Even voorstellen...

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

motocasey
Type: R1200RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Waterland

Even voorstellen...

Ongelezen bericht door motocasey »

Hallo allemaal. Ik kwam bij toeval dit forum tegen en heb er al weer veel informatie opgedaan.
Gelijk maar aangemeld.
Ik ben Cees, 46 jaar, eigenaar R1200RT (2006), daarvoor R1150RT en daarvoor R1100RT.
Afgelopen jaar niet veel gereden, maar dit jaar ga ik er weer eens flink op uit trekken.

Binnenkort ga ik de Zumo 660 aanschaffen met een Cardo set en een C3 helm. Dan ben ik er weer helemaal klaar voor!

Ik wens iedereen hier veel motorplezier dit jaar.

Vraag: is de RT-rit een leuk evenement? Hoeveel rijders zijn er ongeveer bij zo'n treffen?

Groeten,
Cees
P@1200RT

Re: Even voorstellen...

Ongelezen bericht door P@1200RT »

Hallo Cees,

Welkom! [welkom]

Ik ben niet eerder bij het RT-treffen geweest maar met een opkomst van 250 mensen zal het ongetwijfeld gezellig worden en er zal altijd wel een interessante gesprekspartner zijn. Er zijn verschillende threads over de voorgaande bijeenkomst, als je wilt weten hoe dat was.
Daarnaast is het leuk om de gezichten achter de namen te zien die we op het forum altijd tegenkomen. En bovenal, elk excuus om te toeren is er weer één!

Voor je de cardo-set koopt, kijk ook eens onder het kopje 'scala rider'. Er is wel een interessant chinees aparaat op de markt.

Groet, _004

P@ -1200-
JOS WRSM
Erelid
Erelid
Type: Ik heb geen motor (meer)
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Re: Even voorstellen...

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Beste Cees,

Welkom op het forum.
We houden dit jaar op 17 april a.s. het 3e rtreffen2011 en er hebben zich al bijna 250 deelnemers ingeschreven. Wil je mee? Haast je dan, want er zijn nog maar een 6 plekken vrij.
Lees hier meer: viewtopic.php?f=76&t=3304

Hier een sfeerfilmpje van vorig jaar:
[media]<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/luec28CvA7A&hl ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/luec28CvA7A&hl=nl_NL&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/media]
[groet]
Jos
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”