ff voorstellen

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

Rienold
Type: R850RT
Bijz: 1e eigenaar
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drenthe

ff voorstellen

Ongelezen bericht door Rienold »

Hallo forumleden,

Ben al meer dan 10 jaar in het bezit van mijn huidige motor, R850RT. Nieuw gekocht en tot dusver 155.000 km mee
afgelgd. Bijna geen problemen mee gehad, ben er erg tevreden over. Doe het onderhoud zelf. Een paar probleempjes
moet je bij zo'n boxer gewoon voor lief nemen, bijv. het KFR, wat zo nu en dan optreedt. De 850RT heeft wat minder vermogen dan de 1100, maar daat staat tegenover dat het brandstofverbruik wat gunstiger is :lol:. Wie weet tot ziens
ergens onderweg of op dit forum _004.

[groet]

Rienold
R850RT -- (R80GS) -- Zumo 550
Willem Rietveld
Type: R1200RT/LC
Bijz: 2014
Land: Ned
Woonplaats of omgeving: Almere

Re: ff voorstellen

Ongelezen bericht door Willem Rietveld »

Rienold,

Welkom op het forum. Een echte km-vreter zo te lezen, dus nog vele veilige km's toegewenst.

groeten, Willem
Keep on beeming
Honda CB72, Honda CB550K3, 28 jaar vier wielen, BMWR1100RT, BMWR1200RT, BMWR1200RT/LC
Ton1959

Re: ff voorstellen

Ongelezen bericht door Ton1959 »

Hoi Rienold

Ik zou zeggen welkom hier. Ik weet niet hoe de 850RT rijd al maakt dat klein beetje extra vermogen van de 1100 nou ook niet echt zo veel uit denk ik. Ik reed met mijn veel kleinere motoren altijd veel harder dan met deze. Maar misschien komt dat omdat ik ouder geworden ben. Nu rijd ik puur voor mijn plezier en ik probeer alles heel te houden. En ik probeer ook het meeste onderhoud zelf te doen. Tot nu toe is dat altijd nog gelukt. Ik heb mijn R1100R nog niet zo lang maar ik zal volgend jaar eens gaan kijken naar het exacte benzineverbruik. Ik denk dat ik ga beginnen met eens langs mijn oude baas te gaan om te vragen of ik hun Co meter even mag gebruiken.
Ben wel benieuwd wat voor problemen ik allemaal kan verwachten in de komende jaren. De mijne heeft nog maar net over de 50000 km op de teller.

Ton

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”