Met de motor in de Moto 73 :D

Alles op OFF TOPIC gebied

Moderator: RT_Patrick

Dave

Met de motor in de Moto 73 :D

Ongelezen bericht door Dave »

Afgelopen Juli ben ik met een aantal mensen naar Duitsland geweest op fotocursus met de motor, op 'Motografie'. Georganiseerd door Tom Boudewijns van VTOTC. We hebben toen fotografieles gehad van Willem Laros, huisfotograaf en reisredacteur van Moto 73. Hij heeft afgelopen week een artikel in de Moto 73 (02 2011) gepubliceerd waar het dus gaat over dat lange weekend...

In dat artikel (let op: pdf in zip is nog steeds 83MB) staat mijn motor afgebeeld. Nooit vol in beeld, maar wel zichtbaar. Het laat zich raden, het is die rode BMW.

Zelf sta ik er ook pontificaal bij: op het openingsblad helemaal aan de rechterkant (wachtend op het pontje over de Rijn), aan tafel met de buik vooruit (na het tafelen inderdaad) en hurkend in het wuivend graan om onderstaande foto te maken... Erg leuk om je zo terug te vinden :D (niet dat ik mezelf kwijt was hoor).

Afbeelding

En van het Forellenhof de volgende:

Afbeelding
Macro 150mm, uit de hand...

En de cursus: een absolute aanrader!!! Volgend jaar wordt deze weer georganiseerd. Ik sla dit jaar over en wacht tot het jaar daarna nog eens, denk ik...
EL SCORPIO
Type: Ik heb geen motor (meer)
Bijz: BMW R1200R helaas verkocht
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Haarlem

Re: Met de motor in de Moto 73 :D

Ongelezen bericht door EL SCORPIO »

Ik ken Willem Laros nog van het Vstrom forum.
Aardige man en goede fotograaf.

Mocht je hem nog spreken doe hem de groeten van ZilverStrom.

Super.

Groeten,
Richard
Wildripper
Type: R1200RT
Land: Tsss echt niet
Woonplaats of omgeving: Westfriesland

Ongelezen bericht door Wildripper »

Helemaal leuk Dave,

Trouwens je reportage op je eigen site is ook een aanrader. _004
Zümo XT
Dave

Ongelezen bericht door Dave »

beemerrichard schreef:Ik ken Willem Laros nog van het Vstrom forum.
Aardige man en goede fotograaf.

Mocht je hem nog spreken doe hem de groeten van ZilverStrom.

Super.

Groeten,
Richard
Aardig, wilt kennis delen (zie je niet vaak) en is kundig! Had erg goede tips en veel concrete aanwijzingen. Heerlijk gewoon!

En een man met veel humor en geduld. Heb mooie dingen van hem zien passeren die dagen, en dan vraag ik me iedere keer weer af waarom ik dat niet zo gezien heb... Maar het waren wel heerlijke dagen, heb 'm nog vastgelegd als 'paparazzi' (niet scherp, wel lollig):

Afbeelding

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “RT Café”