Waar staat deze bv op de nieuwe machines met ingebouwde buitentemp meter

Moderator: RT_Patrick
Niet om vervelend te doen hoor, maar de wind-chill factor geldt alleen voor (warme(re)) levende wezens.Baird schreef:bij mijn R1150RT zit hij op de linker vorkpoot in een 'pitot-buis' met een propje zilverpapier om de chill-factor zo klein mogelijk te krijgen, zo laag bij de grond als kan, vooral in de winter wil het precies weten!
Welke meter hebt ge dan geïnstalleerd ?Baird schreef:bij mijn R1150RT zit hij op de linker vorkpoot in een 'pitot-buis' met een propje zilverpapier om de chill-factor zo klein mogelijk te krijgen, zo laag bij de grond als kan, vooral in de winter wil het precies weten!
deze http://www.rtrider.co.uk/ambient_air_te ... e_unit.htm en bij hem gekocht, past op de R1150RT. Is hier op het forum vaker over geschreven en dat je hem vooral iets goedkoper kunt krijgen. Als je hem bij hem besteld krijg je extra materiaal en aanwijzingen hoe je hem moet aanpassen om hem goed passend te krijgen, als je niet aanpast past hij niet goed. Het was mij die paar euro wel waard.Geronimo schreef:Welke meter hebt ge dan geïnstalleerd ?Baird schreef:bij mijn R1150RT zit hij op de linker vorkpoot in een 'pitot-buis' met een propje zilverpapier om de chill-factor zo klein mogelijk te krijgen, zo laag bij de grond als kan, vooral in de winter wil het precies weten!
Misschien weet dmm hierop wel raad?? Rob heeft een heel gamma aan accecoires geprobeerd en getest op zijn "dame".En,heeft hij nog misschien wat te koop voor je? PB-tje zenden naar dutchmidiman geeft misschien succes...?Geronimo schreef:Welke meter hebt ge dan geïnstalleerd ?Baird schreef:bij mijn R1150RT zit hij op de linker vorkpoot in een 'pitot-buis' met een propje zilverpapier om de chill-factor zo klein mogelijk te krijgen, zo laag bij de grond als kan, vooral in de winter wil het precies weten!
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!