Even voorstellen: BeemerBert

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

BeemerBert
Type: R1200RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: De Mergelandroute

Even voorstellen: BeemerBert

Ongelezen bericht door BeemerBert »

Hallo ik ben Bert, 51 jaar, kom uit Heerlen Zuid-Limburg.
Sinds 30 december 2008 trotse bezitter van een R1150RT uit 2001 :D welke nu uit elkaar ligt :D

Weinig gelopen, dealer onderhouden, full options, maar een dik jaar buiten gestaan :roll:

Nu poetsen, poetsen en poetsen, doorsmeren, BMW alarm gerepareerd, Uitlaat vervangen, Navigatie houder en elektra aansluiten, valbeugels monteren, Runninglights aansluiten, koppeling maken tussen BMW radio en telefoon voor navi en extra muziek, Dashboardaansluiting voor Baehr intercom.
Ben dus lekker druk met klussen... :lol:

Heb mezelf alvast beloond met een doos met leuke Wunderlich spullen om hem echt te verfraaien :D :D :D En heb EBAY.DE ook een beetje geplunderd :shock:
De kleur heb die ik heb uitgezocht past bij mijn haarkleur, Titaan Zilver :D

Zal bij show je RT wel een foto plaatsen zoals ik hem kocht, over een dag of 10 komen mooiere.
Ben benieuwd of hier meer Limburgse RT rijders zijn, Naast het Vlaamse BMW forum zal dit hier mijn vaste plek worden, jullie zijn goed bezig :!:

Groet, Bert

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

EuropeRider
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: Sinds 2017 een GS1200LC e
Land: Italie
Woonplaats of omgeving: Umbrie
Contacteer:

Re: Even voorstellen: BeemerBert

Ongelezen bericht door EuropeRider »

Welkom Bert !

De mijne staat al bijna 5 jaar buiten..... daar kunnen ze dus blijkbaar tegen, want hij doet 't nog !! :lol:
Francois A. 'Navman' Dumas
writer, photographer, guide & gopher

The Man's Blog
.... and EuropeRides.com !!!
JOS WRSM
Erelid
Erelid
Type: Ik heb geen motor (meer)
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Hoi Bert, van harte welkom op het gezelligste RT forum van Nederland.
Ik heb je alvast maar een standaard avatar van een 1150 gegeven, die je zelf natuurlijk kan omwisselen voor een eigen plaatje.
Jammer hoe sommigen hun mooie eigendom kunnen verwaarlozen. :x Maar aan jou de schone taak om hem weer een tweede leven te bezorgen. Leuke klus overigens. Ben benieuwd naar de foto's VOOR en NA.
Ja hoor er zitten hier best een aantal zuideringen op het forum. Ze zullen zich wel bij je melden.
Veel plezier met je project en het forum.

grtz
Jos

BeemerBert schreef:Hallo ik ben Bert, 51 jaar, kom uit Heerlen Zuid-Limburg.
Sinds 30 december 2008 trotse bezitter van een R1150RT uit 2001 :D welke nu uit elkaar ligt :D

Weinig gelopen, dealer onderhouden, full options, maar een dik jaar buiten gestaan :roll:

Nu poetsen, poetsen en poetsen, doorsmeren, BMW alarm gerepareerd, Uitlaat vervangen, Navigatie houder en elektra aansluiten, valbeugels monteren, Runninglights aansluiten, koppeling maken tussen BMW radio en telefoon voor navi en extra muziek, Dashboardaansluiting voor Baehr intercom.
Ben dus lekker druk met klussen... :lol:

Heb mezelf alvast beloond met een doos met leuke Wunderlich spullen om hem echt te verfraaien :D :D :D En heb EBAY.DE ook een beetje geplunderd :shock:
De kleur heb die ik heb uitgezocht past bij mijn haarkleur, Titaan Zilver :D

Zal bij show je RT wel een foto plaatsen zoals ik hem kocht, over een dag of 10 komen mooiere.
Ben benieuwd of hier meer Limburgse RT rijders zijn, Naast het Vlaamse BMW forum zal dit hier mijn vaste plek worden, jullie zijn goed bezig :!:

Groet, Bert
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
ltjl

Ongelezen bericht door ltjl »

BeemerBert schreef: Ben benieuwd of hier meer Limburgse RT rijders zijn, Naast het Vlaamse BMW forum zal dit hier mijn vaste plek worden, jullie zijn goed bezig :!:

Groet, Bert
Hallo Bert,

De afdeling Zuid-Limburg is wel nog niet zo sterk vertegenwoordigt, maar zover ik weet zijn 't d'r al 3:

Jij;
Leon uit Voerendaal (zag ik toevallig in RT Treffen deelnemerslijst)
ik (ltjl = Leon uit Kerkrade)

Ik denk dat we nog maar even wachten met het oprichten van een eigen chapter :lol:

Succes met het poetswerk en de groeten uit Kirchroa !
BeemerBert
Type: R1200RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: De Mergelandroute

Ongelezen bericht door BeemerBert »

Hallo Leon,

Ja 3 Limburgers is inderdaad wat weinig voor een eigen chapter :D
Dat zijn er zelfs te weinig voor het kloonetrekken :;

Maar in ieder geval een super forum hier, en met het poetsen en klussen gaat het goed.
Valbeugels zitten erop, voeding voor telefoon/navigatie gelegd plus aansluiting op radio gemaakt.
Rvs schroeven gemonteerd, nu nog afwerken.
Komend weekend helemaal klaar, foto's volgen.

Groet, Bert
BMW-Harm

Ongelezen bericht door BMW-Harm »

Welkom hier, en vergeet je beemer niet te showen :!: :D

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”