Ik ben 50 jaar en heb net mijn motorrijbewijs gehaald 8 maart j.l.
Mijn vrouw is op dezelfde datum ook geslaagd ook en nu maar genieten van het mooie weer en de motor. Een jongensdroom is in vervulling gegaan

Moderator: RT_Patrick
rt-tje schreef:Hallo ik ben net nieuw in het forum, ik rij een R1100RT sinds 2 weken.
Mijn vrouw is op dezelfde datum ook geslaagd ook en nu maar genieten van het mooie weer en de motor. Een jongensdroom is in vervulling gegaan
Hoi Luc,LHHC schreef:rt-tje schreef:Hallo ik ben net nieuw in het forum, ik rij een R1100RT sinds 2 weken.
RT-tje, hier is volgens mij ook sprake van een meisjesdroom.......................of niet soms..?? What's the lady's choice?
Welkom op dit gezellige en informatieve forum.
Volgend jaar doe ik mee, helaas dit jaar door ongeluk niet gelukt. Lijkt me een geweldig die RT dagRHarryRT schreef:Hoi rt-tje
Welkom op ons gezellige en leerzame forum,ook ingeschreven voor de rt dag op 17 april.
Vele veilige en plezierige kilometers op je rt samen met je vrouw en misschien tot 17 april.
![]()
Harry
rt-tje schreef:allemaal bedankt voor de reacties, helaas een poosje weg geweest, ik hoorde dat het iedereen wel een keertje overkomt maar om nu al onderuit te gaan daar had ik niet op gerekend.
19 maart onderuit gegaan op de Raalterweg, behoorlijke schade aan de motor _002 maar ben er zelf relatief goed vanaf gekomen gekneusde hand en ribben. Mijn vrouw zat achterop heeft haar pols verbrijzeld maar is geopereerd en het komt waarschijnlijk wel weer goed.
We reden niet hard maar het was wat glad ik had het helemaal niet in de gaten.
Deze week kan ik de motor weer ophalen ik moet er weer opstappen en kilometers maken om ervaring op te doen, proberen om dit een 2e keer te voorkomen.
![]()
Jan
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!