Ed Spijker
Moderator: RT_Patrick
Forumregels
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
- Ed Spijker
- Type: R1100RT
Ed Spijker
Hoi ik zal me dan ook maar eens voorstellen ben Ed Spijker 47 jaar jong en van beroep autospuiter
Ik rij al van mijn 18 jaar motor ben begonnen op een suzuki gsx400e heb ik volgens mijn maar 1 maand opgereden
heb hem ingeruild op een nieuwe suzuki gsx750e daarna heb ik 10 jaar geen motor meer gehad tot 15 jaar geleden weer begonnen ben met motor rijden Ik heb toen een Yamaha virago 1000cc Amerikaanse uitvoering gekocht die was in zo,n slechte staat dat ik hem helmaal uit elkaar heb gehaald tot het laatste boutje toe en helemaal opgeknapt heb
heb er toen een paar jaar op gereden maar kwam er toch wel achter dat er wel erg veel poetswerk aanzat verkocht met winst
toen een suzuki 650 freewind gekocht een ideale fiets om het hele jaar door te rijden In 2000 ingeruild op een nieuwe Suzuki gsx 750f heb ik 8 jaar op gereden maar kwam er al gauw achter dat het in de winter niet zo geschikt was om op te rijden heb er toen een honda dylan 150cc bijgekocht ,vorig jaar april alles verkocht om een bmw r1100rt te koppen
Ik heb dankzij dit forum al heel veel kunnen leren en veranderd aan de motor de veranderingen tot nu toe zijn de r.v.s boutjes (via Piet ) Garmin streetpilot 111 met beugel ,diverse delen van de motor gespoten ,Koffersbeplakt met reflecterende folie, balhoofd embleem van bmw,grote beurt en een setje nieuwe banden van michelin pilot road 2ct
dit forum vind ik leuk om elke dag even door te kijken en ik hoop dat ik er ook wat aan bij kan dragen
Met vriendelijke groeten Ed
Ik rij al van mijn 18 jaar motor ben begonnen op een suzuki gsx400e heb ik volgens mijn maar 1 maand opgereden