Weer een erbij

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

WillyM

Weer een erbij

Ongelezen bericht door WillyM »

Hallo allemaal

Ik wil mij even voorstellen. Ik ben Willy en kom uit Beek en Donk.
Vorig jaar mijn rijbewijs gehaald en daarna de zoek tocht gestart naar een motor. Daar er nog al wat motorrijdende vrienden en collega's zijn, werd ik overstelpt met adviezen.
Nu heeft BMW en dan alleen maar de boxer mij altijd erg aangesproken en ik wist eigenlijk van het begin af aan dat het zoiets moest worden.
Na de nodige rondgangen door motorland ben ik samen mijn vrouw zoon en met vriend/collega Frans (bekende op dit forum) aangekomen bij Motoport Veldhoven.
De proef rit deed me de das om, ik was verkocht en wist dat het de motor was die ik wou.
Het is dus een R1200RT geworden uit 2005 met net geen 37000 op de teller.
Ik ben er nu een paar keer mee op pad geweest en het is een prima keus.
Dus hopelijk veel mooie kilometers te gaan met de nieuwe aanwinst.
Willicht zien we elkaar een keer.
Groeten Willy
JaKo

Re: Weer een erbij

Ongelezen bericht door JaKo »

Gefeliciteerd met je aanwinst. Persoonlijk vindt ik het best een zware motor om mee te beginnen, maar aan de andere kant kun je niet vroeg genoeg beginnen met genieten.. Zelf heb ik ook een r1200rt van 2005, maar inmiddels met zo'n 52000 km op de teller. De laatste 4000 van mijzelf.

Groet en veel veilig kilometerplezier.
Jaap
WillyM

Ongelezen bericht door WillyM »

Hallo Jaap

Bedankt, ik was er zelf ook eerst wat huiverig voor het gewicht. Maar ik rijdt er makkelijker op dan op de lesmotor.
Het met de voeten aan de grond manoeuvreren gaat nog wat gespannen, het omkukel gevaar speelt dan parten.
Zodra het rolt gaat het vanzelf.

Willy
EL SCORPIO
Type: Ik heb geen motor (meer)
Bijz: BMW R1200R helaas verkocht
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Haarlem

Ongelezen bericht door EL SCORPIO »

Willy,

Van harte op dit gezellige forum.
Heel veel plezier met je motor en veel veilige km's

Richard _004
Lexrt
Type: R1200RT/LC
Bijz: BMW nav V, San Marino blue metallic/granitgrau
Land: nederland
Woonplaats of omgeving: Best

Ongelezen bericht door Lexrt »

Hartelijk welkom heb zelf ook een -1200- modeljaar 2008 met km 20000 op de teller. Fantastische motor om mooie tochten te maken en leuke vakanties.
Veel plezier ermee,
Groeten Lexrt -1200- _004
Erteetje

Ongelezen bericht door Erteetje »

WillyM schreef:Hallo Jaap

Bedankt, ik was er zelf ook eerst wat huiverig voor het gewicht. Maar ik rijdt er makkelijker op dan op de lesmotor.
Het met de voeten aan de grond manoeuvreren gaat nog wat gespannen, het omkukel gevaar speelt dan parten.
Zodra het rolt gaat het vanzelf.

Willy
Hallo Willy,

De RT is zwaarder dan hij in werkelijkheid aanvoelt is mijn ervaring. Wat mij betreft een prima keuze _004 _004 _004
Als je problemen hebt met het aan de vloer krijgen van je pantoffeltjes zou je een verlaagd zadel kunnen overwegen. Ik heb dat zelf ook en het geeft een wat zekerder gevoel als je weet dat je niet omvalt voor een stoplicht of terrasje :D

Veel pelzier hier en op de RT
Luc

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”