op de grens met België...daar zit de rode beemer

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

JanR

op de grens met België...daar zit de rode beemer

Ongelezen bericht door JanR »

hoi allemaal ,
Sinds een paar dagen geregistreerd. Heb ondertussen al heel wat tips gelezen.
Rij ondertussen al een kleine 15 jaar motor , waarvan de laatste 10 een Bmw boxer , na de diefstal van m'n eerste 1100 en de vervanger 1150 , rij ik nu een Rode Rt1200, een machtig grommende beer die me probleemloos door alle bergpassen brengt. Ik ben voornamelijk een reiziger,van een dagtochtje tot meerdere dagen of weken op de motor . De GPS helpt daar ongelofelijk .Liefst daarbij nog kamperen wat van de beemer gelijk een pakezel maakt... :-)
Als je ook in het zuiden des lands zit , laat dan maar wat weten als je een dagtrip wil maken,

Gegroet,

Jan
JaKo

Re: op de grens met België...daar zit de rode beemer

Ongelezen bericht door JaKo »

Volgens de media zou het aantal diefstallen zijn gedaald. Toch weer iemand waarvan de motor is gestolen. Ik heb mij eergisteren pas aangemeld, maar heb inmiddels al heel wat uurtje op dit forum doorgebracht en ook al aangemeld voor het RT-treffen 2011. De plaats PutteN ken ik wel. Dat is op de Veluwe en daar staat onze caravan...
Enfin, welkom en veel plezier.
JanR

Ongelezen bericht door JanR »

JaKo, yep die diefstallen...mijn 1100 is gestolen uit een rij van 12 motoren , voor mij stond een spiksplinternieuwe....maar mijn type werd zo ongeveer 10 jaar oud. Enne...Putte ligt in de gemeente Woensdrecht ,in de buurt van Bergen op Zoom , tegen Zeeland aan. Tot zover de aardrijkskunde...Gegroet
JOS WRSM
Erelid
Erelid
Type: Ik heb geen motor (meer)
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Hoi Jan,

Welkom op het RT-forum en laat vooral wat van je horen.
Als je leden zoekt voor een dagtoer plaats dan gerust een een oproep in viewforum.php?f=51
Er wonen zat forumleden in het zuiden.

[groet]
Jos
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”