probleem met uitzetten red alert alarm na lege accu
Moderator: RT_Patrick
probleem met uitzetten red alert alarm na lege accu
Ik heb deze winter door omstandigheden weinig gereden en na de laatste rit vergeten om mijn druppelaar in te pluggen.
Hierdoor na 3 maanden een compleet lege accu.
Na het opladen en aansluiten blijft echter mijn alarm aan staan. Red Alert Delta
De afstandsbedieningen, met nieuwe batterijen, dus sterk genoeg, doen niets en ik kan ook het alarm met de handmatige code niet uit zetten.
Heeft iemand een oplossing?
groet
Hierdoor na 3 maanden een compleet lege accu.
Na het opladen en aansluiten blijft echter mijn alarm aan staan. Red Alert Delta
De afstandsbedieningen, met nieuwe batterijen, dus sterk genoeg, doen niets en ik kan ook het alarm met de handmatige code niet uit zetten.
Heeft iemand een oplossing?
groet
- BertL
- 2024
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: K1200GT/2008
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Ommen
Re: probleem met uitzetten red alert alarm na lege accu
Op internet heb ik wel de manual gevonden. heb je daar iets aan ?
GrTz
BertL
BertL
Tanks voor je moeite BertL, ik had de handleiding in mijn bezit en heb die al helemaal doorgelezen. Staan geen problem solving tips in.BertL schreef:Op internet heb ik wel de manual gevonden. heb je daar iets aan ?
Bij sommige alarm-modules wordt de interne accu/batterij niet opgeladen zolang de boordspanning niet boven de 12-comma-nog-wat volt is.
Om te voorkomen dat die alarm-module je accu leegtrekt als je motor niet draait.
Wat je zou kunnen proberen, is je druppellader een flink aantal dagen aangesloten laten.
Maar als je de zoekfunctie van het forum gebruikt op de sleutel "red alert" vindt je wellicht nog meer handige tips van gebruikers die ook problemen hadden met dit alarm.
Soms heel drastisch, zoals de interne batterij vervangen. :shock:
Om te voorkomen dat die alarm-module je accu leegtrekt als je motor niet draait.
Wat je zou kunnen proberen, is je druppellader een flink aantal dagen aangesloten laten.
Maar als je de zoekfunctie van het forum gebruikt op de sleutel "red alert" vindt je wellicht nog meer handige tips van gebruikers die ook problemen hadden met dit alarm.
Thanks , hij staat op de druppelaar en misschien moet ik inderdaad de interne battery vervangen.dutchmidiman schreef:Bij sommige alarm-modules wordt de interne accu/batterij niet opgeladen zolang de boordspanning niet boven de 12-comma-nog-wat volt is.
Heb ook nog zelf op het internet rondgesnuffeld en de betrouwbare tips uitgeprobeerd.
Maar tot nu toe ben ik wsl de enige motorrijder die nog nog geen enkele kilometer gereden heb _002
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 2546 Weergaves
-
Laatste bericht door PanEuRoel
-
- 3 Reacties