BEL 41
Moderator: RT_Patrick
Forumregels
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
BEL 41
Hoi, Allemaal
Mijn naam is Rudi Van Boxelaere, en zoals je ziet mijn nickname BEL 41.
Ben 44 jaar jong .motorrijden is voor mij ook niet nieuw, op mijn 18 de kocht ik mijn eerste
occasie Suzukie RM250 enduro motor.Later was er dan meer tijd om met de auto te gaan rijden,
toch het motor rijden lag me beter.Dus terug een motor bijgekocht Honda CX500.
Ook een mooie tijd mee gehad. daarna zijn er nog een aantal motoren geweest Honda CBR 600,
Yahama YZR Thundercat 600, Honda CBR 900 Fireblade.tot in 2001.
2005 heb ik mijn oog laten valen op een Honda shadow 1100 VT ik wou het wat rustig aan gaan doen,
meer genieten van de omgeving en toertochten.Deze motor vond ik wel mooi maar rijd naar mijn gevoel
niet aangenaam.Te weinig pit. Tot ik van een collega zijn BMW R1100RT had gereden.Ik was meteen verkocht. Heb deze motor enige tijd later kunnen overkopen.Prachtige rij eigenschappen.
Gebruik heb nu om af te wisselen met mijn wagen om klanten te bezoeken.
het aangename aan het nuttige kopelen, noemen ze dat.
dagelijks geef ik advies aan schildersbedrijven met moeilijke opdrachten.
De nickname BEL41 komt van mijn tweede grote passie Het windsurfen, wat ik veel op de Nederlandse
wateren in Zeeland doe.Regelmatig doe ik nog wedstrijden mee op Nationaal nivau en in mijn zeil staat het nr.BEL41 zo kent iedereen van ver in dit wereldtje wie je bent op het water.
Zo genoeg gezeverd.Binnenkort hoop ik vele van jullie te ontmoeten op het treffen in Lunteren 26 april.
Tot weldra, Rudi BEL 41
Mijn naam is Rudi Van Boxelaere, en zoals je ziet mijn nickname BEL 41.
Ben 44 jaar jong .motorrijden is voor mij ook niet nieuw, op mijn 18 de kocht ik mijn eerste
occasie Suzukie RM250 enduro motor.Later was er dan meer tijd om met de auto te gaan rijden,
toch het motor rijden lag me beter.Dus terug een motor bijgekocht Honda CX500.
Ook een mooie tijd mee gehad. daarna zijn er nog een aantal motoren geweest Honda CBR 600,
Yahama YZR Thundercat 600, Honda CBR 900 Fireblade.tot in 2001.
2005 heb ik mijn oog laten valen op een Honda shadow 1100 VT ik wou het wat rustig aan gaan doen,
meer genieten van de omgeving en toertochten.Deze motor vond ik wel mooi maar rijd naar mijn gevoel
niet aangenaam.Te weinig pit. Tot ik van een collega zijn BMW R1100RT had gereden.Ik was meteen verkocht. Heb deze motor enige tijd later kunnen overkopen.Prachtige rij eigenschappen.
Gebruik heb nu om af te wisselen met mijn wagen om klanten te bezoeken.
het aangename aan het nuttige kopelen, noemen ze dat.
dagelijks geef ik advies aan schildersbedrijven met moeilijke opdrachten.
De nickname BEL41 komt van mijn tweede grote passie Het windsurfen, wat ik veel op de Nederlandse
wateren in Zeeland doe.Regelmatig doe ik nog wedstrijden mee op Nationaal nivau en in mijn zeil staat het nr.BEL41 zo kent iedereen van ver in dit wereldtje wie je bent op het water.
Zo genoeg gezeverd.Binnenkort hoop ik vele van jullie te ontmoeten op het treffen in Lunteren 26 april.
Tot weldra, Rudi BEL 41
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
- dhr
- Type: R1200RT/LC
- Bijz: Alpine Weiss
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Westfriesland
- Contacteer:
Re: BEL 41
Welkom Rudi,
We hebben al een heel koppel uit Vlaanderen, leuk
Jij hebt in ieder geval al een flinke ervaring en nu na al die Jappen een RT, verstand komt met de jaren :;
Tot in Lunteren!
hgr
Kees
We hebben al een heel koppel uit Vlaanderen, leuk

Jij hebt in ieder geval al een flinke ervaring en nu na al die Jappen een RT, verstand komt met de jaren :;
Tot in Lunteren!
hgr
Kees
R1100RT (1997)+ | R1100RT (1996)+ | Honda ST1300 (2007)+ | BMW R1200RT-LC (2016)
- Walter
- Erelid
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: Zumo 210 - GoPro Hero
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Naarden, 't Gooi
- Contacteer:
Re: BEL 41
Hoi Rudi,
Ook ons welkom.
Er begint zich zo langzamerhand al een heuse Belgische chapter te vormen.
Leuk dat we zo leker de grens over gaan.
Tot ziens in Lunteren
Ook ons welkom.
Er begint zich zo langzamerhand al een heuse Belgische chapter te vormen.
Leuk dat we zo leker de grens over gaan.
Tot ziens in Lunteren
Walter
Medebeheerder BMW RT Forum

Medebeheerder BMW RT Forum