Pimpen die RT !!

Radio/DVD, voetsteunen, wildfluitjes. valbeugels enz. enz.

Moderator: RT_Patrick

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

JOS WRSM
Erelid
Erelid
Type: Ik heb geen motor (meer)
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Pimpen die RT !!

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Vervangende RVS bekledingschroeven

Ik ergerde me al een tijdje aan die haveloze bekledingschroeven op m'n fiets.
De zwarte coating van de koppen begon namelijk te bladderen en het zag er werkelijk niet meer uit.
Tijd dus voor vervanging.
Bij de onderdelenwinkels op het web bleek zo'n setje RVS schroeven van 49 stuks al snel rond de €30,= te kosten totdat ik op Marktplaats deze aanbieding zag voor €14,45 incl. verzendkosten en beschrijving.
Na snelle levering gelijk maar aan de slag en de eerste serie (zichtbare) vervangen. Het resultaat zie je hieronder.

Geinteresseerd? Neem dan contact op met Piet Schmitz.
Email: pietschmitz@home.nl
Na overmaken van €14.45 heb je ze in 1 werkdag binnen. :idea:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

motorpappa

Ongelezen bericht door motorpappa »

Mooi hoor !
Zit er bij dat setje schroeven ook nieuwe plastic onderlegringetjes?
Dan ben ik wel erg geinteresseerd om ook een setje te kopen.
Gr Micha
JOS WRSM
Erelid
Erelid
Contacteer:

Nope, maar ik heb de oude gebruikt.

grtz
Jos
motorpappa schreef:Mooi hoor !
Zit er bij dat setje schroeven ook nieuwe plastic onderlegringetjes?
Dan ben ik wel erg geinteresseerd om ook een setje te kopen.
Gr Micha
Jos WRSM
motorpappa

Ik heb niet alle 49 ringetjes meer, vandaar mijn vraag. Zal eerst eens een keertje bij de dealer vragen wat dat dan weer gaat kosten...
Dank voor de info.
Groet
Kees BMW

Ongelezen bericht door Kees BMW »

Hallo

Ik heb ze ook in roestvrijstaal uitvoering alleen dan met torxkopjes.
Kees BMW
Gerardus

Ongelezen bericht door Gerardus »

Ik heb ook allemaal roestvrijstalen boutjes. Verder heb ik alle bouten die in zicht zijn ook vervangen, dus niet alleen die van de kuip. Staat toch een stuk plezieriger.

Gerardus

JOS WRSM
Erelid
Erelid
Contacteer:

Ik zou zeggen informeer eens bij Piet Schmitz, wie weet wat hij nog meer heeft.
Email: pietschmitz@home.nl

motorpappa schreef:Ik heb niet alle 49 ringetjes meer, vandaar mijn vraag. Zal eerst eens een keertje bij de dealer vragen wat dat dan weer gaat kosten...
Dank voor de info.
Groet
Jos WRSM
Walter
Erelid
Erelid
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: Zumo 210 - GoPro Hero
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Naarden, 't Gooi
Contacteer:

Ongelezen bericht door Walter »

Gisteren een en ander aan leuke RT gadgets voor Jos en mijzelf binnen gekregen.
Zal vanmiddag eens een paar foto's maken en plaatsen.
Walter
Medebeheerder BMW RT Forum
Afbeelding
JOS WRSM
Erelid
Erelid
Contacteer:

Clignoteurkapjes van rookglas

Clignoteurkapjes van rookglas

Eigenlijk ben ik wel een beetje enthousiast aan het worden om de fiets iets op te pimpen. Hij hoeft van mij echt niet helemaal ge-restyled te worden, maar gewoon een aantal leuke gadgets aanbrengen. Gisteren heb ik de oranje kapjes van de clignoteurs vervangen door rookglazen kapjes, die BW voor me besteld had. Enfin kijk maar naar het resultaat.

Afbeelding

big w schreef:Gisteren een en ander aan leuke RT gadgets voor Jos en mijzelf binnen gekregen.
Zal vanmiddag eens een paar foto's maken en plaatsen.
Laatst gewijzigd door JOS WRSM op 27 apr 2008, 11:44, 2 keer totaal gewijzigd.
Jos WRSM
motorpappa

Toch staan die smoke knipperlichten wel erg mooi hoor. :D
Leveren ze de geel/oranje lichtjes erbij of moet je die apart bestellen? Onee, je hebt niet via internet besteld las ik, maar via de dealer gedaan..
Ik heb net toch maar een mailtje naar pietschultz gestuurd met de vraag over de kunststof onderlegringen bij de rvs schroevenset. Dat eerst maar eens afwachten.
Lets PIMP-ON.....
maRTin

Ongelezen bericht door maRTin »

Heeeeel mooi die knipperlichten! Kost dat nou?

JOS WRSM
Erelid
Erelid
Contacteer:

Kijk maar eens op de website van Hornig (D)
http://www.motorradzubehoer-hornig.de/d ... 50_RT.html
Daar vind je best leuke zaken en ze zijn wat goedkoper dan in Nederland.

grtz
Jos
Miklos schreef:Heeeeel mooi die knipperlichten! Kost dat nou?
Jos WRSM
JOS WRSM
Erelid
Erelid
Contacteer:

Luxe he, dat vond ik ook. Een kleinigheidje met veel invloed op het vooraanzicht. De oranje lampjes zitten erbij. Want we hebben via internet besteld bij Hornig. Website:
http://www.motorradzubehoer-hornig.de/d ... 50_RT.html

motorpappa schreef:Toch staan die smoke knipperlichten wel erg mooi hoor. :D
Leveren ze de geel/oranje lichtjes erbij of moet je die apart bestellen? Onee, je hebt niet via internet besteld las ik, maar via de dealer gedaan..
Ik heb net toch maar een mailtje naar pietschultz gestuurd met de vraag over de kunststof onderlegringen bij de rvs schroevenset. Dat eerst maar eens afwachten.
Lets PIMP-ON.....
Jos WRSM
Walter
Erelid
Erelid
Contacteer:

Tsja,
Nadat ik afgelopen vrijdag een MIT 100 communicatiesysteem heb ingebouwd (http://www.conrad.nl/goto/?product=930166), ben ik na de gezamelijke aankoop met Jos, vanavond ook aan het sleutelen geweest aan de RT.
Zo heb ik de nieuwe smoke glazen gemonteerd, de stalen vangdraden aan de binnenzijde van de spiegels, de kroonplaat beschermsticker en de motor eens flink gewassen en gepoetst.
Nu moet alleen de nieuwe uitlaat er nog onder.

De RT staat er verder weer lekker fris bij en glimt weer als een keutel in de maneschijn :wink: .
Enkele sfeerfoto's:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

en het totaalplaatje:
Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Walter op 22 apr 2008, 23:09, 2 keer totaal gewijzigd.
Walter
Afbeelding
Gerardus

Ongelezen bericht door Gerardus »

zo mooi, haast jammer om op te rijden :D

Gerardus
Walter
Erelid
Erelid
Contacteer:

haha,
Nou geloof me Gerard, hij was voor ik begon echt vies!
Tis ineens een heel andere motor.

BTW, het motortje van het raam werkt weer...
heb de zekeringen nagelopen, en vermoedelijk had er een geen goed contact.
anders zou ik het ook niet weten...
Walter
Afbeelding

JOS WRSM
Erelid
Erelid
Contacteer:

watissie weer mooi Walter, wat vind je van de resterende lichtopbrengst van de clignoteurs?

gtrz
Jos
big w schreef:Tsja,
Nadat ik afgelopen vrijdag een MIT 100 communicatiesysteem heb ingebouwd, ben ik na de gezamelijke aankoop met Jos, vanavond ook aan het sleutelen geweest aan de RT.
Zo heb ik de nieuwe smoke glazen gemonteerd, de stalen vangdraden aan de binnenzijde van de spiegels, de kroonplaat beschermsticker en de motor eens flink gewassen en gepoetst.
Nu moet alleen de nieuwe uitlaat er nog onder.

De RT staat er verder weer lekker fris bij en glimt weer als een keutel in
Jos WRSM
Walter
Erelid
Erelid
Contacteer:

josw schreef:watissie weer mooi Walter, wat vind je van de resterende lichtopbrengst van de clignoteurs?

gtrz
Jos
Ja mooi heh, nou je zag hem vorige week, nu is ie toch een stuk fraaier (en schoner)!

lichtopbrengst valt me idd ook wel wat tegen.
Zal eens rond kijken naar led lampjes...
Walter
Afbeelding
JOS WRSM
Erelid
Erelid
Contacteer:

VOORZIJDE R1100RT VERFRAAIEN

Geplaatst door en met dank aan gebruiker Patrick

Omdat ik de voorzijde een beetje "bullig" vond heb ik in donkergrijze metallic folie stickers naar eigen ontwerp vervaardigd en die aangebracht. Zoals je kan zien heb ik me wel een beetje laten inspireren door de koplamp van de 1150. Resultaat geslaagd!

Hierbij een Adobe Illustrator bestand (.ai) dat je kan gebruiken om bij een beletteringsbedrijf naar keuze de stickers te laten snijden die de voorzijde van je 1000 RT wat opsmukken. Tenminste als je mijn "creatie" (zie bijlage) mooi vindt.

Download bijlage:
http://r1100rt.web-log.nl/r1100rt/files" onclick="window.open(this.href);return false; ... koplamp.ai

Succes!

Patrick
Jos WRSM
Johannetje

Ongelezen bericht door Johannetje »

Jos WRSM schreef:VOORZIJDE R1100RT VERFRAAIEN

Geplaatst door en met dank aan gebruiker Patrick

Omdat ik de voorzijde een beetje "bullig" vond heb ik in donkergrijze metallic folie stickers naar eigen ontwerp vervaardigd en die aangebracht. Zoals je kan zien heb ik me wel een beetje laten inspireren door de koplamp van de 1150. Resultaat geslaagd!

Hierbij een Adobe Illustrator bestand (.ai) dat je kan gebruiken om bij een beletteringsbedrijf naar keuze de stickers te laten snijden die de voorzijde van je 1000 RT wat opsmukken. Tenminste als je mijn "creatie" (zie bijlage) mooi vindt.

Download bijlage:
http://r1100rt.web-log.nl/r1100rt/files ... koplamp.ai

Succes!

Patrick
Patrick,

Laat eens een foto zien hoe je motor nu is.....

groetjes

Johan
49René

Ongelezen bericht door 49René »

Hallo allemaal

Voorstellen en foto's plaatsen doe ik later op de daarvoor aangewezen plaats. Nu heb ik even een vraag.
Op Motorforum las ik over de strobo's van Wiltec en dat leek me een aardige gadget. :D Daarom heb ik voor mezelf en voor mijn zoon een setje gekocht.
Nu blijkt na inbouw dat de LEDs niet meer doen wat ze moeten doen, FLITSEN :evil: . Een knippert af en toe en de ander twee blijft na twee keer uit.
Heeft iemand van jullie hier ook last van, of hebben wij bij de montage iets verkeerd gedaan. We hebben de lampjes al onderling en van kast gewisseld, maar het helpt niet :?: :?:

René

motorpappa

Ik ken de bewuste set niet, maar heb je hem voor inbouw uitgeprobeerd en deed hij het toen wel?
Heb je + en - polen goed aangesloten?
Zit er een instelwieltje op voor de snelheid van flitsen en staat die tever ingedraaid ofzo ??
Maakt er ergens een verbinding niet goed contact, of ergens kortsluiting, of geen goede massa?
Dat zijn een beetje de standaard electra-dingen natuurlijk, maar wel vaak oorzaak van storingen.
Hoop dat je eruitkomt.
Succes Micha
Die Hard Helmond

Ongelezen bericht door Die Hard Helmond »

Ik heb ook zo'n setje, bij mij werkt het perfect. Wel had ik in eerste instantie moeite met de (verkeerde bleek later) schakelaar...
Uitproberen zonder een schakelaar, als die het dan doet weet je wat er scheelt...
49René

Ongelezen bericht door 49René »

bedankt voor de reaktie's.
Heb de twee setjes (voor mij en mijn zoon) inderdaad voor inbouw uitgeprobeerd. Beide setjes hebben een paar keer goed gewerkt en toen was het over.
Heb van Wiltec inmiddels verzoek ontvangen ze terug te sturen voor onderzoek. Die van mij zijn er uit, nu zoonlief nog en dan kunnen ze weg. We wachten af.
René
Dave

Ongelezen bericht door Dave »

Vandaag (nou ja, gisteren) was het grote RT-verwendag. Optisch dan...

't Fietske was al op een aantal punten onderhanden genomen:
- RVS schroefjes in de kuip;
- afsluitbare olievuldop (met BMW logo, uiteraard);
- Baehr intercom, waarop de radio was aangesloten;
- Valbeugels op de cilinders, en
- Handvatverwarming.

Vandaag dus wat handen uit de mouwen gestoken en
- een schakelaar gemaakt om te kunnen schakelen tussen radio en headset;
- de Garmin Zumo houder dusdanig opgebouwd, dat er voortdurend stroom beschikbaar is en de aanwijzingen binnenkomen op de intercom;
- blanke knipperlichtglazen voor gemonteerd, met chrome lampjes;
- de tanktas gemonteerd (dank u motorpappa);
- Bluevision licht gemonteerd, inclusief LED stadslicht;
- afdekplaatje stuurhuis (dat zwarte ding op je kroonplaat) vervangen door een aluminium versie;
- stopcontact uit dashboard verplaatst tot onder de buddy;
- 3M reflectie geplakt op de zijkoffers, worden pas vrijdag op de motor gehangen en daarna pas schoongemaakt (staan nu nog binnen 'te drogen'), en
- 't hele zaakje eens globaal gepoetst, m.u.v. het aluminium, dat moet nog.

Ik had nog mijn intercom in het dashboard gebouwd, maar dat is maar deels klaar. Daar moet ik nog een keer voor aan de slag (dus weer die linkerhelft eraf). Maar eerst moet ik wat fotootjes maken op een mooie plek (want het ding blinkt als een snottebel in de maneschijn) en mag ik zaterdag een tochtje rijden.

Tot dan lijkt me dit voorlopig even afdoende...

[Edit 14 december 2008]
Even de plaatjes toegevoegd:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Ja, ja: moet nog een stickertje op tegen het verder bekrassen van de kroonplaat. Staat nog in backorder...

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Dave op 23 jul 2010, 10:46, 4 keer totaal gewijzigd.
Johannetje

Dave schreef: Tot dan lijkt me dit voorlopig even afdoende...
Behalve dan: ........wie riep: "Foto's ??"

Dave je hebt het stopcontact in het dashboard verplaatst, wat heb je met het gat gedaan wat overbleef ???

groetjes
Johan

Dave

Ja ja, ik riep "foto's", absoluut waar... :oops:

Maar de eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik gisteren echt de puf niet meer had de camera tevoorschijn te halen. Ik zal zien wat ik later vandaag nog kan doen...

Met betrekking tot het stopcontact uit het dashboard, daar heb ik de aansluiting voor mijn helm (intercom) geplaatst. Maar dat ding werkt nog niet, ik denk dat ik de kabeltjes verkeerd gesoldeerd heb... Had het wel getest, maar ik denk dat er bij de montage iets mis is gegaan. Komt na dit weekend nog een keer.
Johannetje

Dave schreef:Ja ja, ik riep "foto's", absoluut waar... :oops:

Maar de eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik gisteren echt de puf niet meer had de camera tevoorschijn te halen. Ik zal zien wat ik later vandaag nog kan doen...

Met betrekking tot het stopcontact uit het dashboard, daar heb ik de aansluiting voor mijn helm (intercom) geplaatst. Maar dat ding werkt nog niet, ik denk dat ik de kabeltjes verkeerd gesoldeerd heb... Had het wel getest, maar ik denk dat er bij de montage iets mis is gegaan. Komt na dit weekend nog een keer.
Hahahaha, iemand die mijn humor door heeft. Doe rustig aan, ben erg benieuwd, ik heb ook zo.n aansluiting, maar heb hem zwevend in het linkerspiegelgat gemaakt, maar dit is zeker ook een zeer goede optie....

groetjes
Johan
Laatst gewijzigd door Johannetje op 05 dec 2008, 23:03, 1 keer totaal gewijzigd.
BMW-Harm

Ongelezen bericht door BMW-Harm »

Vandaag heb ik van "de sint" ook dat RVS bekledingsset gekregen...ik kan weer klussen :D
Dave

Heb nu -eindelijk- de plaatjes toegevoegd aan mijn originele post van de 28ste november...

:lol:
HansD
Type: R1200RT/LC
Woonplaats of omgeving: Rotterdam

Ongelezen bericht door HansD »

Dave schreef:Heb nu -eindelijk- de plaatjes toegevoegd aan mijn originele post van de 28ste november...

:lol:
Bedankt voor de fotos, ziet er prachtig uit! Mag ik vragen waar je het afdekplaatje voor je stuurhuis hebt gekocht (met BMW logo)?
Hans

Dave

Danku, danku....

Dat afdekplaatje komt van Wunderlich vandaan (artikelnummer 8160353). Het plaatje erin is van BMW zelf (artikelnummer 51142308800). Beide besteld bij 'hofleverancier' De Hobbyist. Natuurlijk ook te bestellen bij andere dealers (ik denk aan Quispel, Jensen en originele BMW-dealers).

Alles bij elkaar wel redelijk prijzig: zo'n €40,-.

Als ik dan mijn kroonplaatsticker nog krijg, ben ik compleet en ziet het er helemaal netjes uit :D.

Groet,

Dave
Die Hard Helmond

Re: Pimpen die RT !!

Ik zou eigenlijk wel eens willen weten of er iemand heeft geprobeerd om de voorkant meer op een 1150 te laten lijken, door er bv extra (LED) verlichting in te bouwen. Ik heb al iets gevonden over het plakken van stickers langs de koplamp, mooi, maar niet helemaal wat ik bedoel. Iemand met een idee, of zelfs foto?
Johannetje

Die Hard Helmond schreef:Ik zou eigenlijk wel eens willen weten of er iemand heeft geprobeerd om de voorkant meer op een 1150 te laten lijken, door er bv extra (LED) verlichting in te bouwen. Ik heb al iets gevonden over het plakken van stickers langs de koplamp, mooi, maar niet helemaal wat ik bedoel. Iemand met een idee, of zelfs foto?
Gewoon....voorkant van een 1150 erin !!!!
Dat kan dus....
Dave

Nou, na de perikelen met de accu was ik toch bezig, dus heb ik direct maar de nokjes van mijn knipperlichtjes gevijld zodat ze passen en deze in de houdertjes gestoken/geduwd. Mooi hoor! Ze pinken weer oranje in plaats van oranje-rood.

Bovendien het stickertje op de kroonplaat geplakt. Nu is 'ie voorlopig weer compleet. Moet wel nog een keer met het contact in het dashboard gaan lopen stunten want dat was niet helemaal goed gegaan. Ik zie wel wanneer ik daar aan toe kom...

Maak binnenkort nog wel wat foto's voor erbij... :D

Het totale lijstje aan pimp-acties komt nu op:
- Witte knipperlichtglazen met Philips Silvervision gloeilampen
- Kroonplaatbeschermingsplaatje van ABS (Wunderlich)
- Kroonmoerafdekking van aluminium met BMW beeldmerk
- Afsluitbare olievuldop met BMW beeldmerk
- Baehr intercom, aangesloten op de BMW radio
- Schakelaar gemaakt om te kunnen wisselen tussen speakers en intercom
- Handvatverwarming
- Valbeugels op de cilinders
- RVS schroefjes i.p.v. die verroeste zwarte (ook op het remvloeistofreservoir)
- Garmin Zumo, met een houder van Waypoint, zo aangesloten dat er permanent voeding beschikbaar is en de aanwijzingen via de Baehr lopen (nu nog wachten op een microfoon aansluiting die hierop werkt!)
- Tanktas (met dank aan motorpappa voor de foto's)
- Bluevision licht gemonteerd, inclusief LED stadslicht;
- Stopcontact uit dashboard verplaatst tot onder de buddy;
- 3M reflectie geplakt op de zijkoffers.

Nu nog een keer goed poetsen, en dan zijn we er weer helemaal klaar voor dit seizoen!

Op het lijstje staan nog:
- Koperen strips aan de accu tot onder de buddy voor potentiele startproblemen;
- Staaldraadje in de spiegel om te beschermen tegen vallen en stoten;
- Misschien nog een keer de buddy verlagen om mijn korte pootjes te accomoderen.

En ik denk nog na over de ABS modificatie...
Beamietoo

Ongelezen bericht door Beamietoo »

Hans,
Het is een korte dun staal draad bevestigd tussen de kuip en het spiegelhuis zodat de spiegel niet onverwachts de grond raakt en dus door val beschadigd wordt. Deze is tevens heel makkelijk zelf te maken.
Gr,
Kenny

han62
Type: R1200RT

Ongelezen bericht door han62 »

Hallo,

In plaats van een staaldraadje volstaat ook een stevig koordje. Het gaat er uiteindelijk om dat de spiegel blijft hangen en niet meteen op de grond/rijweg valt als er iets tegen aankomt. Zelf heb ik van die kabeltjes van wunderlich maar bij karel hebben we het gedaan met 2 koordjes en dat werkt ook perfect.

Met vr gr
Han
HansD
Woonplaats of omgeving: Rotterdam

Ongelezen bericht door HansD »

ksimon schreef:Hans,
Het is een korte dun staal draad bevestigd tussen de kuip en het spiegelhuis zodat de spiegel niet onverwachts de grond raakt en dus door val beschadigd wordt. Deze is tevens heel makkelijk zelf te maken.
Gr,
Kenny
Kenny,
Oja, die heb ik wel eens gezien ergens, bij Wunderlich geloof ik. Is wel een idee.
Wat ik nog steeds zoek is een bescherming voor de buitenkant van de spiegel vergelijkbaar met de cilinderbeschermers.
Heeft iemand daar iets voor of een idee?
Hans
BeemerBert
Woonplaats of omgeving: De Mergelandroute

Ongelezen bericht door BeemerBert »

Ziet er toch elke keer weer super uit die witte glaasjes.

Toch nog maar eens nadenken of ik niet ook .... :D :D

Mooie foto's,

Groet, Bert
dhr
Bijz: Alpine Weiss
Woonplaats of omgeving: Westfriesland
Contacteer:

Ongelezen bericht door dhr »

Past daar echt je hele helm in :roll: :?: :$ :lol:
Dave schreef:
BeemerBert schreef:Afbeelding
Aldus...
Mijn dopje waar ik -straks- mijn helm kan insteken voor de intercom:
Afbeelding
R1100RT (1997)+ | R1100RT (1996)+ | Honda ST1300 (2007)+ | BMW R1200RT-LC (2016)
BeemerBert

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Dave

:oops: Ik draag een zwarte helm, dan zie je dat blonde kapsel niet... :oops:

Voor de duidelijkheid: daar past mijn plug in waarmee ik de helm aansluit op de intercom.
WoutG

Ongelezen bericht door WoutG »

Ach, sommige mensen moet je de dingen twee keer uitleggen. Maar je doet wat voor het goede doel............... toch? :lol:

Mischien moet je met kleurtjes gaan werken, doen ze bij de jostiband ook. 8-) :lol: 8-) :lol: 8-) :lol:
Dave

...hoewel ik daar dan weer durf te betwijfelen of het de muzikaliteit op een acceptabel niveau brengt...

-even afgezien van het sociale aspect waarvan ik helemaal overtuigd ben!
BeemerBert

Schakelaar gemaakt om te kunnen wisselen tussen speakers en intercom
Hallo Dave,

Zag hierboven dat je een schakelaar had gemaakt om te kunnen schakelen tussen speakers en intercom.

Hoe heb je dit aangepakt ?

Bert
Dave

Haha: schakelaar gekocht waarmee je 4 draden kunt schakelen in twee standen. Heeft dus 12 polen (kleine letter p). Dat aan elkaar gesoldeerd en luidsprekerstekkers eraan gesoldeerd. Dan naar buiten, uitproberen. Als het werkt met staafjeslijm dichtgemaakt en dat blokje met 2 aluminium plaatjes naast mijn radio gemonteerd.

Het is nu te donker om foto's te maken, dus dat doe ik nog wel een keer om te laten zien. Kabel kost bij Baehr bijna 50 euro, geloof dat ik er nog geen 5 euro aan kwijt was, plus dat ik er een hoop lol van heb gehad om het te maken (ben nl. geen elektroman).

Willem Rietveld
Bijz: 2014
Land: Ned
Woonplaats of omgeving: Almere

Ongelezen bericht door Willem Rietveld »

Hallo,
Heb maar weer eens een aantal euries uitgegeven.
Dit keer de chromen tellerringen en kapje voor de dagtellerterugstelknop (3x woordwaarde) en de aluminium afsluitbare olievuldop (met inbus 5mm te openen).
Dit keer gekocht bij Hornig.
gr. Willem.

Afbeelding
Keep on beeming
Honda CB72, Honda CB550K3, 28 jaar vier wielen, BMWR1100RT, BMWR1200RT, BMWR1200RT/LC
BeemerBert

Nice :D dat tellerterugstelknopje maakt het af.
Die Hard Helmond

Lees ook het draadje over "koplampstickers"
Wat een rolletje matzwart plakplastic van de Praxis al niet kan doen.... voor € 5,= helemaal klaar en nog ik weet niet hoeveel over. Ik vind het in ieder geval erg mooi geworden. Ik weet dat smaken verschillen, maar zo istie toch weer anders....
Afbeelding
han62

Ongelezen bericht door han62 »

Ziet er goed uit. Ik heb toevallig afgelopen vrijdag ook van deze stuurverhogers op mijn 1200RT gemonteerd ik had ze ook al voor de 1150 maar nooit gemonteerd besloten het nu toch maar te doen en afgelopen zater ca 350km er me gereden en is me goed bevallen.

Met vr gr
han

Gesloten

Terug naar “Over: Overige accessoires”