Blindehoek spiegel

Alles op OFF TOPIC gebied

Moderator: RT_Patrick

Gesloten
Beemer-Tycoons
2023
2023
Type: Ik heb een andere motor
Bijz: Kawasaki GTR1400, V-Stream scherm ,Hypro vering.
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Dordrecht

Blindehoek spiegel

Ongelezen bericht door Beemer-Tycoons »

Wat ik nu weer heb gekocht.
Tijdens het surfen op het internet terecht gekomen bij Polo de Duitse internetshop daar zag ik mooie dode/blinde hoek spiegels die zijn geïntegreerd in de orginele spiegels voor mijn R1150RT.
Ik heb eerst maar alleen de Linkerzijde besteld om te kijken hoe het bevalt, hij moet gewoon over de originele spiegel worden geplakt.
Zat een week levertijd op dus nog even wachten op het resultaat.
groeten Peter -1150-
Meer dan 45 Jaar Motor historie :Suzuki 250, Suzuki 750GT, Kawasaki Z900, Kawasaki Z1000, Suzuki 750GT, Honda 350 4cil, Kawasaki 450 2cil, Kawasaki Z550, Kawasaki Z1000ST, Kawasaki 1000GTR, Bmw R1100RT, BMW R1150RT, Kawasaki GTR1400
Afbeelding
HansD
Type: R1200RT/LC
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Rotterdam

Re: Blindehoek spiegel

Ongelezen bericht door HansD »

Beemer-Tycoons schreef:Wat ik nu weer heb gekocht.
Tijdens het surfen op het internet terecht gekomen bij Polo de Duitse internetshop daar zag ik mooie dode/blinde hoek spiegels die zijn geïntegreerd in de orginele spiegels voor mijn R1150RT.
Ik heb eerst maar alleen de Linkerzijde besteld om te kijken hoe het bevalt, hij moet gewoon over de originele spiegel worden geplakt.
Zat een week levertijd op dus nog even wachten op het resultaat.
groeten Peter -1150-
Leuke winkel, die kende ik nog niet. Bedoel je deze spiegel?
http://www.polo-motorrad.de/de/safer-vi ... teref.html
Ik zie dat ze die ook voor -1200- hebben. Mooie oplossing.
Laat je ons weten hoe het bevalt??

Hans

UPDATE: ik heb ze maar gelijk besteld - naar zoiets zoek ik al heel lang.
Laatst gewijzigd door HansD op 26 jan 2011, 23:30, 2 keer totaal gewijzigd.
Inspector Gadget

Ongelezen bericht door Inspector Gadget »

Ook beschikbaar voor de R1100RT en ook voor de rechterzijde. _004
Scorpion684

Ongelezen bericht door Scorpion684 »

Een tip voor wie de duitse zaken nog niet kent:
dan heb je ook nog de tegenhanger van Polo namelijk http://www.louis.de
dit is dus de duitse keten waar (volgens mij) Motozoom.nl bij hoort
Beemer-Tycoons
2023
2023

Nee ik heb de luxe uitvoering besteld die met antiverblindings folie, eerst maar eens kijken hoe het bevalt dan kan ik later altijd nog eens de rechter gaan bestellen want ze kosten toch 45 euries per stuk en de verzendkosten zijn maar iets van 5 euro dat valt dan weer wel mee.
Ik laat wel horen hoe het bevalt.
Peter -1150-
Meer dan 45 Jaar Motor historie :Suzuki 250, Suzuki 750GT, Kawasaki Z900, Kawasaki Z1000, Suzuki 750GT, Honda 350 4cil, Kawasaki 450 2cil, Kawasaki Z550, Kawasaki Z1000ST, Kawasaki 1000GTR, Bmw R1100RT, BMW R1150RT, Kawasaki GTR1400
Afbeelding
Ben1200RT
2024
2024
Bijz: Divers
Land: Zweden
Woonplaats of omgeving: Smalland

Ongelezen bericht door Ben1200RT »

Ik heb voor € 2.95 bij de Halfords zo'n rond spiegeltje gekocht en deze op de linkerspiegel geplakt (in de rechterbovenhoek). Voor mij voldoet dit wel, op de snelweg zie je de voertuigen die je inhalen net wat langer.
Wie op tijd vertrekt ................ hoeft zich niet te haasten.
Junkyard Dog
Type: R1100RT
Bijz: Verlaagd met Hyperpro veren. TomTom GO 500.
Land: FRANKRIJK
Woonplaats of omgeving: Creuse.

Ongelezen bericht door Junkyard Dog »

dutchmidiman schreef:Ook beschikbaar voor de R1100RT en ook voor de rechterzijde.
Ik kan ze niet vinden voor de 1100RT wat doe ik fout, krijg ze niet op het scherm.

[groet] Anton _004
The Dog is in the house

In bezit van:
BMW R60/5 1970 391.252 KM
Harley Davidson FXLR 1990 333.100 KM
BMW R1100RT 1998 310.128 KM
Nieuwe motor HD Dyna Low Rider mei 2015, 73053 KM.
Inspector Gadget

Junkyard Dog schreef:Ik kan ze niet vinden voor de 1100RT wat doe ik fout, krijg ze niet op het scherm.
Hallo Anton,

FF suchen op R1100RT in de Biken Databank;
http://www.polo-motorrad.de/de/bikedb/

En dan nach benieden scrollen naar "Verkleidungsspiegel & Adapter"

Links;
oder
http://www.polo-motorrad.de/de/safer-vi ... ndarm.html (Blendarm, oftewel antispiegeling)

Rechts:
oder
http://www.polo-motorrad.de/de/safer-vi ... ndarm.html (Blendarm, oftewel antispiegeling)

Möchten Sie zum verkauf ubergehen, zijn we natuurlijk wel heel benieuwd naar je ervaringen. _004

(sorry, melige bui ;) )
Wildripper
Type: R1200RT
Land: Tsss echt niet
Woonplaats of omgeving: Westfriesland

Ongelezen bericht door Wildripper »

En jongens hoe bevalt deze plakspiegel, of is het toch een mislukt verhaal. _001
Zümo XT
Beemer-Tycoons
2023
2023

Geweldig!!!!!!!!!!!!!!, Nou ja om eerlijk te zijn ik heb nog steeds niets ontvangen van Polo, al een aantal keren gebeld maar het blijkt dat ze die niet op vooraad hadden en dus bij de leverancier moesten bestellen, volgens de laatste berichten zou ik hem mogelijk aan het eind van de komende week ontvangen, wordt zeker vervolgt. _001
met vriendelijke Beemer groet
Afbeelding
HansD

Beemer-Tycoons schreef:Geweldig!!!!!!!!!!!!!!, Nou ja om eerlijk te zijn ik heb nog steeds niets ontvangen van Polo, al een aantal keren gebeld maar het blijkt dat ze die niet op vooraad hadden en dus bij de leverancier moesten bestellen, volgens de laatste berichten zou ik hem mogelijk aan het eind van de komende week ontvangen, wordt zeker vervolgt. _001
met vriendelijke Beemer groet
Ik heb eindelijk mijn eerste (linker) spiegel binnen - de rechter wordt nog nageleverd.
Gisteren meteen maar gemonteerd: oude spiegel goed schoon en vetvrij gemaakt. Lijm ruim aangebracht op de nieuwe spiegel op ongeveer een centimeter van de rand,en op de oude geplakt. Een tube flexibele lijm is door Polo meegeleverd.
Opvallend is dat de nieuwe spiegel niet helemaal dezelfde maten heeft - hier en daar scheelt het wel een, tot anderhalve millimeter; beetje slordig.
Ik heb de spiegel dan maar zo geplakt dat ik er zittend vanaf de motor niets van zie.

Eerste resultaat:
- de nieuwe spiegel is wat blauwig, even wennen
- het dode hoek gedeelte is ongeveer een kwart van de hele spiegel maar geeft ongeveer een even grote hoek weer als het gewone spiegelgedeelte.
Op de snelweg heb ik me door een heleboel auto's in laten halen om de spiegel te testen. Als de achterkant van de inhalende auto's net uit de spiegel verdwijnt, zie ik nu in mijn ooghoek de neus van die auto verschijnen: de dode hoek is bijna weg! Goed resultaat dus.
Ik vind het wel een echte aanrader voor het verhogen van je zicht rondom.

Ik zal ook nog wat fotos maken en hier plaatsen.

Hans
Wildripper
Type: R1200RT
Land: Tsss echt niet
Woonplaats of omgeving: Westfriesland

Ongelezen bericht door Wildripper »

tanx voor de update. Maar dan ga ik ff wachten op meer aanbieders, want het moet ook een beetje smoelen vind ik.
Zümo XT
HansD

Wildripper schreef:tanx voor de update. Maar dan ga ik ff wachten op meer aanbieders, want het moet ook een beetje smoelen vind ik.
Afgezien van de niet perfecte pasvorm, vind ik dit toch een mooie oplossing; zeker mooier dan een rond dodehoekspiegeltje (a la Halfords) of extra spiegels. Ik denk dat de gemiddelde voorbijganger niet ziet dat de spiegels anders zijn, laat staan dat ze niet helemaal perfect passen.
Maar oordeel zelf als ik de fotos plaats...

Hans
Marcel 1200rt
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: K1600GT
Land: nederland
Woonplaats of omgeving: heerlen

Ongelezen bericht door Marcel 1200rt »

HansD schreef:
Wildripper schreef:tanx voor de update. Maar dan ga ik ff wachten op meer aanbieders, want het moet ook een beetje smoelen vind ik.
Afgezien van de niet perfecte pasvorm, vind ik dit toch een mooie oplossing; zeker mooier dan een rond dodehoekspiegeltje (a la Halfords) of extra spiegels. Ik denk dat de gemiddelde voorbijganger niet ziet dat de spiegels anders zijn, laat staan dat ze niet helemaal perfect passen.
Maar oordeel zelf als ik de fotos plaats...

Hans
En Hans,

Heb je al een foto?
Toen: Zündapp GTS50, KS50, Zündapp Super Combinette 515 ('63), Z650, Bol d'Or 750, Z1000R, ZZR1100, R1150RT, R1200RT, R1150GS, Honda XL600R, Suzuki M1800R, R1200RT
Nu: K1600GT
HansD

Marcel 1200rt schreef:En Hans,
Heb je al een foto?
Hierbij fotos van de aangeschafte dodehoekspiegel van Polo.

In de 1e foto zie je goed welk deel (ongeveer 1/4) van de spiegel dode hoek spiegel is.
Ook zie je dat de spiegel wat blauwig is. En let ook op de 'pasvorm'.
Afbeelding

Vervolgens 3 fotos achter elkaar om het effect van de afgeronde hoek van de spiegel te laten zien, waarbij ik de camera steeds meer naar links heb bewogen - let op lengte van de zwarte auto.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

groeten,
HAns
Laatst gewijzigd door HansD op 22 mar 2011, 09:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Inspector Gadget

Volgens mij is de spiegel vuil, ik zie een vreemd logo in het beeld! (geintje!)

Maar, alle gekheid op een stokje, ziet er prima uit zo, en volgens mij is de "vertekening" op het 1/4-gedeelte niet dusdanig dat het storend is in je verdere "normale" kijkbeeld, denk ik zo? _001

En Blauw is dan anti-verblinding, ben ik ook benieuwd naar jou ervaringen, in hoeverre dat echt, echt helpt.

Tegen de tijd dat ik op een R1200RT rij zal ik je nog eens vragen naar je ervaringen.
(wat ik door familieomstandigheden even heb moeten uitstellen)
Ikzelf ben heel erg gewend (en verwend) aan de stuurspiegels, ikzelf ben er qua zicht heel erg blij mee.
De blinde-hoek plagspiegel (bolletje) heb ik dus vooralsnog niet geplaatst, niet in de laatste plaats omdat ik Muth mirrors geplaatst heb, en die zijn al verschrikkelijk duur ansicht om daar nog meer aan te plakken, alsjebegrijptwatikbedoel.
Ook ik heb zo mijn grenzen, echt waar! :roll: ;)
Toine

Ongelezen bericht door Toine »

De eerste kilometers heb ik toch moeten wennen aan de BMW-spiegels en zelfs nu ben ik ze nog niet helemaal gewoon. Op mijn Deauke had ik een heel goed zicht naar achteren, heb het gevoel dat het met de RT-spiegels wat minder is. Kan ook aan de bredere zijkoffers liggen natuurlijk.
HansD

Toine schreef:De eerste kilometers heb ik toch moeten wennen aan de BMW-spiegels en zelfs nu ben ik ze nog niet helemaal gewoon. Op mijn Deauke had ik een heel goed zicht naar achteren, heb het gevoel dat het met de RT-spiegels wat minder is. Kan ook aan de bredere zijkoffers liggen natuurlijk.
Ik heb geen last van mijn zijkoffers, maar zie vooral mijn handen/handgrepen en de topkoffer in beeld.
Hans
Marcel 1200rt
Bijz: K1600GT
Woonplaats of omgeving: heerlen

Ongelezen bericht door Marcel 1200rt »

HansD schreef:
Toine schreef:De eerste kilometers heb ik toch moeten wennen aan de BMW-spiegels en zelfs nu ben ik ze nog niet helemaal gewoon. Op mijn Deauke had ik een heel goed zicht naar achteren, heb het gevoel dat het met de RT-spiegels wat minder is. Kan ook aan de bredere zijkoffers liggen natuurlijk.
Ik heb geen last van mijn zijkoffers, maar zie vooral mijn handen/handgrepen en de topkoffer in beeld.
Hans
Hoi Hans,

Bedankt voor je foto's en je ervaringen. _004 Ik denk dat ik zaterdag maar even naar Polo knal. Het is maar 10 minuutjes van Heerlen naar Aachen. :lol:

marcel
Toen: Zündapp GTS50, KS50, Zündapp Super Combinette 515 ('63), Z650, Bol d'Or 750, Z1000R, ZZR1100, R1150RT, R1200RT, R1150GS, Honda XL600R, Suzuki M1800R, R1200RT
Nu: K1600GT
HansD

Marcel 1200rt schreef:
HansD schreef:
Hans
Hoi Hans,

Bedankt voor je foto's en je ervaringen. _004 Ik denk dat ik zaterdag maar even naar Polo knal. Het is maar 10 minuutjes van Heerlen naar Aachen. :lol:

marcel
Kun je doen maar ze hebben ze niet op voorraad! Ik heb meer dan 2 maanden moeten wachten op de linker spiegel, en wacht nog steeds op de rechter.
Beemer-Tycoon wacht ook al 2 maanden op de zijne.

Hans
HansD

Mijn 2e spiegel is eindelijk ook onderweg.

Beemer-Tycoon - heb jij al wat ontvangen

Hans
Beemer-Tycoons
2023
2023

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee helaas nog niets ontvangen , gisteravond een boos _003 mailtje naar polo gestuurd dat de levertijd van 8 dagen nu wel schril afsteekt tegen de haast 3 maanden die ik nu inmiddels zit te wachten, kijken wat de reactie daarop is .
Overmorgen kom ik jou spiegels bewonderen, met enige afgunst.

[groet]

Peter
Afbeelding
HansD

Beemer-Tycoons schreef:Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee helaas nog niets ontvangen , gisteravond een boos _003 mailtje naar polo gestuurd dat de levertijd van 8 dagen nu wel schril afsteekt tegen de haast 3 maanden die ik nu inmiddels zit te wachten, kijken wat de reactie daarop is .
Overmorgen kom ik jou spiegels bewonderen, met enige afgunst.

[groet]

Peter
Hmm, beetje raar bedrijf: wie het eerst komt , het laatste maalt??? _001

Hans
Beemer-Tycoons
2023
2023

Eindelijk na haast 6 maanden wachten heb ik de beide blindehoek spiegels na mijn vakantie ontvangen en ze vandaag op de originele spiegels geplakt met de bij geleverd tube lijm, later deze week kijken hoe het bevalt op de motor.
Het feit dat ik ze veel later heb ontvangen als hand komt waarschijnlijk omdat ik een ander type spiegel voor mijn R1150RT nodig heb, in de tussen tijd nog wel een gratis rugzak gekregen van Polo als goedmakertje.

Afbeelding

[groet] -1150-
Peter
Laatst gewijzigd door Beemer-Tycoons op 30 jun 2011, 09:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
stefke
Type: R1100RT
Woonplaats of omgeving: veluwe

Ongelezen bericht door stefke »

Waar ik benieuwd naar ben: Hoe bevallen ze 's nachts? Niet te donker door de blauwe kleur?
En: zijn ze weer verwijderbaar als het toch niet bevalt?

Groeten, Steven
Groet, Steven
wil51
Type: R850RT
Woonplaats of omgeving: Heemstede

Ongelezen bericht door wil51 »

Ik ben ook benieuwd naar de ervaringen. En wat is nu precies het verschil tussen de dure en goedkopere versie? De beschrijving op de website Polo is precies hetzelfde van beide spiegels.
HansD

wil51 schreef:Ik ben ook benieuwd naar de ervaringen. En wat is nu precies het verschil tussen de dure en goedkopere versie? De beschrijving op de website Polo is precies hetzelfde van beide spiegels.
De duurdere hebben een blauwe coating.
Ik heb er nog niet ' s nachts mee gereden, maar verwacht geen problemen.
Eraf halen kun je vergeten, dat zit muurvast en gaat echt niet los zonder dat beide spiegels breken (oud en nieuw).
Maar ze bevallen super dus waarom er weer af halen?

Hans
wil51

produktinformatie niet duidelijk. Bij de versie van 39,95 staat ook dat ze blendarm zijn.

Produktbeschreibung

"Toter Winkel" Spiegelglas zur Nachrüstung für den Originalspiegel.

- asphärisches Spiegelglas reduziert den toten Winkel
- Teref-Beschichtung edel bläulich getönt
- blendarme Beschichtung (goldener Farbton) vermindert die Blendwirkung durch den nachfolgenden Verkehr
- einfache Montage, wird auf den Originalspiegel aufgeklebt
- made in Germany

En de tekst bij de versie van 44.95 is het zelfde.

Produktbeschreibung

"Toter Winkel" Spiegelglas zur Nachrüstung für den Originalspiegel.

- asphärisches Spiegelglas reduziert den toten Winkel
- Teref-Beschichtung edel bläulich getönt
- blendarme Beschichtung (goldener Farbton) vermindert die Blendwirkung durch den nachfolgenden Verkehr
- einfache Montage, wird auf den Originalspiegel aufgeklebt
- made in Germany
wil51

Ik weet niet hoe de originele spiegel bevestigd zijn. Is het niet mogelijk de oude spiegels te verwijderen en te vervangen door deze dode hoek spiegels? Als de maat niet gelijk is, is dit misschien mooier dan over de oude spiegels plakken.
HansD

Dat is luiigheid van Polo: als je bij "Bitte wahlen" kijkt, dan kun je OF Teref, OF Blendarm bestellen, maar niet allebei.
Blendarm is dan de duurdere blauwe versie.

Hans
wil51

Op een andere website staat wat anders. Blauw kleurtoon is de standaard spiegel en de blendarme is goud kleurig.
Dus volgens deze website heb je niet de blendarme gekregen als je spiegels een blauwe kleur hebben.

Die Spiegelgläser für Safer View sind in bläulichem Farbton (Teref) und als blendarme Variante (goldfarbene Beschichtung) erhältlich.

http://www.mfw-wolf.de/de/produkte/moto ... &marke=BMW
HansD

Mooie boel! Ik zal nog eens nakijken wat ik nu gekocht (en betaald) heb...
Hans
Wullum
Type: R1250RT
Bijz: Elegance in Manhattan Grün Metallic
Land: DE
Woonplaats of omgeving: Lkr. HN

Ongelezen bericht door Wullum »

Maar nu de kleine ronde "opplakspeigeltjes" toch al ter sprake zijn geweest, ik zie die dingen veel op -1200- 's.
Ik zou ze op mijn -850- ook wel prettig vinden.
Op realoem.com kan ik ze niet vinden, dus betwijfel of ze origineel zijn :?:
Of kan iemand meer licht op dit, voor mij toch, mysterie werpen _001
Vroeger, ooit, 2 Japanners, meh... Later een heel nest BMW's, allemaal met een bijnaam...
Nu: de 6e BMW, die nog geen bijnaam heeft, de 7e BMW rijdt mijn inmiddels ex- op.
Inspector Gadget

Waarschijnlijk bedoel je die kleinde ronde Blinde-Hoek opplak-spiegeltjes?
Die zijn inderdaad niet van BMW;
zoals ik in een ander draadje al schreef; design gaat boven functie bij Herrn. BMW. :lol:

http://www.motorcycleparts-hornig.com/B ... irror.html
http://www.motorradzubehoer-hornig.de/B ... iegel.html
Wullum
Type: R1250RT
Bijz: Elegance in Manhattan Grün Metallic
Land: DE
Woonplaats of omgeving: Lkr. HN

Ongelezen bericht door Wullum »

Idd, die ja.
Op Marktplaats vond ik ook al zoiets, maar die waren 50mm. Deze zijn 32mm, dat komt meer in de buurt.

Ik had een beetje het idee dat wat ik soms op -1200-'s zag, op een "stelvoetje" zaten, maar dat zal wel gezichtsbedrog zijn geweest.

Nu nog een handelaartje om de hoek vinden.....
Straks eens bij de Praxis o.i.d. kijken.
Vroeger, ooit, 2 Japanners, meh... Later een heel nest BMW's, allemaal met een bijnaam...
Nu: de 6e BMW, die nog geen bijnaam heeft, de 7e BMW rijdt mijn inmiddels ex- op.
Inspector Gadget

50 mm?
Dat is maatje vrachtwagen! ;) :lol:
Maar serieus; dat is inderdaad wel erg groot.

Degene met zo'n stelvoetje is mij niet opgevallen, zal ik waarschijnlijk gemist of over het hoofd gezien hebben.
Is mij dus ook niets van bekend. _001

Dergelijke kleine(re) opplak-spiegeltjes kan je ook vinden bij Louis punkt de, artikelnummer 10028060;
http://cdnxl1.louis.de/shop/katalog/2011/pdf/0841.pdf

Maar wellicht ook bij de beter gesorteerde automaterialenzaken.
Baird
2024
2024
Bijz: R1200GS LC
Woonplaats of omgeving: Baronie van Breda

Ongelezen bericht door Baird »

.............. en gewoon bij Halfords in het rek ....................
Met vriendelijke motorgroet
BeRT

R1200GS LC
R25 (1951)
GPSMAP 276Cx
Volvo XC40 T5 Recharge Inscription

ooit:
Jawa CZ 150, Yamaha XS750, R80ST, R1100RT, R1150RT (2x). 500k+ km
RhanRT

Ongelezen bericht door RhanRT »

Zoek eens via Google op "banaan spiegel", nee is geen grap!
Een opzetspiegel die je klem zet op of onder het spiegelhuis.
Je houd je spiegels origineel en intact en toch hef je de dode hoek totaal op.

groet,
RhanRT
Inspector Gadget

Dat zijn de "normale" blinde-hoek spiegels welke bij de Automat's en Halfords bij ons in de regio regulier kunt verkrijgen.
En ik heb ze toevallig nog liggen voor op de 4-wielige, alleen geen tijd gehad om ze te monteren.

Goede tip! _004
Ralph Romein
Bijz: Ebony Metallic 2015, Sena 10R
Woonplaats of omgeving: Alphen aan den Rijn

Ongelezen bericht door Ralph Romein »

Ik vind de spiegel (het zicht) bij de 1200RT al niet overdreven best. Weet wel precies hoe mijn handschoenen eruit zien in de spiegel. Raak je niet nog meer zicht kwijt doordat het bruikbare deel van de spiegel nu een dodehoekspiegel is geworden?

Ik heb een simpele oplossing toegepast met een dodehoekspiegeltje op de plek van de spiegel die ik toch niet kan gebruiken. Werkt geweldig 8)_

Afbeelding
Mvg, Ralph Romein

Afbeelding
Baird
2024
2024
Bijz: R1200GS LC
Woonplaats of omgeving: Baronie van Breda

Ongelezen bericht door Baird »

Op die plek heb ik ze bij mijn 1150 ook zitten, uitstekende oplossing.
Met vriendelijke motorgroet
BeRT

R1200GS LC
R25 (1951)
GPSMAP 276Cx
Volvo XC40 T5 Recharge Inscription

ooit:
Jawa CZ 150, Yamaha XS750, R80ST, R1100RT, R1150RT (2x). 500k+ km
wil51

Bij ontvangen van de Kisan Signalminder zat een folder bijgevoegd. Daar stond ook de blindehoekspiegel in. Je kan ze dus ook bij ArtoWest in Den Haag bestellen of ophalen.

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “RT Café”