van de 75 naar de 1100

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

Henri

van de 75 naar de 1100

Ongelezen bericht door Henri »

Beste forumleden.,
Als nieuw lid wil ik mij even voorstellen. Henri is de naam en woonachtig in de Flevopolder , ben 52 jr en gepassioneerd motorrijder. Ik rij gemiddeld plus 20.000 km per jaar , hoofdzakelijk woon werkverkeer , dit naast de gebruikelijke toertochten die ieder jaar wel op het programma staan. Mijn vorige trouwe paard uit de BMW stal was een K75Rt, daar heb ik er 2 van gehad , en nu sinds zaterdag j.l. de trotse bezitter van een R1100RT. De reden hiervan is simpel..je wil wat meer vermogen , dus toch weer BMW = betrouwbaarheid, comfort , rijgenot, extra stuk veiligheid danzij de ABS, mijn nieuwe aanwinst is donkerrood met een kleine ton op de klok. In smetteloze staat en in de startblokken voor nog vele jaren rijplezier.
ps : leuke site trouwens waar ik met plezier vaak zal terugkomen , wie weet tot ziens
Met de linkerhand groetend.,
Henri
Berrybeer
2023
2023
Type: R1150RT
Bijz: met alles d'rop & d'ran..
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Uden

Re: van de 75 naar de 1100

Ongelezen bericht door Berrybeer »

[welkom] Henri!

Heel veel plezier met je -1100- en op dit forum _004
Ennuh....Almere.....da's wel héél dichtbij 't verzamelpunt van het rtreffen2011 ..... ;)
JOS WRSM
Erelid
Erelid
Type: Ik heb geen motor (meer)
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Beste Henri,

Welkom op het RT-forum .
Goede koop een -1100- :!: Je zult er als kilometervreter een prima maatje aan hebben. _004

[groet]
Jos
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
Erteetje

Ongelezen bericht door Erteetje »

Meer dan 20000 km is inderdaad gepassioneerd _004
Welkom op het forum en veel plzier en veilige kilometers

Luc
JaKo

Ongelezen bericht door JaKo »

Op 17 april gaat er een 'zwaantje' vanaf parkeerterrein bij McDonalds Almere Haven naar het rtreffen2011 . Er waren weer wat plaatsjes vrij gekomen, dus ik zou zeggen... kleef aan... :D

Ga je niet mee ? Dan toch heel veel plezier op dit forum en van je BMW natuurlijk.

Groet,
Jako

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”