[media]hj106WFD1sA[/media]
Moderator: RT_Patrick

Doe ik dus ook altijd.Duiker schreef:Het is bij mijn motormaatjes en mij de gewoonte om na een rit de motor even langs te lopen.
Dan worden ook de banden even goed bekeken op schroeven, spijkers of wat dan ook.
![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg) Anton
   Anton   

) Die rommel in je band is niet fijn. Ik heb het met de auto onlangs gehad (een dikke bout in de band gereden). Dat was dan weer mijn eerste lekke band in 20 jaar ofzo. Van Volvo zit er zo'n setje bij om de band met die troep te vullen en op te pompen. De bandenman was er erg blij mee...not.
 ) Die rommel in je band is niet fijn. Ik heb het met de auto onlangs gehad (een dikke bout in de band gereden). Dat was dan weer mijn eerste lekke band in 20 jaar ofzo. Van Volvo zit er zo'n setje bij om de band met die troep te vullen en op te pompen. De bandenman was er erg blij mee...not. En daar helpt ook niet veel tegen...Dave schreef:Van klapbanden op de motor heb ik nog maar zelden gehoord

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!