Kenny is aan de beurt

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Beamietoo

Kenny is aan de beurt

Ongelezen bericht door Beamietoo »

Hallo allemaal,

Ik ben Kenny, geboren en getogen in de plaateland van New York. Nu ben ik 53 jaar een woon samen in Amersfoort met Marie, twee dochters van 16 en 17 jaar, onze Berner Sennenhond en twee katten. Mijn werk is als sales coach by een fabrikant / leverancier in de gereedschap voor de bouwnijverheid. Ik hou van koken, eten, reizen en een goed gesprek. Allemaal perfect te combineren met mijn passie voor de motor. Vanaf heel jong heb ik dat passie ondekt en zo gehouden. Uiteraard heb verschillende types gehad...
Afbeelding Minibike met 5pk
Afbeelding Geheim van HD 1960-1964 met 160cc 2T
Afbeelding Ducati Monza 160cc
Afbeelding Kawasaki 2T 350cc
Afbeelding Mijn eerste nieuwe motor, een CB750-K Hier was ik 18 !
Afbeelding Suzuki Intruder 750cc. Mooi maar gratis met rugpijn
Afbeelding ST1100
Afbeelding De Beste !

Ik beleef veel plezier hier op het forum en verheug me op een leuk ontmoeting in Lunteren en verder :D
Groeten,
Kenny

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

dhr
Type: R1200RT/LC
Bijz: Alpine Weiss
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Westfriesland
Contacteer:

Re: Kenny is aan de beurt

Ongelezen bericht door dhr »

veel is er veranderd behalve die Big Smile :D

Leuk deze geschiedenis en achtergrond :-)

hgr
Kees
R1100RT (1997)+ | R1100RT (1996)+ | Honda ST1300 (2007)+ | BMW R1200RT-LC (2016)

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”