vraag over garmin 660

Garmin, TomTom of toch maar een routerol

Moderator: RT_Patrick

Gesloten
ton

vraag over garmin 660

Ongelezen bericht door ton »

he hallo
een vraag over de garmin 660
ik heb een garmin 660 navigatie werkt goed maar ik heb ook een team set er op zitten ????????
als ik het team set alle twee aan heb dan hoor je niet van de navigatie
zet ik een uit dan ga het goed zelfs het bellen ( moet ik alle twee de set s' aan melden aan de garmin 660
misschien doe ik iets verkeert ik heb er geen evaring mee
misschien kan mij dan iemand helpen ???????????
mvg ton RT-forum -1150- -1150-
ad-bmwtje
Type: R1250RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Someren eind

Re: vraag over garmin 660

Ongelezen bericht door ad-bmwtje »

Hallo Ton

Wat bedoel jij met een team set.

groeten Ad
Tour-ist

Ongelezen bericht door Tour-ist »

Vermoedelijk bedoelt hij een "duoset" dus voor twee helmen van bijvoorbeeld Cardo (Q2) of Interphone (F3 of F4).
BertL
2024
2024
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: K1200GT/2008
Woonplaats of omgeving: Ommen

Ongelezen bericht door BertL »

Ha die Ton,

Ik ben in het bezit van een Cardo teamset en een tomtom rider 2.
Ik pair de (mijn) gele cardo aan de groene(van de bijrijder). Vervolgens pair ik de gele aan de Tomtom.
Aan de tomtom is mijn telefoon gepaird.
Ik kan praten met de bijrijder, gebeld worden en de instructies van de tomtom ontvangen. De bijrijder kan alleen praten met mij en hoort niets van de tomtom of de telefoongesprekken.
Ik hoop dat je er iets mee kunt.
Grz
BertL
GrTz
BertL
ton

Ongelezen bericht door ton »

he hallo
ik bedoel teamset : CARDO -scala rider teamset pro xl
dit is een set van helm naar helm
mvg ton
moh_fan
Type: R1200RT/LC
Land: NL
Woonplaats of omgeving: N-Br

Ongelezen bericht door moh_fan »

Allen de set van de bestuurder pairen met de Zũmo zou ik zo denken...
Gelijk wat Bert schrijft.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
R1150RT - R1200RT '07 / '08 / '11 / '15
--- Lid BMW MC Vlaanderen ---
Akronis

Ongelezen bericht door Akronis »

Ik heb ook de Zumo 660 en de Scalarider teamset pro; dat werkte prima. ik kon als bestuurder de navigatie en mijn telefoon horen en eventueel de mp3. Ook met de duopassagier kon ik spreken. Tot zover alles goed en weet ik dus dat het setje met elkaar te pairen is. Maar dan begint het gelazer. Op de een of andere manier is de connectie via bluetooth verloren gegaan tussen de Zumo en de scala teamset. Wat ik ook probeer, reset van de scala en de zumo e.d., het lukt me niet. Ik zet de scala op de stand om gevonden te worden en op het moment dat de zumo via bluetooth/audio de scala vindt, schakelt de scala naar normale stand (en kan niet meer gevonden worden). De zumo lijkt ervoor te zorgen dat de scala niet gevonden kan worden. Ik heb mijn blackberry ontkoppelt om eventuele verstoring te voorkomen, maar dat mag niet baten. Ik heb nu alle mogelijkheden wel gehad en weet het niet meer. Ik doe iets niet goed, maar de zumo heeft heel weinig knopjes en dus weinig mogelijkheden.
met de audiokabel werkt alles wel gewoon, maar daarvoor heb ik geen draadloos spul aangeschaft.....

wie weet raad????

gr. Marcel [groet] -1200-
BertL
2024
2024
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: K1200GT/2008
Woonplaats of omgeving: Ommen

Ongelezen bericht door BertL »

Heb je de oude verbinding op de zumo 660 wel verwijderd ?
GrTz
BertL
Inspector Gadget

Ongelezen bericht door Inspector Gadget »

Ik zou je Zumo 660 eens met de bijgeleverde USB kabel aan je computer aansluiten en Garmin WebUpdater starten.

Ik weet niet welke software momenteel draait op je Zumo 660, maar de meest recente versie is v4.10 als ik het wel heb.

Na het updaten van de Zumo 660 wordt er met klem geadviseerd alle pairing op de Zumo 660 te wissen, en daarna je GSM aan de Zumo 660 te pairen en dan je headset.
Tour-ist

Ongelezen bericht door Tour-ist »

Als je versie 4.10 gebruikt, is de oplossing met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid inderdaad welke BertL aangeeft: eerst de oude verbinding in het BT-menu verwijderen en vervolgens opnieuw koppelen. Heb je misschien de units verwisseld? D.w.z. dat je nu de unit op jouw helm gebruikt die eerst op de bijrijdershelm is gebruikt. Deze unit is voor de Zumo 660 natuurlijk een 'vreemde/nieuwe' unit.
aantzeetje
Type: R1200RT
Land: B
Woonplaats of omgeving: Oostduinkerke

Ongelezen bericht door aantzeetje »

Kijk eens in je zumo in je bluetooth menu en doe daar de bolletjes weg die je ziet (elk bolletje staat voor een poging tot pairen van je headset). Eens alle bolletjes weg pair je opnieuw en dan zou het moeten gaan.
R1200RT-LE
Type: R1200RT
Bijz: Lifestyle Edition
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Betuwe

Ongelezen bericht door R1200RT-LE »

Ik ben nog een paar overwerk centjes liggen en wil eens overgaan tot de aanschaf van een Zumo 660.
Nu heb ik al op mijn R1200RT bij het balhoofd de 12V stekker gevonden waar ik hem dan kan op aansluiten.

Maar wat ik heeeel graag zou willen weten:
- Kan ik de bereider van de RT als de duo passagier aanmelden op de Zumo 660 en zo ook samen muziek luisteren? (SRC en Cardo G4).
- Is de muziek nu ook in stereo (A2DP protocol), was eerst geloof ik nog al een probleem met de SRC kraag.
- Als ik gepaired ben met bereider en Duo kan ik mijn GSM dan ook aanmelden.
-Yamaha 750 Virago - Yamaha 900 Diversion -
- BMW R1200C Montauk - BMW R1200RT Lifestyle Edition-
Schuberth C3 met SRC & Scala Rider G4 en een Zumo 660 boven de tellers
Inspector Gadget

Ongelezen bericht door Inspector Gadget »

- zover mij bekend niet nee, het is intercom of navigatie en telefoon. Waarbij mobiele telefoon en GPS een hogere prioriteit hebben, daarna intercom, daarna A2DP audio-bron, daarna de evt. ingebouwde FM-radio, en daarna de krulsnoer-aansluiting.

Voor het intercom gebeuren meld je de headsets separaat (!) bij elkander aan, waarbij 1 de master is en de ander de slave (om even in Cardo termen te blijven).
Je bijrijder kan natuurlijk via het krulsnoertje zijn/haar eigen MP3-speler aansluiten.
Scheelt ook eventuele discussies over verschillen in smaak e.d. :lol:

Als je het "sharen" van muziek, telefoon, GPS e.d. wenst, dan moet gaan denken (althans in mijn optiek) aan een intercom systeem.
De Zumo 660 (en de meeste andere GPS apparaten) hebben dergelijke "sharen" of "mixen" van dergelijke signalen niet.

- Het probleem van het uitonderhandelen of A2DP ondersteund werd tussen de Zumo 660 en de SRC is opgelost met SRC v2.20 software.

Het pairen van de intercom functie(s) tussen de SRC's (of G4's) gaat geheel buitenom de pairing van de navigatie/GPS en telefoon. Dat is onafhankelijk.
http://www.cardosystems.com/SRC

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “Over: GPS en navigatie”