Even voorstellen: CeesB

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

CeesB

Even voorstellen: CeesB

Ongelezen bericht door CeesB »

Hallo, ik ben Cees Biegstraaten, woon in Alkmaar en op dit moment nog zoekende naar een goede RT. Als ik er een gevonden heb, zal ik dat laten weten. In de tussentijd bezoek ik regelmatig dit forum "om kennis op te doen". De ervaringen van anderen kunnen tenslotte goud waard zijn!
Groeten uit het Alkmaarse..

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

RuudRT

Re: Even voorstellen:CeesB

Ongelezen bericht door RuudRT »

Hoi Cees,

Welkom, gebruik de info van dit forum bij je keuze is reuze handig maar ik begreep dat je al zo pienter was.

Hier op het Forum is iemand die heeft er 2 misschien wil hij wel afstand doen van ene, nee heb je ja kun je krijgen.

De beste man heeft nogal wat berichten staan dus moeilijk zal het niet wezen om hem te vinden.

Ik kan ff niet op z'n naam komen. :lol:

Groeten en veel plezier hier.

Ruud
Wildripper
Type: R1200RT
Land: Tsss echt niet
Woonplaats of omgeving: Westfriesland

Ongelezen bericht door Wildripper »

CeesB, klinkt als een verdachte. :D

Maar hartstikke welkom op het forum en succes met de zoektocht. :;
Zümo XT
maRTin

Ongelezen bericht door maRTin »

Hoi Cees,

Kan ik je blij maken met een hele mooie 1150RT, zilvergrijs metallic, topkoffer,zijkoffers,radio aan boord, bj 2001, 75000 km, dealeronderhouden, voor de prijs van een goede 1100 ?

gr Martin

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”