (meer)
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Re: Miklos stelt zich ook maar eens voor

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Hoi Martin,
Aardig dat je je even voorstelt, altijd goed voor de beeldvorming.
Effe vraagje: Hoe sta jij tegenover een keuring van Erik van Lent i.v.m. de verkoop?

grtz

Jos
Miklos schreef:Hallo,
Mijn naam is Martin, nickname Miklos. Zo werd ik genoemd door Hongaarse vluchtelingen die tijdens de Hongaarse opstand in 1956 naar Nederland waren gekomen en bij mijn Opa en Oma waren ingekwartierd. Niks asielzoekercentra, gewoon bij burgers onderbrengen. Zo ging dat toen!
Voor de dagelijkse kost ben ik leraar op een middelbare school.
Toen ik vorig jaar werd getroffen door een zwaar hartinfarct, en dus nog meer vrije tijd had, ben ik begonnen met het opknappen van motoren.
Eerst voorzichtig begonnen met een K1100LT, en waarachtig, het verkocht nog leuk ook!
Nu zo'n 12 fietsen verder.Alle types wel gehad. Kan dus wel zeggen dat een BMW geen geheimen meer voor me heeft :D
Huidig "projekt"is een mooie R1150RT uit 2001. dus als je interesse hebt? ;)
Waar ik het liefst op rondrijdt? De K1200 voor het snellere scheurwerk. De R1150 als ik een "blokje om"ga van een paar 100 km's !

Veel leuk en leerzaam leesplezier op dit forum!
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
maRTin

Re: Miklos stelt zich ook maar eens voor

Ongelezen bericht door maRTin »

Niets mis mee! Al weet ik voor mezelf bijna zeker dat wat ik onder handen heb gehad, technisch 100% okee is.
Van de 12 die ik verkocht heb, is er nooit een klacht binnengekomen, maar om alle twijfel en discussie weg te nemen natuurlijk een geweldig middel.

gr

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”