Even opnieuw

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

wogerrabbit

Even opnieuw

Ongelezen bericht door wogerrabbit »

Hallo mede-fanaten,

aangestoken door het virus ben ik ingestapt in de wereld van de beamers in 2009 met een R1100RS. Ook sindsdien lid van het forum hier.
(de 1100/1150 en zeker 1200 waren toen even te duur voor me). Het bloed gaat dan toch kruipen waar het niet gaan kan en ben aan het schoppen gegaan de afgelopen weken.
Dit heeft geresulteerd in het feit dat de RS volgende week toch echt het veld moetgaan ruimen voor een erg mooie 1200RT (zie "de showen die 1200RT" rubriek).

Ik vond het toch echt even nodig nog een keer een voorstellings rondje tedoen. Tenslotte behoor ik nu (jaja nog een weekje wachten) echt tot de RT'ers.

De groeten en tot schrijvens.

Woger
Paul cr

Re: Even opnieuw

Ongelezen bericht door Paul cr »

Machtig mooie RT Woger ! Ik had ' em al bewonderd bij "showen".
Veel mooie kms toegewenst, maar dat zal wel lukken.
Erteetje

Ongelezen bericht door Erteetje »

Proficiat met je goede keuze :!: :!: :!:
Als het de blauwe is van je Avatar, is het ook nog een hele mooie kleur _004

Luc
Robin0341
Type: R1250RT
Bijz: 2024 Sport racing blue metallic 2
Land: NLD
Woonplaats of omgeving: Ermelo

Ongelezen bericht door Robin0341 »

wogerrabbit schreef:Het bloed gaat dan toch kruipen waar het niet gaan kan en ben aan het schoppen gegaan de afgelopen weken.
Aaaah, nu weet ik hoe ik een 1200RT kan lospeuteren bij mijn vrouw! :D :D
Bedankt voor de geweldige tip en héééél veel plezier van je prachtige motor _004
Erteetje

Ongelezen bericht door Erteetje »

Robin0341 schreef:
wogerrabbit schreef:Het bloed gaat dan toch kruipen waar het niet gaan kan en ben aan het schoppen gegaan de afgelopen weken.
Aaaah, nu weet ik hoe ik een 1200RT kan lospeuteren bij mijn vrouw! :D :D
Bedankt voor de geweldige tip en héééél veel plezier van je prachtige motor _004
Neem het SCHOPPEN niet al te letterlijk. Misschien schopt je vrouw harder terug en kun je voorlopig helemaal niet meer rijden :D :D :D
Luc
JaKo

Ongelezen bericht door JaKo »

Wel fijn om op ALLE gebied tips te krijgen op dit forum... :$

Groeten (ook van mijn vrouw die over mijn schouder mee kijkt en licht tegen mijn schouderblad tikt...) :lol:
Jako en Elko

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”