Wil je hier bij zijn stuur dan even een pb met je emailadres zodat ik je terug kan mailen met de detail informatie.
Er is beperkte ruimte om dit ook bij je eigen motor te doen, ook andere kleinere klusjes die je zelf wilt doen onder begeleiding zijn mogelijk maar de hoofdonderwerpen hebben de aandacht en staan vast, dus geen grote zaken plannen!
Even heel formeel:
Door mee te doen op deze dag vrijwaar je mij, Vioma en de andere deelnemers van elke aansprakelijkheid in de breedste zin voor zaken die mogelijk verband zouden kunnen houden met werkzaamheden die die dag uitgevoerd zijn of adviezen die gegeven zijn.
In gewoon nederlands: Alle werkzaamheden aan je motor gebeuren op je eigen verantwoording.
Ik ben geen bedrijf, Vioma en ik doen het omdat we het leuk vind om onze kennis en ervaring te delen met anderen die daar behoefte aan hebben.
Een aantal forumleden heeft zich op voorhand al aangemeld, totaal is er plaats voor ongeveer 10-12 man, als het er meer worden kunnen we het niet meer behappen.
Het geheel is uiteraard onder voorbehoud van sneeuw, ijzel en ander serieus ongemak!
Laat maar horen en keep