Ik stel me voor......... Hub
Moderator: RT_Patrick
Forumregels
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
Ik stel me voor......... Hub
Hallo Allemaal,
Mijn naam is Hub en ik ben 58 jaar, gehuwd, vader van 2 prachtige kids. Van beroep ben ik machinist bij NS en rij ik sinds 8 jaar motor, mijn jeugddroom.
Gestart ben ik op een Honda VF 750 F en na 2 jaar overgestapt op de Yamaha Diversion XJ 900 S. Vorige week donderdag heb ik mijn nieuwe machine opgehaald(in een bestelbus) bij onze oosterburen, een R 1150 RT Silver, kompleet met alle toeters en bellen, 33000 km op de teller uit 2002, een juweeltje. Ik kan haast niet wachten totdat het gemene zout van onze straten verdwenen is om hem voor keuring aan te bieden bij de RDW. Deze BMW is een lang gekoesterde droom en ik hoop dan ook vele mooie kilometers door o.a. de eiffel en de ardennen te mogen maken.
Met vriendelijke motorgroeten,
Hub
Mijn naam is Hub en ik ben 58 jaar, gehuwd, vader van 2 prachtige kids. Van beroep ben ik machinist bij NS en rij ik sinds 8 jaar motor, mijn jeugddroom.
Gestart ben ik op een Honda VF 750 F en na 2 jaar overgestapt op de Yamaha Diversion XJ 900 S. Vorige week donderdag heb ik mijn nieuwe machine opgehaald(in een bestelbus) bij onze oosterburen, een R 1150 RT Silver, kompleet met alle toeters en bellen, 33000 km op de teller uit 2002, een juweeltje. Ik kan haast niet wachten totdat het gemene zout van onze straten verdwenen is om hem voor keuring aan te bieden bij de RDW. Deze BMW is een lang gekoesterde droom en ik hoop dan ook vele mooie kilometers door o.a. de eiffel en de ardennen te mogen maken.
Hub
Laatst gewijzigd door Hub op 15 feb 2009, 16:26, 1 keer totaal gewijzigd.
- Wildripper
- Type: R1200RT
- Land: Tsss echt niet
- Woonplaats of omgeving: Westfriesland
- JOS WRSM
- Erelid
- Type: Ik heb geen motor (meer)
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Amsterdam
- Contacteer:
Re: Ik stel me voor......... Hub
Hallo Hub,
Welkom op het RT forum. We zijn benieuwd om je nieuwe aanwinst even te zien. Plaats maar snel een fotootje op SHOWEN DIE R1150RT als je de tijd hebt.
Je spreekt over westerburen
: of bedoel je oosterburen
:
Als je een Duitse fiets geimporteerd hebt is mijn vraag; heb je daar erg veel voordeel aan gehad?
Ze zeggen dat Duitsers veel zuiniger zijn op op materieel dan wij Nederlanders. Ben benieuwd naar je ervaringen.
Veel plezier met het forum . . . .
grtz
Jos
Welkom op het RT forum. We zijn benieuwd om je nieuwe aanwinst even te zien. Plaats maar snel een fotootje op SHOWEN DIE R1150RT als je de tijd hebt.
Je spreekt over westerburen

Als je een Duitse fiets geimporteerd hebt is mijn vraag; heb je daar erg veel voordeel aan gehad?
Ze zeggen dat Duitsers veel zuiniger zijn op op materieel dan wij Nederlanders. Ben benieuwd naar je ervaringen.
Veel plezier met het forum . . . .
grtz
Jos
Hub schreef:Hallo Allemaal,
Gestart ben ik op een Honda VF 750 F en na 2 jaar overgestapt op de Yamaha Diversion XJ 900 S. Vorige week donderdag heb ik mijn nieuwe machine opgehaald(in een bestelbus) bij onze westerburen, een R 1150 RT Silver, kompleet met alle toeters en bellen, 33000 km op de teller uit 2002, een juweeltje. Ik kan haast niet wachten totdat het gemene zout van onze straten verdwenen is om hem voor keuring aan te bieden bij de RDW. Deze BMW is een lang gekoesterde droom en ik hoop dan ook vele mooie kilometers door o.a. de eiffel en de ardennen te mogen maken.
Hub
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
Jos WRSM
Re: Ik stel me voor......... Hub
Hallo Jos,
Sorry voor mijn "foutje". Je hebt gelijk het zijn oosterburen, wat de rest betreft moet ik nog wat antwoorden schuldig blijven. Ik weet nog niet exact wat de kosten van RDW en Douane worden. Waarschijnlijk zal ik in z'n totaliteit rond de € 1500,= goedkoper uit zijn.
Een ding is zeker, die duitsers gaan over het algemeen veel beter(deutsche gründlichkeit) met hun spulletjes om, zo ook met "mijn motor".
Groetjes
Hub
Sorry voor mijn "foutje". Je hebt gelijk het zijn oosterburen, wat de rest betreft moet ik nog wat antwoorden schuldig blijven. Ik weet nog niet exact wat de kosten van RDW en Douane worden. Waarschijnlijk zal ik in z'n totaliteit rond de € 1500,= goedkoper uit zijn.
Een ding is zeker, die duitsers gaan over het algemeen veel beter(deutsche gründlichkeit) met hun spulletjes om, zo ook met "mijn motor".
Groetjes
Hub
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!