Top Sellerie..?

Radio/DVD, voetsteunen, wildfluitjes. valbeugels enz. enz.

Moderator: RT_Patrick

Gesloten
ReinierS

Top Sellerie..?

Ongelezen bericht door ReinierS »

Kent iemand deze Belgische zadel leverancier? Ze hebben een fraaie aanbieding van type REF1900 (met inlevering van je originele zadel) met Gel vulling v+a, €249,00
Er staat geen adres oid bij en betalen via ccard zie ik nog niet gelijk zo zitten?!
Overigens loopt mijn iMac bij het benaderen van deze site volledig vast :roll:
Benji
Type: R1150RT
Land: België
Woonplaats of omgeving: Limburg

Re: Top Sellerie..?

Ongelezen bericht door Benji »

Bij De Hobbyist in Hunsel kun je je zadel ook inleveren, het wordt dan opgestuurd naar Baehr(gekend van intercom)en aangepast naar jouw wensen. De prijs begint vanaf 256 euro en er liggen enkele voorbeelden zodat je dit zelf eens in de handen kunt nemen, je kunt ook op de site van Baehr zelf kijken.
Motorrijden is meer dan merk en type. Motorrijden wil je liefst zorgeloos doen ... en met zekerheden qua veiligheid en toekomstverwachting van zo weinig mogelijk kosten.
Erikh

Ongelezen bericht door Erikh »

Dat was zijn vraag niet dacht ik.
Ik weet wel dat dit goede zadels zijn, van horen zeggen hoor, niet uit eigen ervaring.
vwb het betalen via CC of Paypal, kun je gerust doen.
vwb je iMac: ik denk dat ie vastloopt op het vele flash wat er op die site gebruikt wordt, misschien eens een update doen? Succes!
Berrybeer
2023
2023
Type: R1150RT
Bijz: met alles d'rop & d'ran..
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Uden

Ongelezen bericht door Berrybeer »

...als ik mij niet vergis......hebben forumleden HenkvanR en Opahak een dergelijk zadel.... :$ . Wellicht dat zij daarover iets kunnen - willen melden.. :D
Opahak

Ongelezen bericht door Opahak »

Yep, ik heb zo'n zadel en ik kan je vertellen dat ik het gelpack er weer uit heb laten halen omdat ik er na een half uur rijden helemaal in zakte en een pijnlijk achterwerk kreeg.

Verder zijn het geweldige zadels, mooi afgewerkt. Ik heb overigens een bestelling rechtstreeks in Frankrijk gedaan en daar ook mijn oude zadel naar toe gestuurd.

Ik kan het aanbevelen maar maak de juiste keuze voor wat betreft vulling!

Groetjes
Paul
aantzeetje
Type: R1200RT
Land: B
Woonplaats of omgeving: Oostduinkerke

Ongelezen bericht door aantzeetje »

De beste Belgische zadelmaker is Pat Crash (wordt zo genoemd wegens zijn vele motor crashes) in Brussel. Deze man doet niet anders en past je zadel aan naar eigen voorkeur: soft, hard, met of zonder gel, verhogen, verlagen,.... alles wat je wil dus. Is een echte Brusselse ket en spreekt naast Brussels enkel Frans. Misschien een nadeel voor diegene die geen Frans spreken maar wil gerust als intermediair optreden. Zijn website kan je hier vinden: http://www.cpsaddles.com/
HenkvanR
Type: Ik heb geen motor (meer)
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Apeldoorn

Ongelezen bericht door HenkvanR »

Berrybeer schreef:...als ik mij niet vergis......hebben forumleden HenkvanR Wellicht dat zij daarover iets kunnen - willen melden.. :D
Ja ik heb er 1 maar door omstandigheden heb ik sinds ik het zadel heb weinig gereden.
Maar de keren dat ik gereden heb zat het zadel prima, stukken beter dan het oude. Veel meer steun, geen geschuif meer. Ik heb hem met gel maar weet eigenlijk niet hoe dit zig houd op langere termijn.
Volgens mij zit Topsellerie zoals opahak zegt idd in Frankrijk en ik heb m ook daar vandaan met cc betaald en alles werd perfect geregeld zoals ze zeiden.
Ze houden de kostprijs + verzendkosten direct af en een tegoed mogelijkheid om als je het oude zadel niet inleverd dat ook van je cc te halen.
Maar alles ging goed.
[groet]
HenkvanR -1200-
ReinierS

In Breda kun je Baehr en Bagster bestellen, zie ik. De Baehr in geheel zwart zonder gel komt dan op €309,00.
Je kunt daar kijken wat je wil hebben, ook een voordeel.
Reinier L

Ongelezen bericht door Reinier L »

ReinierS schreef:Kent iemand deze Belgische zadel leverancier? Ze hebben een fraaie aanbieding van type REF1900 (met inlevering van je originele zadel) met Gel vulling v+a, €249,00
Er staat geen adres oid bij en betalen via ccard zie ik nog niet gelijk zo zitten?!
Overigens loopt mijn iMac bij het benaderen van deze site volledig vast :roll:
Beste Reinier S,

Heb op de website gekeken en meteen een zadel gekocht. Nu met kerstkorting, 187,78 incl. verz.kosten en incl. inruil!
Was binnen een paar minuten gepiept (zo snel kom je van je geld af).

Groeten van Reinier L.
Reinier L

Beste Reinier S

een update, de zadels zijn binnen. zien er super uit. oude zadels in de doos gedaan en teruggestuurd.nu blijkt pas hoe hard en verweerd mijn zadel was. zoals eerder gezegd bovenop de actieprijs nu ook 10%extra korting. als je een foto wilt meld het even, maar zien er net zo uit als op de topsellerie site.Groet.

ps adres van topsellerie staat op de oude site (ook te bekijken) als je die wilt kan ik die zo geven.
ReinierS

Reinier L schreef:Beste Reinier S

een update, de zadels zijn binnen. zien er super uit. oude zadels in de doos gedaan en teruggestuurd.nu blijkt pas hoe hard en verweerd mijn zadel was. zoals eerder gezegd bovenop de actieprijs nu ook 10%extra korting. als je een foto wilt meld het even, maar zien er net zo uit als op de topsellerie site.Groet.

ps adres van topsellerie staat op de oude site (ook te bekijken) als je die wilt kan ik die zo geven.
Hai Reinier :D
Welk zadel heb je nu gekocht? Gel? Bij Topsellerie dus?

Alvast bedankt!
Laatst gewijzigd door ReinierS op 03 jan 2011, 15:44, 1 keer totaal gewijzigd.
HansD
Type: R1200RT/LC
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Rotterdam

Ongelezen bericht door HansD »

ReinierS schreef:
Reinier L schreef:Beste Reinier S

Hai Reinier :D
Welk zadel heb je nu gekocht? Gel? Bij Topsellerie dus?

Graag een foto via de mail dan kan ik zien hoe het geworden is
brievenbus39@gmail.com

Alvast bedankt!
Dat willen we allemaal wel graag zien!
Hans
Reinier L

Dan hier de foto's boven en onderzijde voor en achterzadel.
Onderzijde is identiek aan de originele zadels. Maar niet van BMW maar een gietsel van top sellerie zelf maar aangezien je moet inruilen kan ik me voorstellen dat er zadels zijn met het originele frame.
Zien er goed uit en zijn te zien live in drenthe en ook te proberen aangezien ik pas weer in het voorjaar ga rijden.
Voor de zadels incl. inruil heb ik betaald 187,70 euro daar komt nog krap 20 euro bij voor het zenden van de eigen zadels. Dus totaal 207 euro.
De flapje op de foto's zijn aangebrachte beschermingen die je er zo vanaf kunt trekken!
Ik heb ZONDER GEL genomen.
zadel groot.JPG
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door Reinier L op 03 jan 2011, 11:51, 2 keer totaal gewijzigd.
Reinier L

zadel groot onderz.JPG
Reinier L

zadel pass onderz.JPG
Reinier L

zadel pass..JPG
ReinierS

Mooiiii!!!
_005
ReinierS

Ik heb vandaag dezelfde besteld,...

Afbeelding
henkmartian

Ongelezen bericht door henkmartian »

ReinierS schreef:Ik heb vandaag dezelfde besteld,...

Afbeelding
Terecht “WHOOOW !”

Wat een mooi zadel zeg!
Is het ook wat stroever leer of te vergelijken met het origineel

Veel plezier ermee, echt TOPPIE _004

[groet]
ReinierS

henkmartian schreef:
ReinierS schreef:Ik heb vandaag dezelfde besteld,...
Terecht “WHOOOW !”
Wat een mooi zadel zeg!
Is het ook wat stroever leer of te vergelijken met het origineel

Veel plezier ermee, echt TOPPIE _004
[groet]
Volgens mijn voorganger "andere Reinier" is de bekleding stroever, dat is voor mij juist belangrijk. Het zadel wat er nu op zit is net een glijbaan _001
ReinierS

Shoow! Zadel van Topsellerie is nu al binnen en ziet er fraai uit en met goede afwerking. Het is de versie zonder gel omdat ik daar toch niet zulke goede berichten over lees. Ik moet nog wat expirimenteren met de hoogte afstelling. Hier staat hij op de middelste stand. Het leek erop dat in de hoogste stand het allemaal, zowel voor als achter nog al kiert. De zit is wat korter dan het originele buddy, maar ik denk dat je daar door lekker "vast" in het zadel zit. Ook de duo kan niet meer naar voren schuiven door de "rugsteun". Tis mooi stroef dus zal goed bevallen, denk ik?

De vlekjes die je ziet zijn door de belichting.
Afbeelding
Nu de originele buddy nog even retourneren en dan maar wachten op het voorjaar.
Tha_biker

Ongelezen bericht door Tha_biker »

En, hebben jullie intussen al een ritje kunnen maken? Ik ben benieuwd naar de ervaringen. Het is wellicht ook iets voor de RT van mijn vrouw en voor mijn eigen GSA...
ReinierS

Tha_biker schreef:En, hebben jullie intussen al een ritje kunnen maken? Ik ben benieuwd naar de ervaringen. Het is wellicht ook iets voor de RT van mijn vrouw en voor mijn eigen GSA...
Ik ben vorige week even naar Elst gereden waar een nieuwjaarsborrel was bij een BMW dealer. Dus ongeveer 175km met m'n nieuwe zitje gereden. Ik moet zeggen, ik ben tevreden. Mooi stroef, iets een opstaand kantje voor wat ondersteuning, en qua hardheid voor mij perfect. Het zitje is niet ruim maar je kunt (als je een niet te grote reet hebt:-) nog iets verzitten. Hij staat nu in de hoogste stand omdat ik nog steeds met de knieën tegen de tank zit. Ik had stiekum gehoopt dat hij wat hoger zou zijn en dan in de middenstand kon zetten (staat fraaier) maar is niet anders. Nu nog een hogere ruit zien te scoren.....
Kortom ik ben zeer tevreden over de buddy _004

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “Over: Overige accessoires”