Toch ook maar eens voorstellen: Jos WRSM

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

JOS WRSM
Erelid
Erelid
Type: Ik heb geen motor (meer)
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Toch ook maar eens voorstellen: Jos WRSM

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Het moet er nu toch maar eens van komen hoor; mezelf voorstellen, want dat heb ik eigenlijk nog nooit gedaan. :oops:
Mijn naam kennen jullie inmiddels wel: Jos WieRSeMa bj 1952 en wonend te Diemen.
Alweer 35 jaar happy maried met Jenny, de gevolgen hiervan: zoon, dochter en inmiddels 4 kleinkids.

MOTORFAMILIE
Vanaf mijn 18e werd ik door mijn schoonfamilie aangestoken met het motorvirus. Schoonvader met een dikke Zundapp KS600, zwagers met BMW's en Moto Guzzi.
Kwijl . . . DAT ga ik ook doen. En zo geschiedde.

Afbeelding
Me; 18 jaren jong op de Jawa

NIET GENEZEN
Inmiddels bijna 40 jaar later ben ik nog steeds niet genezen van dat virus. Het is kennelijk, ondanks alle tussenliggende (onge)voorvallen, toch ongeneeslijk.

HOBBY'S
Het RT forum is onstaan door de samensmelting van mijn twee hobby's: actief zijn op het WWW en het motorrijden.

MEER INTERESSES:
Bij deze interesses is het op het web niet beperkt gebleven.
De oude Amsterdamse tram heeft een speciaal plekje in mijn hart en samen met diverse tramkenners heb ik de website http://www.amsterdamsetrams.nl gemaakt. Een van die tramkenners is oud DJ Tom Mulder.

Afbeelding
Amsterdamse tram uit de 20er jaren - tek. JW

Ook de buurt waar ik mijn jeugd heb doorgebracht, de Amsterdamse Rivierenbuurt i.c. Plan Zuid is een project op het web. De Rivierenbuurt met architectuur van de Amsterdamse School is ontworpen door stadsarchitect H.P. Berlage. De buurt kent ook een berucht oorlogsverleden, die mij is gaan bezighouden en waar naar ik research ben gaan doen. De site kent een groot literair en poetisch gehalte door de samenwerking met de schrijver Paul Gellings. Inmiddels is van dit project door mij de Stichting Geheugen van Plan Zuid opgericht.
Zie: http://www.geheugenvanplanzuid.nl

Afbeelding
Het Muzenplein met beeld van Hildo Krop - tek. JW

HET FORUM
De afgelopen periode heb ik veel energie gestoken in het RT forum. EN NIET ZONDER REDEN. Wat aanvankelijk als uitprobeersel begon, want ik heb geen ervaring met onderhouden van fora, is nu een serieuze zaak geworden gelet op enthousiasme, bereidwilligheid en de discipline van de leden. Wat betreft de discipline: ik heb echt nog nooit een bericht hoeven verwijderen omdat het ongepast of niet gewenst was. :)
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Beamietoo

Re: Toch ook maar eens voorstellen: Jos WRSM

Ongelezen bericht door Beamietoo »

Hoi Jos,

Een zeer proper voorstelling. Aangenaam ! :D

Gr,
Kenny
RuudRT

Ongelezen bericht door RuudRT »

Nou eerst maar eens rondneuzen hoor :roll:

Hoi Jos,

Welkom op het grootste en gezelligste forum van Nederland, ik wens je heel veel plezier en schroom je niet om je technische kennis en ervaringen met ons te delen. :lol:

Groeten Ruud
EuropeRider
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: Sinds 2017 een GS1200LC e
Land: Italie
Woonplaats of omgeving: Umbrie
Contacteer:

Ongelezen bericht door EuropeRider »

Hoi Jos, mooi verhaal.

En we zijn van hetzelfde bouwjaar... was een goed wijnjaar volgens kenners !! :lol:

Heb trouwens in de Rivierenbuurt op school gezeten, ook toevallig ! (Grafische MTS).
Francois A. 'Navman' Dumas
writer, photographer, guide & gopher

The Man's Blog
.... and EuropeRides.com !!!
Walter
Erelid
Erelid
Bijz: Zumo 210 - GoPro Hero
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Naarden, 't Gooi
Contacteer:

Ongelezen bericht door Walter »

EuropeRider schreef:Hoi Jos, mooi verhaal.

En we zijn van hetzelfde bouwjaar... was een goed wijnjaar volgens kenners !! :lol:

Heb trouwens in de Rivierenbuurt op school gezeten, ook toevallig ! (Grafische MTS).
even afdwalend (off topic)

Ben dan wel niet van hetzelfde bouwjaar, maar heb daar toevallig ook op school gezeten.... Als je tenminste de Grafisch Lyceum aan de Dintelstraat bedoelt.... en er zelfs nog les gegeven....
Wat een klein wereldje....
Walter
Medebeheerder BMW RT Forum
Afbeelding
EuropeRider
Bijz: Sinds 2017 een GS1200LC e
Land: Italie
Woonplaats of omgeving: Umbrie
Contacteer:

Ongelezen bericht door EuropeRider »

Ja, Grafisch Lyceum (dat werd het later geloof ik..... in mijn tijd was het een MTS/HTS voor de patroons opleiding, beetje een buitenbeentje in het onderwijsbestel).

Leuk man !!
Francois A. 'Navman' Dumas
writer, photographer, guide & gopher

The Man's Blog
.... and EuropeRides.com !!!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”