Even voorstellen: peijsj (Jan)

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

peijsj
Type: R1100RT

Even voorstellen: peijsj (Jan)

Ongelezen bericht door peijsj »

Verplaatst door Jos WRSM » 26 jan 2009 01:51 pm

Hoi,

Mijn naam is Jan, ben 54 jaar en ik woon in Asten heusden in Noord Brabant.Ik werk als HR Manager.
Ik rijd motor vanaf mijn 22e Heb eerst 2 keer een HondaCX 500 versleten; toen even niets (huwelijk, kinderen etc.) en kocht in 1991 een Goldwing van 1975. Heb deze in 1996 verkocht voor een K75 RT. Ben toen pas weer echt gaan rijden. In november 2007 kwam een langdurige wens in vervulling: een BMW boxer: R1100 RT van 1998 met 38000 kilometer op de teller.
Momenteel staat de teller om 51000. Dus aardig wat pret kilometers gemaakt in 2008. Voor woning - werk en zakelijk rijd ik in een lease bak.Verder is de motorhobby in mijn gezin alleen maar mijn hobby en dan is zo'n R uit 1998 heel wat maar een geweldige keuze.Sinds 3 jaar ben ik lid van een motorclub in Heusden (the Canadians) en sinds een jaar maak ik deel uit van het bestuur. Naast de ritten met de club en de ritten van de clubs uit de buurt ga ik de laatse 3 jaren met de motor ( en 3 maten) naar de Dolomieten voor een week. een waar feest !
Heb me sinds enkele weken aangemeld hoewel ik het Forum al ruim een jaar volg. Ik vind het niet eerlijk om "buiten schot"te blijven en wel te profiteren van alle zaken die op het Forum vermeld staan en waar ik mijn voordeel mee kan doen.
Zal me ook zeker melden indien ik denk iets zinnigs te kunnen zeggen. Ik ben geen techneut. De motor wordt onderhouden bij Quispel.

Groet
Jan

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

JOS WRSM
Erelid
Erelid
Type: Ik heb geen motor (meer)
Land: NL