Onder de Naam Vuurvreter, ga ik normaal gesproken door het leven met de naam Hielke en ik kom uit het mooie Ede.
Mijn forumnaam ontleent zich aan mijn al 26 jaar durende hobby van vrijwillig brandweerman, en veel van mijn collega's rijden ook motor waar ik regelmatig mee gaat rijden op de rustige zondagmiddag.
Zoals het onderschrift laat zien ben ik een Beemerfan en heb zowel de op de BMW K gereden en de BMW R welke nu mijn huidige aanwinst is.
Bert Meijerink heeft een forum gemaakt voor de K rijders en sinds kort is daar een zusje aan toegevoegd speciaal voor de R rijders.
Op zich ben ik het meeste actief op het K forum, omdat ik daar ben begonnen voor een aantal jaren terug en vindt dit een geweldig en gezellig forum.
Ik zie dat jullie in april een leuke meeting houden met een leuke rit in mijn achtertuin en als ik dit eerder had geweten was ik graag van de partij geweest.
Graag zou ik de te rijden route eens mogen ontvangen om te zien welke leuke rit jullie hebben gepland, die ik met mijn collega's graag eens wil gaan rijden.
Totzover even een berichtje van mij en ik ben al druk bezig met het inlezen op jullie leuke forum.
Groeten en wellicht tot ziens
Vuurvreter.
Hieronder mijn BMW R1200RT, vlak voordat ik hem ophaalde bij Jensen in Nijmegen, waar al mijn motoren vandaan komen.