Ook is er nogal wat veranderd aan de machine, de swingarm zou verwisseld zijn net als de uitlaat.
Dit zou erop duiden dat er een geheel nieuw blok inzit. Waarschijnlijk een watergekoelde 1300cc-twin.
Dus BMW zou in dat geval van de lucht gekoelde blokken stappen voor productie-boxermotoren.
Een kleine concepttekening die het nieuwe blok moet voorstellen laat meer zien, waarbij een kanteling van de cilinders het opmerkelijkst is.
In plaats van aan de achterkant, zitten de injectiespruitstukken nu boven op de cilinder en de uitlaat aan de onderzijde.
De radiator voor de waterkoeling zou netjes verstopt zitten voor het blok. Aangezien er goed mee wordt getest, is de verwachting dat we er in Keulen of Milaan
meer van te zien krijgen.
Uiteindelijk zullen onze Rt-tjes er ook wel aan moeten gaan geloven.
Al met al wou ik deze info toch even met jullie delen.
![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
