Van Goldwing naar BMW R1150RT
Moderator: RT_Patrick
Forumregels
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
Van Goldwing naar BMW R1150RT
Hallo allemaal,
ik ben Rob en ik kom uit Lienden.
Van 1995 tot 2002 heb ik gereden op een Goldwing, toen met tranen afscheid moeten nemen, om de reden dat we onze kinderen wilde betrekken in de weekend activiteiten (Speedboot gekocht).
Nu negen jaar later gaan ze hun eigen weg, onze dochter is 21 jaar en onze zoon bijna 18, dus pa en moe op zoek naar een motor.
Deze keer wilde we een iets modernere motor, en in de afgelopen jaren steeds met een schuin oog gekeken naar een BMW.
We zijn deze winter gaan onderzoeken wat we eigenlijk wilden, en kwamen snel uit op de R1150RT, deze is het dus ook geworden, en na een paar proefritten, hebben we op 12 Februari onze silberpfeil gekocht.
Zelfs met regen en kou afgelopen dagen ruim 500 km gestuurd, heerlijk!!!!!!!!!
gr. Rob
ik ben Rob en ik kom uit Lienden.
Van 1995 tot 2002 heb ik gereden op een Goldwing, toen met tranen afscheid moeten nemen, om de reden dat we onze kinderen wilde betrekken in de weekend activiteiten (Speedboot gekocht).
Nu negen jaar later gaan ze hun eigen weg, onze dochter is 21 jaar en onze zoon bijna 18, dus pa en moe op zoek naar een motor.
Deze keer wilde we een iets modernere motor, en in de afgelopen jaren steeds met een schuin oog gekeken naar een BMW.
We zijn deze winter gaan onderzoeken wat we eigenlijk wilden, en kwamen snel uit op de R1150RT, deze is het dus ook geworden, en na een paar proefritten, hebben we op 12 Februari onze silberpfeil gekocht.
Zelfs met regen en kou afgelopen dagen ruim 500 km gestuurd, heerlijk!!!!!!!!!
gr. Rob
Re: Van Goldwing naar BMW R1150RT
Hallo Rob
welkom op het
.
Goede keus hoor BMW !!!!
En heel veel fijne km toegewenst.
Didi
welkom op het

Goede keus hoor BMW !!!!
En heel veel fijne km toegewenst.
![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
- Berrybeer
- 2023
- Type: R1150RT
- Bijz: met alles d'rop & d'ran..
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Uden
[welkom] Rob!
Goede keus.....juiste type...juiste kleur..
. Heel veel plezier met je
en op dit forum... 
Goede keus.....juiste type...juiste kleur..

- Robin0341
- Type: R1250RT
- Bijz: 2024 Sport racing blue metallic 2
- Land: NLD
- Woonplaats of omgeving: Ermelo
Hoi Rob,
Van harte welkom hier. Goed om te zien dat we er weer een enthousiaste RT-er bij hebben.
Veel plezier op het forum en wellicht tot ziens.
Robin
Van harte welkom hier. Goed om te zien dat we er weer een enthousiaste RT-er bij hebben.
Veel plezier op het forum en wellicht tot ziens.
Robin

- EL SCORPIO
- Type: Ik heb geen motor (meer)
- Bijz: BMW R1200R helaas verkocht
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Haarlem
Rob,
Heel veel plezier met je RT.
Richard
Heel veel plezier met je RT.
Richard
Persoonlijk had ik er 50cc bij gedaan, maar een 1150 is en blijft een prachtmotor. Heel mischien vond ik die stiekum zelfs nog wel lekkerder rijden dan mijn huidige R1200RT...
Toch, de boordcomputer, poepertverwarming en cruisecontrol doen mij toch uitkijken naar morgen, dat ik weer lekker op mijn trots naar het werk kan rijden. Helaas is dat maar zo'n 30 km enkele reis... _002
Veel veilige kilometers gewenst en tot
?!
Jaap
Toch, de boordcomputer, poepertverwarming en cruisecontrol doen mij toch uitkijken naar morgen, dat ik weer lekker op mijn trots naar het werk kan rijden. Helaas is dat maar zo'n 30 km enkele reis... _002
Veel veilige kilometers gewenst en tot

Jaap
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!